LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] CREATIVE ZEN MICRO 2x direct na garantieperiode kapot
CREATIVE ZEN MICRO 2x direct na garantieperiode kapot
Twee jaar geleden een Creative Zen MP3 speler gekocht. Na ruim een jaar deed hij niets meer en de winkelier vertelde me na een week dat hij me met bijbetaling van 45 euro een nieuwe mocht verkopen. Dat gebeurde in maart 2006. In juni 2007 deed deze ook niets meer en ik ben weer teruggegaan naar de winkel. Ze konden niets voor me doen en verwezen me naar Creative. Zij mailden me terug: Omdat de garantie-periode verlopen is kunnen zij ook niets voor me doen en repareren doen ze niet, dus ik kan beter een nieuwe kopen. Dan willen ze me wel 10% korting geven. Of ik kan een gereviseerde kopen voor 114 euro. Ik voel me toch wel bekocht. Zo'n ding hoort langer mee te gaan dan een jaar, is hier nou niets aan te doen?
Re: CREATIVE ZEN MICRO 2x direct na garantieperiode kapot
Ben bang van niet.Of ik kan een gereviseerde kopen voor 114 euro. Ik voel me toch wel bekocht. Zo'n ding hoort langer mee te gaan dan een jaar, is hier nou niets aan te doen?
De mp3 spelers hebben een economische levensduur van 2 jaar.
Repareren is te duur, en de fabrikanten repareren die mp3 spelers nooit.
De met was behandelde gaan langer mee, net als auto's met speciale was behandeld worden, gaat de elektronica niet kapot door regen en zweet!
Ook digitale camera's worden zo met 3 jaar garantie verkocht, en na de testperiode kwamen er zo weinig terug, dat ik verwacht dat er binnenkort wereldwijd apparaten met standaard 3 jaar worden aangeboden van een bekend Koreaans merk..
De telefoons nog niet wegens valschade!
Deze hebben een rubberen rand nodig voordat het zou kunnen, en dan niet de openklappers of uitschuivers!
U kunt nu zelf een spuitbus reiniger en beschermingspray kopen en de nieuwe behandelen!
Ook digitale camera's worden zo met 3 jaar garantie verkocht, en na de testperiode kwamen er zo weinig terug, dat ik verwacht dat er binnenkort wereldwijd apparaten met standaard 3 jaar worden aangeboden van een bekend Koreaans merk..
De telefoons nog niet wegens valschade!
Deze hebben een rubberen rand nodig voordat het zou kunnen, en dan niet de openklappers of uitschuivers!
U kunt nu zelf een spuitbus reiniger en beschermingspray kopen en de nieuwe behandelen!
D1RK?Gozik?Alias?
Ik heb je meerdere malen verzocht om terwillle van het onderwerp ook bij dat onderwerp te blijven en er niet allerlei zaken bij te halen die niets, maar dan ook niets met het onderwerp te maken hebben. Echter, je presteert het wederom om in een topic over garantie van een mp3 speler de kronkel naar een (video) camera en telefoon te maken! En wat "was er mee te maken heeft is mij een raadsel!
Is het nou zo moeilijk voor een "rus" om eens simpel antwoord te geven op een vraag zonder dat je er van alles en nog wat bij haalt?
Blijf anders eens van die fles af!
Ik heb je meerdere malen verzocht om terwillle van het onderwerp ook bij dat onderwerp te blijven en er niet allerlei zaken bij te halen die niets, maar dan ook niets met het onderwerp te maken hebben. Echter, je presteert het wederom om in een topic over garantie van een mp3 speler de kronkel naar een (video) camera en telefoon te maken! En wat "was er mee te maken heeft is mij een raadsel!
Is het nou zo moeilijk voor een "rus" om eens simpel antwoord te geven op een vraag zonder dat je er van alles en nog wat bij haalt?
Blijf anders eens van die fles af!
Beste Caruso,
Pleur eens op!
Zelfs notebook voor opzichter in bouw is zo behandeld, anders kost het teveel!
Daar deze WAS die het produkt wel beschermd, maar niet aantast is het beter vochtbestendig!
Slagerijen kopen ook zo speciaal behandelde kassa's.
Helaas is het niet overal bekend, maar MP3 spelers gebruik je overal, en ik kan ze zelfs zo maken dat je ze onder de douche ook kunt gebruiken!
Alleen het openen en behandelen is duur, in de fabriek een simpel spuitje, en ik moet soms meer dan uur rekenen, en dat verkoopt helaas niet!
Als je zo doorgaat met mij en Gozik door elkaar te halen kunnen we je beter verwijderen!
En blijf zelf eens beter bij het onderwerp!
Omdat andere apparaten reeds door een fabrikant zo getest worden, want ook deze consument zou voor dit merk gaan kiezen als je zonder extra kosten geen 1 maar 3 jaar fabrieksgarantie zou krijgen!
Pleur eens op!
