Orange voorwaarden voor verlengen
Geplaatst: 11 jun 2007 10:45
Hoi Allen,
Dit weekend wilde ik via de Orange klantenservice mijn abonnement verlengen. Dit kan 4 maanden voor de afloop van het contract bij de klantenservice. Ik had al een mooie gsm gezien, dus geen probleem dacht ik.
Nu blijkt het dus dat Orange kijkt naar je belgedrag en aan de hand daarvan je klasificeert. Ik bel regelmatig gewone nummers, maar ook regelmatig een 0900 nummer om goedkoop naar het buitenland te bellen en als je dat doet, vindt Orange je geen goede gebruiker van je bundel en kan je verlengen met de mooie Orange aanbiedingen vergeten
Ik heb zelf de voorwaarden doorgenomen, maar kanhierover niks vinden. Ik vind het ook raar dat je hier als (goede) klant (4 Jaar) op afgerekend wordt.
Kan ik hiertegen iets doen? Of weet iemand waar dit in de voorwaarden staat?
vrgr
Henry
Dit weekend wilde ik via de Orange klantenservice mijn abonnement verlengen. Dit kan 4 maanden voor de afloop van het contract bij de klantenservice. Ik had al een mooie gsm gezien, dus geen probleem dacht ik.
Nu blijkt het dus dat Orange kijkt naar je belgedrag en aan de hand daarvan je klasificeert. Ik bel regelmatig gewone nummers, maar ook regelmatig een 0900 nummer om goedkoop naar het buitenland te bellen en als je dat doet, vindt Orange je geen goede gebruiker van je bundel en kan je verlengen met de mooie Orange aanbiedingen vergeten
Ik heb zelf de voorwaarden doorgenomen, maar kanhierover niks vinden. Ik vind het ook raar dat je hier als (goede) klant (4 Jaar) op afgerekend wordt.
Kan ik hiertegen iets doen? Of weet iemand waar dit in de voorwaarden staat?
vrgr
Henry