LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gaggenau inbouwapparatuur

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
pyotr
Berichten: 56
Lid geworden op: 19 sep 2007 23:15

Re: Gaggenau inbouwapparatuur

Ongelezen bericht door pyotr »

Ik heb een offerte voor een keuken met daarin 30% korting op een Gaggenau stoomoven. Maar dat zegt natuurlijk weinig, betekent gewoon dat ik wat minder korting krijg op de andere apparatuur (en/of kasten) :roll:

Sjoerd15
Berichten: 243
Lid geworden op: 13 sep 2006 00:13

Re: Gaggenau inbouwapparatuur

Ongelezen bericht door Sjoerd15 »

@GWTE, de stoomoven en confessionele :wink: ovens gaan als een tierelier, voor zo'n merk. Natuurlijk zetten we nog steeds meer Bosch weg, maar bijv. t.o.v. Miele gaat Gaggenau veel beter (en terecht overigens), maar vanwaar je belangstelling in mijn verkoop?

@Scara, nee kan kloppen, al zou je het niet weten als ik er wel was geweest natuurlijk... en dat zal ook niet gebeuren, daar mijn verblijf bij de betreffende dealer van korte duur is gebleken. Dit neemt niet weg dat ik wel behoorlijke kennis heb opgedaan van de producten.

Dirkjan3
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jun 2008 16:03

Re: Gaggenau inbouwapparatuur

Ongelezen bericht door Dirkjan3 »

Vandeweek in Zoetermeer geweest, Siemens heeft daar een krasjes / deukjes afdeling met veel korting.

Heb daar een nieuwe Gaggenau afzuigkap en stoomoven gescoord voor de helft van de prijs, mét garantie. :shock:

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Gaggenau inbouwapparatuur

Ongelezen bericht door kweenie »

Ik heb dit topic even doorgelezen en gezien dat veel adviseurd een duidelijk kwaliteitsverschil vinden zitten tussen Gagganau en Siemens. Maar als ik het assortiment van Siemens en Gaggenau vergelijk, dan vind ik er toch zeer veel overlap in. Kan het zijn dat Gaggenau van origine bepaalde soorten apparaten niet maakt en, voor het kunnen aanbieden van een breed spectrum aan apparatuur, deze (min of meer) rechtstreeks van Siemens overneemt?

Neem bijvoorbeeld de koelkasten, waarbij de Gaggenau en de Siemens apparaten wel heel erg op elkaar lijken, tot de adviesprijs aan toe (bv rt 282 100 versus KI38FA40).

En dan vraag ik mij dus tegelijk ook af in welke producten er wél een (groot) kwaliteitsverschil zit tussen Gaggenau en de vergelijkbaar geprijsde Siemens apparaten?

Gesloten