RaboMobiel
Geplaatst: 29 jun 2007 10:05
Getriggerd door deze slogan en een leuke aanbieding dachten wij snel een prapaid mobiel in huis te halen. Jammer maar helaas.
Leveren binnen de beloofde 4 werkdagen = nee dus.
Weten waar verzonden telefoons zijn = nee dus.
Echt aktie ondernemen en terugbellen = nee dus.
Op 12 juni een prepaid telefoon besteld. Na een week was deze nog niet geleverd, kan, foutje misschien!!. Na twee weken nog steeds geen telefoon, was bij de coerrier, verkeerde leverdatum ingevoed. Jonge organisatie, jammer nog maar een week wachten. Zou diezelfde dag nog geregled worden met de meest grote excuses. Weer een week gewacht.
Nu inmiddels 29 juni nog steeds geen telefoon.
Order annuleren kan niet omdat telefoon bij coerrier afgegeven is. Waneer de telefoon geleverd wordt kan men niet zeggen.
Kortom ik heb betaald en na drie weken heb ik nog steed geen telefoon. Vandaag maar boze brief naar directie gestuurd en mijn ongenoegen geuit.
Eindelijk een bank die het nog slechter doet dan alle overige telecom aanbieders.
Groeten
Sjef van Iersel