Zelfs notebook voor opzichter in bouw is zo behandeld, anders kost het teveel!
Daar deze WAS die het produkt wel beschermd, maar niet aantast is het beter vochtbestendig!
Slagerijen kopen ook zo speciaal behandelde kassa's.
Helaas is het niet overal bekend, maar MP3 spelers gebruik je overal, en ik kan ze zelfs zo maken dat je ze onder de douche ook kunt gebruiken!
Alleen het openen en behandelen is duur, in de fabriek een simpel spuitje, en ik moet soms meer dan uur rekenen, en dat verkoopt helaas niet!
Als je zo doorgaat met mij en Gozik door elkaar te halen kunnen we je beter verwijderen!
En blijf zelf eens beter bij het onderwerp!
Omdat andere apparaten reeds door een fabrikant zo getest worden, want ook deze consument zou voor dit merk gaan kiezen als je zonder extra kosten geen 1 maar 3 jaar fabrieksgarantie zou krijgen!
Zozo, ga je na je tijd in de inrichting ageressief worden? Kun je beter teruggaan waar je vandaan komt: Goelag-archipel!
En jij gaat mij verwijderen? Waarmee, je eigen delete-knopje?
En jij gaat mij verwijderen? Waarmee, je eigen delete-knopje?
D1RK, GOZIK of wat dan ook je wordt vermoeiend.
Vocht gaat toch door de ventilatieopeningen door.Zelfs notebook voor opzichter in bouw is zo behandeld, anders kost het teveel!
Dus dat verhaal van je klopt niet.
Daarbij komt ook nog dat je was niet op kunststof gebruiken mag.
Lees de verpakkingen maar van de autowassen!!!!!
NIET GEBRUIKEN OP KUNSTSTOF!
Staat er duidelijk.
En vocht houdt je niet buiten met was, maar met rubberen afdichtingen!
En vocht houdt je niet buiten met was, maar met rubberen afdichtingen!
Moet jij toch weten Dirk.
Vraag het anders even aan Gozik-Annastatia of je vriendin
Als ik een computer behandel met was en ik zet de computer in de regen, gegarandeerd dat er water IN DE KAST KOMT!!
IKBENIKDat doe je toch niet.
Ben jij nou een pc monteur
Ben jij nou een pc monteur
Yep.Ben jij nou een pc monteur
Met een computer die kapot is en afgedankt is, kun je rustig zulke proeven mee doen.
En dan aanzetten!!!! (wel buiten!)
Gegarandeerd vuurwerk!
En dat voor juli!
Fijn dat alle "deskunge" opmerkingen van D1RK door de echte kenners naar het land der fabelen worden verwezen. Zo blijkt maar weer: je kunt niet van alles verstand hebben, en D!Rk heeft aantoonbaar wederom nergens verstand van! Oh ja, wel: aliassen bedenken!
Tja het feit blijft dat hij zonder te zijn gevallen, zonder dat er vocht in kwam, dus met normaal gebruik het toch niet meer doet!
ik ga maar eens op zoek naar een andere (geen Creative meer dus!)
ik ga maar eens op zoek naar een andere (geen Creative meer dus!)
Kan gewoon condens vorming zijn net als bij mobieltjes.
Vanuit een warme binnenzak in de koude buitenlucht.
Vanuit een warme binnenzak in de koude buitenlucht.
Ik had het niet over autowas, maar de wasbescherming in de holle delen, dus niet het poetsmiddel, en die mag wel op kunstof!
Er was nergens geschreven welk type WAS het was... het word een dunne laag, wel erg kleverig, dus niet geschikt voor buitenkant.
Als rubber genoeg was, had het er wel in gezeten en als waterproof verkocht, en wat doe je dan met het batterij vakje?
Hoe kunnen anderen iets beoordelen zonder de details te weten?
Dat niemand mij gelooft, Al Gore veroorzaakte ook een hype, en de tegenstanders hebben het veel lastiger, maar nu eindelijk de KRO in Reporter er aandacht aan gaf, krijg ik minder negative reactie's.
Er was nergens geschreven welk type WAS het was... het word een dunne laag, wel erg kleverig, dus niet geschikt voor buitenkant.
Als rubber genoeg was, had het er wel in gezeten en als waterproof verkocht, en wat doe je dan met het batterij vakje?
Hoe kunnen anderen iets beoordelen zonder de details te weten?
Dat niemand mij gelooft, Al Gore veroorzaakte ook een hype, en de tegenstanders hebben het veel lastiger, maar nu eindelijk de KRO in Reporter er aandacht aan gaf, krijg ik minder negative reactie's.
En vooral die laatste alinea zegt weer genoeg......
Mag de persoonlijke vete tussen jullie 2 achterwege blijven.
Ik denk dat we op dit forum zijn om elkaar te helpen
Ik denk dat we op dit forum zijn om elkaar te helpen
Geloof je echt Toolboy dat ze daarna luisteren.
daarna of daarnaar? Is wel een verschil...