Telfort doet moeilijk na eenzijdige wijziging dienst Edge
Geplaatst: 11 jun 2007 17:10
Ik ben reeds geruime tijd telefonisch en per mail bezig om mijn Telfort abonnement op te zeggen. Sinds Telfort is overgenomen door KPN heeft de KPN het Edge netwerk uitgeschakeld.
Men heeft nu de mogelijkheid om te internetten via GPRS of UMTS. GPRS is voor ons geen optie daar onze mailservers time-out meldingen geven daar GPRS te langzaam is. UMTS heeft hier geen dekking. Dat werd in eerste instantie ontkent, maar sinds ik een print van hun interne dekkingstool in handen heb gekregen word dit inderdaad bevestigd.
Ik ben destijds bij de KPN overgegaan naar Telfort en een mobiel internet abonnement afgesloten omdat dit landelijk dekkend is. Nu word ik geconfronteerd met een netwerk wat hier totaal geen dekking heeft.
Inmiddels heb ik een aangetekend schrijven verzonden met de eis om per direct het contract te ontbinden wegens eenzijdige wijziging/verslechtering van de dienst en voorwaarden. Ik word er wel erg moe van. Ik heb inmiddels 4 mails gestuurd en ontvangen en iedere keer wordt er niet ingegaan op mijn vraag het contract te beëindigen.
Als ik op mijn laatste mail geen bevestiging krijg dat het contract is beëindigt, dan zal ik dit voorleggen aan de geschillencommissie
Peter
Men heeft nu de mogelijkheid om te internetten via GPRS of UMTS. GPRS is voor ons geen optie daar onze mailservers time-out meldingen geven daar GPRS te langzaam is. UMTS heeft hier geen dekking. Dat werd in eerste instantie ontkent, maar sinds ik een print van hun interne dekkingstool in handen heb gekregen word dit inderdaad bevestigd.
Ik ben destijds bij de KPN overgegaan naar Telfort en een mobiel internet abonnement afgesloten omdat dit landelijk dekkend is. Nu word ik geconfronteerd met een netwerk wat hier totaal geen dekking heeft.
Inmiddels heb ik een aangetekend schrijven verzonden met de eis om per direct het contract te ontbinden wegens eenzijdige wijziging/verslechtering van de dienst en voorwaarden. Ik word er wel erg moe van. Ik heb inmiddels 4 mails gestuurd en ontvangen en iedere keer wordt er niet ingegaan op mijn vraag het contract te beëindigen.
Als ik op mijn laatste mail geen bevestiging krijg dat het contract is beëindigt, dan zal ik dit voorleggen aan de geschillencommissie
Peter