LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] krasloten

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
stekel

krasloten

Ongelezen bericht door stekel »

Na het a la carte systeem met absurd hoge prijzen voor een sandwich en een cup a soup heeft transavia weer wat leuks bedacht! Krasloten voor 2 euro per stuk! Had transavia.com niks anders kunnen bedenken?

Shareena

Re: krasloten

Ongelezen bericht door Shareena »

Je bent toch niet verplicht het te kopen?

stekel

Daar heb je gelijk in! Ik bedoel alleen maar te zeggen dat ze een luchtvaartmaatschappij zijn en geen sigarenzaak!

Shareena

Je zal maar 50.000 euro winnen op je vlucht! Is toch lekker... Ach het boeit me allemaal niet... Ik koop toch wel die veel te dure sandwiches en jus d'orange!

MLF

Ongelezen bericht door MLF »

wat dat betreft is Transavia waardeloos, ik mocht niet eens mijn eigen breezer aan boord drinken (omdat ze het zelf verkopen voor een 3 dubbele prijs).
In aug vlieg ik weer met ze, ik neem mijn eigen bammetjes mee, veeeeel beter :lol:

stekel

Je zal maar 50.000 euro winnen op je vlucht!
Ik help het je hopen lieverd! Waarschijnlijk ook nog belastingvrij.

Shareena

Ik help het je hopen lieverd! Waarschijnlijk ook nog belastingvrij.
Ik weet dat het kan...

Ik zal ze zelf niet kopen, maar er zullen ongetwijfeld mensen zijn die het doen!

En eigen broodjes meenemen ben ik allang mee gestopt... Dubbele prijzen?! Jammer... Ben op vakantie!

sprookje

Ongelezen bericht door sprookje »

sorry hoor mlf maar jou eigen bammetje geraakt niet meer door de douane,het is verboden zelf meegebrachte etenswaren en drinken mee door de douane te nemen.En ach je bent toch op vakantie en als je bij een ander wel eten krijgt wordt er acht euro per vlucht voor bijgerekent dus vijf euro voor twee heel lekkere boterhamen +een kop soep valt mijns inziens toch echt wel mee.Maar ja ik ben dan ook een belg!!
:lol: :lol: :lol:

Chief

Ongelezen bericht door Chief »

sorry hoor mlf maar jou eigen bammetje geraakt niet meer door de douane,het is verboden zelf meegebrachte etenswaren en drinken mee door de douane te nemen

Is dat zo en waar heb je dat gelezen als ik vragen mag, ik heb het nog niet kunnen ontdekken. Dat van dat drinken dat is algemeen bekend, geen vloeistoffen, maar naar mijn weten mogen wij gierige Hollanders toch echt hun overheerlijke verse bammetjes met hollandse kaas meenemen.

MLF

Ongelezen bericht door MLF »

:lol: je mag gewoon je eigen bammetjes meenemen hoor

sprookje

Toen wij in april op verlof gingen werd ons gezegd dat wij geen drinken noch voedsel mee mochten nemen,zelfs een mascara was niet toegelaten stond op een formulier dat wij meekregen van het reisbureau toerkoop toen wij onze tickets gingen ophalen.
dacht ik toch

---------------------------------------------------------------------------------
maar naar mijn weten mogen wij gierige Hollanders toch echt hun overheerlijke verse bammetjes met hollandse kaas meenemen.
---------------------------------------------------------------------------------
Nu begrijp ik waarom jullie ons belgen dom vinden,omdat wij van 't leven genieten en niet op een cent kijken op vakantie of als wij gezellig op een terrasje zitten.
EINDELIJK :lol: :lol: :D :D

stekel

Nu begrijp ik waarom jullie ons belgen dom vinden,omdat wij van 't leven genieten en niet op een cent kijken op vakantie of als wij gezellig op een terrasje zitten
Nederlanders zitten ook op terrasjes en geven ook veel euro's uit als ze met vakantie zijn. Soms kijk ik wel waar je bij een lokale uitbater meer waar voor je geld krijgt, en meer met de eigenlijke bewoners van het land waar ik verblijf, een praatje kan maken.

sprookje

Maar liefs je iegen bammetjes mee,ja toch :lol:

Chief

Maar liefs je iegen bammetjes mee,ja toch
Zeker weten ik eet liever mijn eigen bammetjes, dan die koelkast sandwiches met een cup a soup uit het vliegtuig.
Als ik dan wat betaal dan wil ik wel waar voor mijn geld, maar op zijn hollands gezegt vind ik dat niet te vreten. Laten ze dan iets fatsoenlijks aanbieden, wat wel eetbaar is.

sprookje

zoals een gevulde koek zeker chief,maar dan liefst niet te duur he!

G7

Ongelezen bericht door G7 »

Ja gezellig weer. Lijkt net of we weer met de Solmarbus naar Spanje gaan! Bingo in het vliegtuig Gezelli!

Chief

Ja gezellig weer. Lijkt net of we weer met de Solmarbus naar Spanje gaan! Bingo in het vliegtuig Gezelli!
Nou nee liever geen Bingo, ik ga liever voor de mens erger je niet.

En sprookje de gevulde koek sla ik over :lol: bij mens erger je niet bestellen we gezellig een biertje met borrelnootjes, want we zijn tenslotte op vakantie.

stekel

maar dan liefst niet te duur he!
Sprookje, je vooroordeel is nu wel duidelijk hoor!

sprookje

nee geen vooroordeel hoor gewoon een beetje plagen, woon zelf aan de grens en zo gaan wij met elkaar om. :wink: gewoon wat lol alleen had ik een beetje meer weerwerk verwacht.Niks kwaad bedoeld hoor!! :mrgreen:

Chief had het begrepen volgens mij,niet waar chief?
voor mij een trappist!

stekel

voor mij een trappist
Ik hou wel van een kriek (zeg ik het goed?)

Gesloten