Arrogante Avero/Achmea
Geplaatst: 02 jul 2007 12:24
Na lange tijd van wikken en wegen besloten een leuke verbouwing aan ons huis te laten doen. Een aantal hyphotheekverstrekkers geraadpleegd voor aanvullende hypotheek. Uiteindelijk besloten onze huidige Hypotheekverstrekker te handhaven; Avéro/Achmea. Na aanvraag werden we terug verwezen. Er kon alleen zaken gedaan worden via een tussenpersoon. Dus wij een tussenpersoon uitgezocht. Dat bleek ook niet één van de snelste jongens. Al met al is er bijna 3 maanden overheen gegaan! Word ik op de valreep nog even gebeld door de tussenpersoon dat de werkgeversverklaring was afgekeurd. Er stond een doorhaling op. Echter het was allemaal zó helder wat werd bedoeld!! (Ik kan me voorstellen indien iets onleesbaar of onbegrijpelijk is maar dit was écht super duidelijk!!!) Bovendien zijn we al bijna 10 jaar klant bij Avéro en is mijn werkgever nooit veranderd. Als ze daar bij Avéro even verder kijken dan alleen een stukje papier kunnen ze in één oogopslag zien dat ik ter goede trouw handel!!!
Omdat ik in het onderwijs zit en de vakantie is aangebroken duurt het weer 6 weken voor ik een verklaring kan overleggen!!!
Een aanvraag duurt bij Avéro dus(tussenpersoon meegerekend want daar verwijzen ze zelf naar!) 4 maanden!!!! Het plezier voor verbouwen is er dan al snel vanaf!
Toen ik dit telefonisch bij Avéro heb voorgelegd werd daar heel mat op gereageerd!! Ik moest maar vooral naar een ander gaan!
WAT EEN ARROGANTIE!!! Zelfs de tussenpersoon (Die dus handelt onder naam van Avéro) noemde de verzekeraar arrogant en "Muggensifters"!!
Dáár sluit ik me helemaal bij aan! Ik zit er nu zwaar over te denken om mijn hele Avéro-pakket naar een ander over te sluizen!! AVERO EEN BEETJE SERVICE/KLANTVRIENDELIJKHEID ZOU DE ORGANISATIE ZEER TEN GOEDE KOMEN.
Omdat ik in het onderwijs zit en de vakantie is aangebroken duurt het weer 6 weken voor ik een verklaring kan overleggen!!!
Een aanvraag duurt bij Avéro dus(tussenpersoon meegerekend want daar verwijzen ze zelf naar!) 4 maanden!!!! Het plezier voor verbouwen is er dan al snel vanaf!
Toen ik dit telefonisch bij Avéro heb voorgelegd werd daar heel mat op gereageerd!! Ik moest maar vooral naar een ander gaan!
WAT EEN ARROGANTIE!!! Zelfs de tussenpersoon (Die dus handelt onder naam van Avéro) noemde de verzekeraar arrogant en "Muggensifters"!!
Dáár sluit ik me helemaal bij aan! Ik zit er nu zwaar over te denken om mijn hele Avéro-pakket naar een ander over te sluizen!! AVERO EEN BEETJE SERVICE/KLANTVRIENDELIJKHEID ZOU DE ORGANISATIE ZEER TEN GOEDE KOMEN.