| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kosten Rabobank
Kosten Rabobank
Beste mensen, ik kreeg vandaag een brief van mijn geliefde bank dat er ivm beslaglegging op de bankrekening een bedrag ad €178,50 van mijn rekening is afgehaald. Dit zijn de kosten voor de Rabo zelf aangezien zij hier werk aan hadden. Overigens heb ik geen idee van wie deze beslaglegging komt, maar dat zoek ik uit en kijk wat klopt en wat niet. Mijn vraag is dus of de bank dit soort kosten mag rekenen, in de voorwaarden staat dat zij wel kosten rekenen maar niet hoeveel. €178,50 voor ff op de rekening kijken of het geld erop staat of niet?
Thanks.
Thanks.
Re: Kosten Rabobank
Klopt dat Rabo kosten maakt. In geval van beslaglegging moeten zij een aparte rekening openen en daarop het bedrag van de beslaglegging storten en dit blokkeren ten behoeve van de gerechtsdeurwaarder welke beslag heeft gelegd.
Dit kost geld. Maar dit is wel aardig wat.
Ik weet dat ABN Amro (fortis/rbs/santander of Barclays) hiervoor 119 euries rekent.
Dit kost geld. Maar dit is wel aardig wat.
Ik weet dat ABN Amro (fortis/rbs/santander of Barclays) hiervoor 119 euries rekent.