Zojuist factuur gekregen van mijn reservering.
Heb 2 huisjes geboekt, kan hiervan niet 1 factuur van krijgen,
maar krijg 2 aparte facturen. Op de ene is wel kinderkorting
berekend, op de andere niet.
Dat is snel verdient!! En wij maar betalen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Landal Green Parks de Schatberg
Re: Landal Green Parks de Schatberg
Misschien zou het helpen om even te bellen met Landal om de situatie uit te leggen. Voor zover als ik weet (uit eigen ervaring) zijn ze bij heel erg vriendelijk en proberen ze voor alles een oplossing te zoeken.
En ik zou het park zelf bellen en niet de boekingscentrale. De medewerkers op het park kunnen de situatie namelijk veel beter inschatten. Ik doen mijn boekingen van Landal altijd via het park zelf en niet via de centrale.
En ik zou het park zelf bellen en niet de boekingscentrale. De medewerkers op het park kunnen de situatie namelijk veel beter inschatten. Ik doen mijn boekingen van Landal altijd via het park zelf en niet via de centrale.
Re: Landal Green Parks de Schatberg
Heeft u al contact gehad met Landal?Dat is snel verdient!! En wij maar betalen
Als u dit nog niet gedaan heeft vind ik dit wel erg kort door de bocht om dit direct op een forum te plaatsen. Het maken van een fout is toch menselijk? Ik ben ervan overtuigd dat wanneer u dit bij Landal meldt er snel een gecorrigeerde factuur of een creditnota volgt.
Ben zelf regelmatig bij Landal geweest en heb (tot nu toe) alleen nog maar positieve ervaringen!
Re: Landal Green Parks de Schatberg
En Jansje, heeft U al contact gehad met het park. En zo ja, wat was het resultaat?
Re: Landal Green Parks de Schatberg
En Jansje, heeft U al contact gehad met het park. En zo ja, wat was het resultaat?