Geen nummerbehoud bij Chippie
Geplaatst: 02 jul 2007 12:43
Ik heb Chippie 150 besteld bij GSMBox.nl Op de site kon ik niet aangeven of ik nummerbehoud wilde en wanneer mijn gewenste contractaanvang was. Ik heb dit op het contract aangegeven! Omdat het normaal kan zijn dat je nummerbehoud later aanvraagt, heb ik eerst de klantenservice van GSMBox.nl gevraagt hoe dit aan te vragen. Men vertelde mij daar dat nummerbehoud bij Chippie een moeilijk punt was en dat meerdere klanten van GSMBox.nl al hadden geklaagt dat het niet in order was gekomen. Daarop had GSMBox.nl besloten om geen mogelijkheid meer te geven tot het aanvragen van nummerbehoud bij Chippie. Daarop heb ik met de klantenservice gebeld en kreeg daar ene 'Connie' aan de lijn. Zij vertelde mij dat dit geen probleem was en ik mijn gegevens naar Chippie zou moeten mailen en dat het dan in orde kwam. Ik kreeg een mail van Chippie dat dit technisch niet mogelijk was, daar de chip al was geactiveerd. Nu denk ik dat ik terzake deskundig ben en dat het juist geactiveerd moet zijn (beide SIM-kaartjes) om nummerbehoud voor elkaar te krijgen! Men blijft echter bij het standpunt dat het technisch niet mogelijk is. In mijn ogen gewoon onwil en een 'broodje aap verhaal'! Ik heb hen ook aangegeven dat ik op sites als deze mijn ervringen zou delen. Meestal pakt dat negatief uit! Ik zou zeggen: ALs je nummer behoud wilt, neem dan geen Chippie!! Als je een nieuw nummer wilt, kan dit best, zolang ze nog blijven bestaan! U bent gewaarschuwd!!!
![Surprised :o](./images/smilies/icon_surprised.gif)
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
![Surprised :o](./images/smilies/icon_surprised.gif)