Hallo,
ik had een vraagje. Ik heb vorig jaar als verjaardagscadeau een bon gekregen voor een arrangement in Sauna en Beauty in Hofstede in Rijswijk. Voor mij én mijn vriend. We praten hier over een arrangement van €110,- p.p.
Tot mijn grote schrik vernam ik een aantal dagen geleden van mijn schoonzus dat zowel de bowling als de sauna failliet zijn. Ik zit nog met mijn bon. Na mijn verjaardag vorig jaar ben ik met mijn afstudeerjaar begonnen en heb daardoor niet eerder tijd gehad (en het eerlijk gezegd ook bewaard zodat ik lekker een dagje kon relaxen als ik klaar was). Dit gaat nu dus helaas niet meer.
Nou vraag ik me af, wat gebeurd er verder met de gedupeerden? Want ik ben natuurlijk niet de enige. Kunnen wij ons geld nog terugkrijgen of kan ik straks mijn moeder gaan vertellen dat haar cadeautje naar de knoppen is?
Alvast bedankt,
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Faillissement Saune Hofstede Rijswijk
-
Re: Faillissement Saune Hofstede Rijswijk
Sauna failliet?
Dan is het vrijwel altijd dat er velen zijn die uit een boedel het grootste deel krijgt uitbetaald zoals o.a. (1-e prioriteit) de belastingen.
Mensen zoals u met uw bon komen in zulke verhalen helaas op de laatste plaats hoe sneu ook.
Dan maar hopen op nog een behoorlijk aantal zonnige dagen.
M.vr.gr;
Grootvader
Dan is het vrijwel altijd dat er velen zijn die uit een boedel het grootste deel krijgt uitbetaald zoals o.a. (1-e prioriteit) de belastingen.
Mensen zoals u met uw bon komen in zulke verhalen helaas op de laatste plaats hoe sneu ook.
Dan maar hopen op nog een behoorlijk aantal zonnige dagen.
M.vr.gr;
Grootvader
Hoi,
Weliswaar een late reactie, maar ik had dit nog niet eerder gelezen.
Misschien heb je hier iets aan
http://www.thermendehofstede.nl/?c=26.
De nieuwe eigenaar lijkt geneigt om in situaties zoals die van jou, een tegemoetkoming of iets dergelijks te regelen.
Persoonlijk lijkt me dat een nette geste. Zoals de vorige reactie al duidelijk maakt.. bij een faillissement heb je weinig tot niets om op te staan en moet je de vordering indienen bij de curator.
De nieuwe eigenaar is blijkbaar van mening dat het ook op een andere manier kan.
Succes
Weliswaar een late reactie, maar ik had dit nog niet eerder gelezen.
Misschien heb je hier iets aan
http://www.thermendehofstede.nl/?c=26.
De nieuwe eigenaar lijkt geneigt om in situaties zoals die van jou, een tegemoetkoming of iets dergelijks te regelen.
Persoonlijk lijkt me dat een nette geste. Zoals de vorige reactie al duidelijk maakt.. bij een faillissement heb je weinig tot niets om op te staan en moet je de vordering indienen bij de curator.
De nieuwe eigenaar is blijkbaar van mening dat het ook op een andere manier kan.
Succes
-
Ook mijn vriendin en ik stonden op een dag voor de deur. Wat bleek de tent was gesloten. Geen waarschuwing terwijl wij regelmatig kwamen.
Ze lieten je nog een 10 riten kaart kopen, waarvan er slecht 3 zijn gebruikt.
Eigenlijk zou het verboden moeten worden om mensen voordeelkaarten of tegoedbonnen te verkopen terwijl al al sprake was van een dreigende faillisment.
De Sauna, restaurant waren geweldig, jammer dat je dat van de oude eigenaars niet kan zeggen.
Ben benieuwd wat de nieuwe eigenaar gaat doen.
We wachten maar af
Riettepetiet
Ze lieten je nog een 10 riten kaart kopen, waarvan er slecht 3 zijn gebruikt.
Eigenlijk zou het verboden moeten worden om mensen voordeelkaarten of tegoedbonnen te verkopen terwijl al al sprake was van een dreigende faillisment.
De Sauna, restaurant waren geweldig, jammer dat je dat van de oude eigenaars niet kan zeggen.
Ben benieuwd wat de nieuwe eigenaar gaat doen.
We wachten maar af
Riettepetiet
Vervelend voor je!
Netjes van het toch verkopen van een 10-rittenkaart is het zeker niet. Er waren maar 2 mensen in het bedrijf die vroeg weet hadden van de plannen, dus zeker deze personen hadden zich van dergelijke handelswijze moeten onthouden.
Ik ben ook benieuwd wat de nieuwe sauna-ondernemer er van gaat maken. Op de site ziet het er veelbelovend uit.
Fijn weekend.
Netjes van het toch verkopen van een 10-rittenkaart is het zeker niet. Er waren maar 2 mensen in het bedrijf die vroeg weet hadden van de plannen, dus zeker deze personen hadden zich van dergelijke handelswijze moeten onthouden.
Ik ben ook benieuwd wat de nieuwe sauna-ondernemer er van gaat maken. Op de site ziet het er veelbelovend uit.
Fijn weekend.