LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Casema Cable wanadoo/orange opzeggen

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
jdek

Casema Cable wanadoo/orange opzeggen

Ongelezen bericht door jdek »

Ik heb al 8 jaar casema cable wanadoo/orange internet en televisie al 30 jaar.

Nu wil ik eens wat anders proberen en wil mijn abbonement opzeggen.

Bij iedere provider kun je na je eerste jaar en stilzwijegnde verlenging per maand opzeggen, zoniet bij Casema: DEZE PROVIDER HEEFT IEDER JAAR OPNIEUW EEN HEEL JAAR OPZEGTERMIJN.

Ik raad iedereen aan bij Casema cable internet zijn abbonnement per jaar op te zeggen, en vervolgens voor ieder jaar weer zelf te bepalen of u verder gaat met deze provider.

Opzegging per jaar is klanten gijzeling en een aanslag op je vrij keuze ipv klantenbinding.

Verder staat voor televisie abbo in de alg. voorwaarden opzegging per maand op het internet. Alg voorwaarden internet abbo was mooi niet te openen.
Nou, dat gaat dus ook mooi niet door. Als je tv en internet bij deze club hebt, kun je de tv abbo niet apart opzeggen

Voor digitale televisie moet je eerst duur investeren in een decoder, terwijl UPC ze gratis geeft tegen iets hoger maandtarief, dus dat is voor het laatste gegijzelde jaar ook geen oplossing.

jaywalker

Re: Casema Cable wanadoo/orange opzeggen

Ongelezen bericht door jaywalker »

Een jaar opzegtermijn is bij heel veel providers heel normaal en staat gewoon in de algemene voorwaarden, maar die lezen we niet......, nee we gaan lopen zeuren op een forum over iets wat we al heel lang geleden zelf hadden kunnen opzoeken.......

jdek

jaywalker werkt zeker bij Casema, maar ook al ben je een beetje cynisch naar dit forum, ik vind je toch wel lief 8)
Die heel veel providers zijn: Casema en UPC, kabelaars die bang zijn hun klanten aan alternatieven te verliezen.

Het maakt overigens niet uit of ik dat al had kunnen opzoeken, het blijft een asociale gijzeling van klanten om ze ieder jaar vast te pinnen.

Daarom mijn oproep: Mensen zeg Casema begin per jaar op en blijf zelf de baas over je abbo Je krijgt vanzelf een aanbieding om nog een jaartje te blijven voor het einde van je abbo.
Laatst gewijzigd door jdek op 26 jun 2007 08:36, 2 keer totaal gewijzigd.

jaywalker

Planet, Tiscali, Orange, Tele2 etc...............

jdek

bovengenoemde proverders hebben het eerste jaar een jaarcontract met doorgaans een leuke aanbieding.
Het volgende jaar is de opzegtermijn 1 maand

Casema laat mij niet eens overstappen binnen Orange.

jaywalker

Nee hoor, heb je helemaal fout, wordt telkens ook bij deze providers met een heel jaar verlengd.............

jdek

Beste jaywalker,

Ik heb nu gezien dat jij veelvuldig cynische en betweterige, een beetje afzeikerige commentaren levert op dit forum. Met name bij de providerklachten.
Nu heb ik gemerkt, jij weet ook niet alles over het onderwerp, anders had je mij wel op de escape gewezen ”we zijn hier om elkaar te helpen, nietwaar” toch?

Deze escape is; Per 1 juli verhoogt Casema zijn prijzen en wijzigen de internet snelheden. Hierom kun je als je bezwaar ertegen maakt kosteloos je abonnement opzeggen.

Of, je wist het wel?
Als dat zo zou zijn ben je een akelige intrigant, welke op dit forum alleen komt om cynisch te zijn in je kritieken en leermeesterig taalfouten verbeterde in plaats van te helpen!

Ik in ieder geval geef je het voordeel, en blijf je aardig en lief vinden :roll: . Ga door met commenten maar help ook eens hier en daar.

Oja, mijn abonnement is inmiddels opgeheven. Jij moet haast wel bij Casema werken want die geeft ook geen informatie. Geen email geen brief. Klantenservice zegt het heeft in een folder gestaan. Ja, moet je een nee/nee sticker op je brievenbus hebben.
Ook tegen Casema gezegt: Niet netjes, beetje achterbaks eigenlijk. Mijn eerste comment is toch wel de juiste!

Groet JdeK

jaywalker

Per 1 juli verhoogt Casema zijn prijzen en wijzigen de internet snelheden. Hierom kun je als je bezwaar ertegen maakt kosteloos je abonnement opzeggen
Dat hou ik niet bij voor alle providers, wel is het algemeen bekend dat bij prijsverhogingen, je meteen mag opzeggen......

Goudkuipje

Ongelezen bericht door Goudkuipje »

De abbonementskosten zakken juist per 1 juli voor het internet gebeuren.

opperbom

Ongelezen bericht door opperbom »

Twee weken geleden een opzegbrief geschreven naar Casema , waarin ik mijn internet abonnement wilde opzeggen , omdat ik ga verhuizen van Utrecht naar Ijsselstein , en Casema geen diensten levert in Ijsselstein. Wetende dat mijn contract tot half januari 2008 zou lopen , heb ik niet gevraagd om deze eerder te laten stoppen , maar wel duidelijk aangegeven dat als ik de mogelijkheid had om met hun door te gaan , ik dat zeker had gedaan.

Vorige week een bevestiging ontvangen dat het abonnement per 31 Juli 2007 zal worden beeindigd. Netjes dus van Casema. Echter zag ik dat men gisteren het bedrag voor Juli hadden afgeboekt , en dit niet 19.95 was maar 9.95 (dus 10 Euro te weinig). :?: :?: Volgende week maar even bellen hoe dat zit.

MaffeDarkie

Ongelezen bericht door MaffeDarkie »

Goudkuipje:

De abbonementskosten zakken juist per 1 juli voor het internet gebeuren.
En dan zijn de nieuwe prijsstellingen en voorwaarden niet op je van toepassing. Dan is het aan de provider om het wel/niet toe te staan om jou om te zetten op dezelfde internetverbinding voor een lager bedrag.

Goudkuipje

Ongelezen bericht door Goudkuipje »

Vandeweek factuur gehad en alle prijzen zijn aangepast naar de nieuwe tarieven.
Vannacht ook de modem gereset en ook de snelheid is aangepast naar de nieuwe snelheden.

jdek

Alle voordeel heb ze nadeel en vice versa. Zei een bekende voetballer eens.

Het voordeel van hogere upload heb ik bij casema als blijvend nadelig voor mij opgegeven.
De prijs voor televisie ging met een paar centen omhoog. is een nadeel.

Vandaar een escape, je moet het wel een beetje verpakken. :D :D

Gesloten