Tele2 wat een bende
Geplaatst: 03 jul 2007 13:28
Nou, ik heb er ook 1.
Tele2 compleet besteld ging allemaal keurig postcode check gedaan ook goed.
Dus maar besteld 3 weken gewacht,maar niks gehoort van tele2.
Een formulier ingevuld over de order status.De volgende dag werd ik terug gebeld en wat blijkt de wijkcentrale zit vol.vind ik een leuke, maar goed.
Inmiddels wel mijn contract opgezegd bij mijn huidig provider.
En dan nu het antwoord van tele2.
Hartelijk dank voor uw e-mail. inmiddels tweede email.
Naar aanleiding van uw e-mail hebben wij getracht telefonisch contact met u op te nemen op 01 juli omstreeks 17:10 uur. Dit is helaas niet gelukt.
Hierbij kan ik u melden dat wij uw abonnement van Speedling niet over nemen.
De reden dat wij uw abonnement op dit moment niet voor u kunnen activeren, komt omdat Kpn poorten heeft in een wijkcentrale, waarvan wij een aantal van deze poorten van in beschikking krijgen om een adsl signaal te kunnen leveren op uw adres.
Echter is er op dit moment geen poort vrij in de wijkcentrale en hierdoor kunnen wij helaas uw order niet opleveren.
Op dit moment zijn er echter helaas maar twee oplossingen:
Optie1 > U kunt wachten totdat er een poort vrij komt in de wijkcentrale, zodat wij uw order kunnen activeren. ( Dit kan helaas uitlopen tot een wachttijd van weken tot maanden, dit is helaas niet van te voren te voorspellen.)
Optie2> U kunt telefonisch contact opnemen met onze klantenservice, om uw contract kosteloos bij ons te beindigen.
Vervolgens zou u eventueel op zoek kunnen gaan een andere profider.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Nou deze is leuk, met andere woorden zoek het maar uit.
Naar mijn weten wordt het signaal van de provider er afgehaald en de andere er op.
Neem tele2 dus niet.
Waardeloze provider dus we willen wel groeien maar niet met de klanten meedenken.
Als ik zelf geen actie had ondernomen zat ik nu zonder inetrnet FIJN HE.
Dus kijk uit waar je aan begint.
Ga zo door TELE2 1 WOORD GEWELDIG??????????????????
Tele2 compleet besteld ging allemaal keurig postcode check gedaan ook goed.
Dus maar besteld 3 weken gewacht,maar niks gehoort van tele2.
Een formulier ingevuld over de order status.De volgende dag werd ik terug gebeld en wat blijkt de wijkcentrale zit vol.vind ik een leuke, maar goed.
Inmiddels wel mijn contract opgezegd bij mijn huidig provider.
En dan nu het antwoord van tele2.
Hartelijk dank voor uw e-mail. inmiddels tweede email.
Naar aanleiding van uw e-mail hebben wij getracht telefonisch contact met u op te nemen op 01 juli omstreeks 17:10 uur. Dit is helaas niet gelukt.
Hierbij kan ik u melden dat wij uw abonnement van Speedling niet over nemen.
De reden dat wij uw abonnement op dit moment niet voor u kunnen activeren, komt omdat Kpn poorten heeft in een wijkcentrale, waarvan wij een aantal van deze poorten van in beschikking krijgen om een adsl signaal te kunnen leveren op uw adres.
Echter is er op dit moment geen poort vrij in de wijkcentrale en hierdoor kunnen wij helaas uw order niet opleveren.
Op dit moment zijn er echter helaas maar twee oplossingen:
Optie1 > U kunt wachten totdat er een poort vrij komt in de wijkcentrale, zodat wij uw order kunnen activeren. ( Dit kan helaas uitlopen tot een wachttijd van weken tot maanden, dit is helaas niet van te voren te voorspellen.)
Optie2> U kunt telefonisch contact opnemen met onze klantenservice, om uw contract kosteloos bij ons te beindigen.
Vervolgens zou u eventueel op zoek kunnen gaan een andere profider.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Nou deze is leuk, met andere woorden zoek het maar uit.
Naar mijn weten wordt het signaal van de provider er afgehaald en de andere er op.
Neem tele2 dus niet.
Waardeloze provider dus we willen wel groeien maar niet met de klanten meedenken.
Als ik zelf geen actie had ondernomen zat ik nu zonder inetrnet FIJN HE.
Dus kijk uit waar je aan begint.
Ga zo door TELE2 1 WOORD GEWELDIG??????????????????