Tele2 abonnement beeindigd, incassering wordt niet gestaakt
Geplaatst: 24 jun 2007 21:29
Ik woon sinds february in het buitenland en heb op tijd mijn abonnement met Tele2 opgezegd. Ik heb een nette brief ontvangen waarin Tele2 schrijft;
"Geachte heer/mevrouw.....
Onlangs heeft U aangegeven uw ADSL abonnement te willen beeindigen. Uiteraard betreuren wij deze beslissing.
Uw verzoek is door ons verwerkt. Wij beeindigen uw abonnement per 15/02/07. Uw email adres blijft bestaan."
Ondertekend door de Customer Service manager.
Sinds ik deze bevestiging ontvangen heb wordt er toch elke maand geld, voor deze 'service', van mijn rekening afgeschreven.
Ik heb ze al 3 keer via het contact formulier op Tele2's website over mijn ongenoegen ingelicht maar elke keer schrijven ze me dat ze eerst bewijs willen zien dat ik naar het buitenland vertrokken ben.
Enfin, ik woon in het buitenland en kan dit natuurlijk ook bewijzen maar mijn punt is dit. Als Tele2 schrijft dat mijn abonnement wordt beeindigd dan betekend dit ook daadwerkelijk beeindigd, toch? Of niet, want elke maand wordt er, voor een service die niet geleverd wordt, wel geld van mijn rekening geschreven en vraagt tele2 alsnog bewijs. Als je mij vraagt is dit hipocritisch en illegaal.
Wie heeft advies?
Als webservice tele2 dit leest mijn klant nummer is B0000147807
"Geachte heer/mevrouw.....
Onlangs heeft U aangegeven uw ADSL abonnement te willen beeindigen. Uiteraard betreuren wij deze beslissing.
Uw verzoek is door ons verwerkt. Wij beeindigen uw abonnement per 15/02/07. Uw email adres blijft bestaan."
Ondertekend door de Customer Service manager.
Sinds ik deze bevestiging ontvangen heb wordt er toch elke maand geld, voor deze 'service', van mijn rekening afgeschreven.
Ik heb ze al 3 keer via het contact formulier op Tele2's website over mijn ongenoegen ingelicht maar elke keer schrijven ze me dat ze eerst bewijs willen zien dat ik naar het buitenland vertrokken ben.
Enfin, ik woon in het buitenland en kan dit natuurlijk ook bewijzen maar mijn punt is dit. Als Tele2 schrijft dat mijn abonnement wordt beeindigd dan betekend dit ook daadwerkelijk beeindigd, toch? Of niet, want elke maand wordt er, voor een service die niet geleverd wordt, wel geld van mijn rekening geschreven en vraagt tele2 alsnog bewijs. Als je mij vraagt is dit hipocritisch en illegaal.
Wie heeft advies?
Als webservice tele2 dit leest mijn klant nummer is B0000147807