LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] roken afleren met kwitty

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
pascalle van zierikzee

roken afleren met kwitty

Ongelezen bericht door pascalle van zierikzee »

ik ben op 7 juni begonnen met kwitty en vandaag is m'n laatste sigaret! (nutteloze informatie voor anderen maar ik wilde 't ff kwijt :lol:) heb net als iedereen hier me eerst blauw betaald aan pleisters en toen nog een e-sigaret (die het trouwens maar halfhalf deed). het mag dan lijken alsof je kan stoppen met roken met zo'n plastic stokje maar ik heb zo het vermoeden dat de fabrikant je alleen maar graag aan HUN nicotine verslaafd wil krijgen (je moet toch de ampullen bij ze blijven bestellen). ben daarom begonnen aan kwitty want ik wil gewoon van dat k*t-roken afkomen. begonnen met 15 sigaretten en vandaag de laatste. heb ook echt het gevoel dat ik het niet meer nodig heb. Iedereen succes met wat voor methode dan ook!

D1RK

Re: roken afleren met kwitty

Ongelezen bericht door D1RK »

Gefeliciteerd,

Maar of dit voor iedereen werkte?
Ik Googlede slechtere resultaten....

Maar je mag nu nog maar één keer roken van mij!

Wel graag even geduld en een lang en gezond leven,
en dan je laatste wolkje uit het crematorium ooit?

Grapje moet kunnen, maar dankzij jou stoppen leef je langer dus voor de huidige niet rokers straks minder pensioen?
Je betaalde veel belastingen, en straks lang en gezond leven, dat word nog duurder, dus wat wil de overheid nu eigenlijk?

pascalle van zierikzee

dus ik had niet moeten stoppen omdat de overheid nu minder pensioen voor jou heeft? Lekker egoistisch!

trouwens, je begrijpt het fout geloof ik: ik ben niet gestopt met de e-sigaret (die werkte niet en ik was even vergeten zelf te googlen voordat ik m'n geld over de balk gooide) maar via KWITTY en dat is iets héél anders!

dank je wel voor je steun!!
Pascalle

chantal64

Ongelezen bericht door chantal64 »

Pascalle, je bent nieuw hier zie ik. Tipje: niet op alle berichten serieus ingaan! Ben zelf ook met Kwitty begonnen en het werkt inderdaad maar ik ben nog niet helemaal klaar. Over 2 weken wel maar het is me 500% meegevallen dat ik het kon.

D1RK

Humor mag toch?
En dat pensioen, dat is ook bedoeld om de huidige nog rokers over de streep te halen, want zachte woorden helpen niet!

Zie het als iemand een spiegel voor houden, maar niet verder vertellen dat ik nog wel eens per maand een sigaartje rook, buiten wegens de lang hangende geur....

Ik rookte voor de smaak, niet de hoeveelheden!

pvwaal

Ongelezen bericht door pvwaal »

iedereen lult maar over kwitty maar zou iemand zo friendly willen zijn ff te vertellen wat dat is?

pascalle van zierikzee

@pvwaal: www.kwitty.nl

@d1rk: grapje kan ik mee leven :lol:

chantal64

D1rk, we zullen het niet verder vertellen hier op het forum dat je nog 1 keer per maand een sigaartje rookt

my lips are sealed :P

Chanty

pvwaal

heb de site van kwitty bekeken en het klinkt wel aannemelijk wat ze zeggen. ben zelf ook al meerdere keren gestopt maar ik miste inderdaad steeds maar weer gewoon die rotpeuk in mn handen. laatste keer dat ik gestopt was had ik er opeens eentje in m'n mond zonder dat ik het wist. Ik geloof er wel in dat je roken inderdaad beter langzaam af kunt leren als je echt wilt nokken. op zich ook stukken goedkoper dan pleisters dus ik ga het gewoon proberen. thx voor de tip

D1RK

Dus door mijn banale humor stoppen er meerdere, want anders was dit uit de top 5 verdwenen!

En nu maar hopen dat Wouter Bos niet boos word, hij loopt nu nog meer accijns mis, als Misser van Financiën....

pvwaal

ik denk wel dat je gelijk hebt meneer dirk! er roken volgens stivoro nog steeds 4 miljoen mensen in nederland. stel 2 miljoen pakjes per dag en 3 euro accijns per pakje. in 365 dagen is dat ruim 2 miljard euri per jaar!!!!!!!!! maar kankerpatienten kosten ook geld natuurlijk. bij kwitty hebben ze het over 3 miljard per jaar in nederland dus er zal nog wel wat binnenkomen van sigaren ook

en ik stop niet omdat jij het zegt meneer dirk, ik stop omdat ik niet aan kanker wil doodgaan

Jonjo

Ongelezen bericht door Jonjo »

Pascalle je hebt er weer een klant bij, zoals ik lees. Je reclame werkt.

D1RK

Een Kanker Patiënt heeft maar tijdelijk veel zorg en dus dure hulp in ziekenhuizen nodig.

Gezien mijn soms banale antwoorden kan mijn verzorging veel langer duren als ik maar 1 sigaar per maand blijf roken!
Pensioen duurt soms tientallen jaren!

Dus als ze ziek worden, is het meestal snel gebeurd, die voorbereiding op het crematorium...

pascalle van zierikzee

Jonjo, ik mag toch wel zeggen als ik ergens enthousiast over ben??? krijg er toevallig 0 voor hoor! :(

pvwaal

ja je hebt gelijk
ik begreep net dat de overheid de verpleegtehuizen betaald maar de zorgkosten voor kankerpatienten door de verzekeraars. dus de overheid krijgt de centen van accijns binnen en bespaart op zorgkosten maar de verzekeraars mogen dokken voor de rokers? dat wordt binnenkort een leuk eigen risico zeg als ze dat gaan invoeren :twisted:

D1RK

No Smoking, ik mag officieel geen reclame maken, maar dit restaurant was wel vol met longziekte patiënten en zo...
Helaas, ze zaten vol en was ik daarom niet welkom?

Ik verdien dus ook €0,00

en dit vind je onder Ctrl Alt 5 tegelijk indrukken en dan heb je ook €.

Als er meer rook vrije horeca komt, en deze duidelijker inspelen met reclame, zoals "De lege Asbak" in Vlaanderen...

Dus ook in België tijdens vakantie eind vorige eeuw al gevonden!

En als ik de vorige lees, een niet rokers korting?

chantal64

Jonjo: Pascalle maakte helemaal geen reclame. Ze heeft er niet eens een URL bijgezet. Pascalle zei alleen maar dat ze enthousiast was en dat ben ik ook (en ik heb dus óók niets met dat bedrijf te maken) Raar dat als hier een goed bericht over een product wordt neergezet je dan direct van reclame maken beschuldigd wordt!!!!

Speciaal voor jou Jonjo (en dit is dus géén reclame): http://www.kwitty.nl

Zo, tevreden?

Nita

Ongelezen bericht door Nita »

Goed idee van je Dirk met dat euro teken. 8)

tinne

Ongelezen bericht door tinne »

D1rk, hou nou eens een keer je goddelijke kop dicht

tinne

D1RK

Beste Tinne,

Ik en mond houden?
Verder ben ik geen hondje dat trouw luisterd, dus bek...?

En laat NyMeGeN eens eens kaarsje branden?
want je zou toch met tinne iets....
Tevens goed lezen wat er eerder in dit topic stond![/i][/b]
Laatst gewijzigd door D1RK op 07 jul 2007 21:33, 3 keer totaal gewijzigd.

Gesloten