Pagina 1 van 1

Debitel ellende

Geplaatst: 06 jul 2007 20:59
door evdbeek99
Wie o wie heeft ook problemen met Debitel?

Mijn Debitel abonnement op het Telfort netwerk kan ik al 6 weken niet gebruiken. Het netwerk valt continu weg en na selecteren van het juiste netwerk krijg ik toegang geweigerd.

Maar ondanks herhaaldelijk kontakt met Debitel wordt ik niet verder geholpen. Het probleem kan niet door hun worden opgelost dus heb ik pech (letterlijke reactie).

Hierna heb ik het abonnement opgezegd. Met daarin de eis het kontrakt per direct te ontbinden zonder opzegtermijn van 3 maanden. Dit omdat ze ook niets leveren en schijnbaar kunnen leveren. Dit wordt niet gehonoreerd. Als ik vraag waarom dan wordt verteld dat dit in de algemene voorwaarden staat (de klant moet ten alle tijden betalen).

Ik heb nood gedwongen een nieuw abonnement afgesloten dit omdat mijn vriendin zwanger is en mijn moeder ziek en ik dus bereikbaar moet zijn. Dit laat Debitel trouwens helemaal koud. Het gaat hier trouwens om een sim-only abonnement.

Re: Debitel ellende

Geplaatst: 06 jul 2007 22:20
door Mini
Kies handmatig voor het KPN netwerk
Telfort is overgenomen door KPN, en klanten die op het Telfort netwerk bellen (ook via providers zoals Debitel en Quick) moeten nu gebruik maken van het KPN netwerk.

Re: Debitel ellende

Geplaatst: 06 jul 2007 22:29
door evdbeek99
Precies veel verder kom ik ook niet met Debitel. Dit werkt bij mij dus niet.

Re: Debitel ellende

Geplaatst: 07 jul 2007 12:32
door Mini
Misschien dat je een keertje langs een shop kan gaan? Zij kunnen kijken naar je telefooninstellingen en zien of daar misschien iets mis mee is.

Re: Debitel ellende

Geplaatst: 08 jul 2007 08:31
door evdbeek99
Na 6 weken ellende ben ik overgestapt naar T-mobile. Het hoeft wat mij betreft niet meer te gaan werken. En na 6 weken problemen mag je van mij aannemen dat ik al het mogelijke al gedaan heb.

De enige oplossing die ik zag is overstappen naar een andere provider.

Het probleem is niet dat het "even" niet werkt. Het probleem is dat je gewoon niet wordt geholpen bij Debitel. Ze vragen 20 keer dezelfde dingen en aan het eind krijg je te horen nee ik kan niets voor je doen. Ook escaleren kennen ze niet, en je wordt niet doorverbonden met een teamleider. Faxen die bevestigt zijn aangekomen zijn de volgende keer ineens weg.

Kortom Debitel laat je in de kou staan.

En wat ik niet snap. Het gaat om 2 abonnementen van 4 euro 50. Als het al 6 weken niet werkt laat ons dan gaan. Dat geld wat dat kost is nog altijd minder dan het geld dat ik verbras door de helpdesk weer te bellen. En vergeet niet de negatieve publiciteit. Ik heb tot nu toe al 3 mensen afgeraden om een abonnement te nemen bij Debitel. En na 4 jaar klant te zijn geweest kom ik echt nooit meer terug.

Re: Debitel ellende

Geplaatst: 01 jun 2008 22:54
door harley41
Ik heb woensdag 28 mei j.l om 09:31 s'morgens een opwaardeerkaart gekocht via de site van Debitel.
Heb betaald via ideal,dus de 10 euro is netjes betaald.
Maar tot op heden (1 juni 2008) heb ik nog niet mijn opwaardeercode ontvangen.
Heb meerdere mailtjes naar debitel gestuurd,maar krijg geen enkele reactie terug.
Moet ik nu aangifte doen bij de politie?
Wie kan mij advies geven?

Alvast mijn dank.

Re: Debitel ellende

Geplaatst: 02 jun 2008 14:09
door areyouben
Zie de 10 euro via de bank te kunnen storneren, je bent gerechtigd een onverschuldigde betaling terug te vorderen indien Debitel niet de opwaardeercode verschaft.

Re: Debitel ellende

Geplaatst: 03 jun 2008 08:36
door Ron58
Zie de 10 euro via de bank te kunnen storneren
Volgens mij kan dat niet, I-deal is een betaling die je zelf verricht, net als een gewone bank overschrijving.
Alleen automatische incasso's kun je storneren.

Re: Debitel ellende

Geplaatst: 03 jun 2008 21:34
door harley41
Klopt, ik kan het niet storneren omdat ik het zelf heb over gemaakt.
Heb nog mijn code niet, en het is morgen al een week geleden.
Hoe kan ik dat zootje verder aanpakken? :?