T-Mobile verdient pluim!!
Geplaatst: 06 jun 2007 21:58
Even een positief bericht.
Ik heb sinds 7 maart een abonnement bij T-Mobile.
Helaas blijkt de bereikbaarheid in huis zeer slecht te zijn. Verbinding valt vaak weg en stoort. De contacten die ik sindsdien met de klantenservice over dit probleem heb zijn steeds zeer behulpzaam verlopen. Ik werd steeds vriendelijk en netjes te woord gestaan. Er is mij hierdoor al een korting op het abonnement verleend en heb sinds vandaag gratis een nieuwe simkaart ontvangen. Normaal kost dit 10 euro.
Ik hoop echt dat het bereik binnenshuis verbetert omdat ik toch wel, vanwege de goede ervaringen, graag bij T-mobile blijf. Ik moet er niet aan denken over te moeten stappen vanwege dit probleem.
Ik heb sinds 7 maart een abonnement bij T-Mobile.
Helaas blijkt de bereikbaarheid in huis zeer slecht te zijn. Verbinding valt vaak weg en stoort. De contacten die ik sindsdien met de klantenservice over dit probleem heb zijn steeds zeer behulpzaam verlopen. Ik werd steeds vriendelijk en netjes te woord gestaan. Er is mij hierdoor al een korting op het abonnement verleend en heb sinds vandaag gratis een nieuwe simkaart ontvangen. Normaal kost dit 10 euro.
Ik hoop echt dat het bereik binnenshuis verbetert omdat ik toch wel, vanwege de goede ervaringen, graag bij T-mobile blijf. Ik moet er niet aan denken over te moeten stappen vanwege dit probleem.