wie heeft er nog meer slechte ervaringen met dit bedrijf?
slechte service, onbeschofte monteurs en ook nog tegen je zeggen als je niet accoord gaat met de uitgestelde leverdag, wordt ineens 14 dagen later als afgesproken terwijls meubels binnen zijn:
Ik weet wel waarom jullie hier meubels gekocht hebben omdat we zo goedkoop zijn , meer kunnen jullie natuurlijk niet betalen!!!
NOU JA ZEG, hoe durf je!!! het is dat ik niets ingedaan meer kon maken anders moest je nog 10% annuleringskosten betalen gunde ik ze niet, maar ik heb toch meubels op de eerste afgesproken datum gekregen, poot stijfhouden helpt dus wel degelijk.
MAAR NOOIT MEER ZAL IK DAAR IETS AANSCHAFFEN, raadt het iedereen ook af!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Meubelhandel Bradaal in Culemborg
Re: Meubelhandel Bradaal in Culemborg
ik neem aan dat je ook met de zaak zelf gebeld hebt? Over het feit dat de monteurs je zo behandelen? Ik ben beniuewd naar de reaktie van het winkelpersoneel....
Re: Meubelhandel Bradaal in Culemborg
ik heb uiteraard zelf gebeld,en er werd gewoon letterlijk hetgene gezegd wat ik al eerder had vermeldt, ik stond op springen maar wist me in te houden, ik ben destijds dus ook niet accoord gegaan met 14 dgn latere levering, kom nou afspraak is afspraak!
Toen later mijn schoonmoeder daar een nw bankstel ging kopen (zelfde achternaam) begon de verkoper meteen moeilijk te doen overe het feit of zij die persoon was?!!! (nou ja zeg, dat was ik dus d'r schoondochter)
Zij heeft nooit geen problemen met hun zegt ze.
Na de levering heb ik de mannen wel even binnengehouden totdat ik alles nagelopen had, ze wildden meteen al weggaan, nou dat ben ik van andere leveranciers toch echt niet gewend:zij blijven altijd keurig wachten totdat je de waren gekeurd heb , het gaat tenslotte toch ook niet over een brood die je koopt??dit ging over een lederen hoekbank, slaapkamermeublement, eethoek etc.
Ik heb dezelfde zaak daarna nog wel even fijntjes laten weten dat dit ook echt de allerlaatste keer was dat hun ooit een voet over mijn drempel hebben gezet
Mijn geld is net zo duur als elders en voor dat soort aanschaffen mag je toch wel een goede service verwachten?
Toen later mijn schoonmoeder daar een nw bankstel ging kopen (zelfde achternaam) begon de verkoper meteen moeilijk te doen overe het feit of zij die persoon was?!!! (nou ja zeg, dat was ik dus d'r schoondochter)
Zij heeft nooit geen problemen met hun zegt ze.
Na de levering heb ik de mannen wel even binnengehouden totdat ik alles nagelopen had, ze wildden meteen al weggaan, nou dat ben ik van andere leveranciers toch echt niet gewend:zij blijven altijd keurig wachten totdat je de waren gekeurd heb , het gaat tenslotte toch ook niet over een brood die je koopt??dit ging over een lederen hoekbank, slaapkamermeublement, eethoek etc.
Ik heb dezelfde zaak daarna nog wel even fijntjes laten weten dat dit ook echt de allerlaatste keer was dat hun ooit een voet over mijn drempel hebben gezet
Mijn geld is net zo duur als elders en voor dat soort aanschaffen mag je toch wel een goede service verwachten?