LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lenen.nl

Een lening afgesloten of van plan dit te gaan doen? Bespreek het in dit topic.
peter.huitsingh
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jul 2007 08:43

Lenen.nl

Ongelezen bericht door peter.huitsingh »

Wij werden laatst gebeld door Lenen.nl
Of wij interesse hadden in een lening bij hun... En waarom dan niet? Wij hebben een heel aantrekkelijke rente... etc


Blijkbaar is het tegenwoordig vreemd dat je geen lening hebt of wilt. In de media word je overspoeld door reclames over leningen,maar deze manier vond ik wel heel ver gaan.


Mag dit eigenlijk zomaar?


Peter

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Lenen.nl

Ongelezen bericht door D1RK »

Gefeliciteerd,

Waarom boden ze niet het produkt van een andere van de DSB bank aan, zoals de internet spaarrekening? (3,6% was het)

Ik heb ook niets nodig, behalve de hypotheek voor het belastingvoordeel!

Als U ooit iets binnen deze groep heeft gehad, of via onderzoek online iets invulde, komen ze zo aan je adres!

Het beste is in zulke gevallen zeggen dat je een BKR met sterretjes ook hiermee wilt aflossen, en vraag gelijk of je dan van de vele incasso buro's en deurwaarders af bent, dan willen ze zeker geen leningen aan jou geven!
Dat je geen BKR ***** hebt weten ze zonder juiste gegevens toch niet, maar deze klanten worden wel uit hun bestand verwijderd!
Vraag dus een bedrag van ruim €30.000,- en zij hangen zo snel mogelijk op!

particulier
Berichten: 438
Lid geworden op: 09 jun 2005 22:24

Re: Lenen.nl

Ongelezen bericht door particulier »

Kijk, dat zijn pas tips :lol: Als iedereen dat nu doet, houd het snel op!

Beertje02
Berichten: 377
Lid geworden op: 09 dec 2006 15:52

Re: Lenen.nl

Ongelezen bericht door Beertje02 »

Hardstikke goed dirk.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Lenen.nl

Ongelezen bericht door D1RK »

Oke, nog een alGEMENE tip;

1 Laat de persoon zijn hele verhaal rustig uitleggen, en stel zo veel mogelijk vragen.

2 als ze de band willlen starten vraag je nog enkele dagen bedenktijd.

3 als ze terug bellen begin je weer bij 1

4 Als ze na vele keren proberen nog jou niet hebben overgehaald, tijdens deze ik wil niet onzin, kunnen ze geen nieuwe slachtoffers maken die er wel intrappen!

5 Geef nooit gegevens, ook geen adres voor info, hoogstens een niet bestaand Hotmail adres....

6 Hoe langer ze denken dat je vandaag of volgende keer wel doe, zij verspillen tijd, en missen provisie, ophangen helpt niet!

7 Ook tijdens gespek, sorry, even wachten , ik ga even plassen, ben zo terug.........want ik ben geen tena lady.....

8 Sorry, ik zit altijd erg lang op de WC.....

Elke zowel serieuze als humoristische tip is welkom!

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: Lenen.nl

Ongelezen bericht door Nita »

Nou Dirk had vandaag ook zoiets aan de deur.Bel gaat ,doe open staat een vent die me kaarten wilde aansmeren waarvan het goede doel z"n eigen binnenzak was. Heb hem eerst het hele verhaal laten ophangen.Zeg toen tegen die vent..sorry ben net bezig een belangrijke e-mail aan het versturen doe even de deur dicht kom zo terug.Heb toen een flauwekulletje bij de e-sig.gezet en ben nog even in de tuin gaan kijken heb de deur weer opengedaan waar die droppert nog stond en toen gewoon gezegd sorry geen interesse en meteen de deur dicht gekwakt.Zo ...die komt ook niet meer aan de bel trekken.

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: Lenen.nl

Ongelezen bericht door Nita »

Ging niet over een lening,maar wilde het wel even kwijt. :lol: :lol:

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Lenen.nl

Ongelezen bericht door D1RK »

Elke vorm van ongewenste verkoop zou je zo moeten afhandelen.

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: Lenen.nl

Ongelezen bericht door Nita »

Het loopt geen storm hier.Goede tips zijn snel op.Denk Dirk, dat jij er zelf nog een paar moet bedenken.

halfje
Berichten: 39
Lid geworden op: 10 mei 2007 22:11

Re: Lenen.nl

Ongelezen bericht door halfje »

@nita,

nou ik hoop niet dat die koekenbakker dan 's nachts wraak komt nemen. :?

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Lenen.nl

Ongelezen bericht door D1RK »

Ook bij onzin berichten komen oude topics boven tafel, maar er zijn dingen die ik zelfs te erg vind om hier te vertellen, ik doe wel eens iets wat ik liever niet vertel!

Dat ik harde verkopers nog harder terugpak, en dat zouden hier vele ********** betekenen, en ik wil geen IP blokkade, maar voorlopig rust van deze organisatie!

Ik ben dus Dirk en geen fam van eigenaar Scheringa van Lenen.nl....

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: Lenen.nl

Ongelezen bericht door Nita »

Hafje....het sarren van de bejaarde Toon omgezet naar Dirk.Laat toch eens iedereen in z"n waarde.Jennen doe ik ook graag maar hou het walletje bij het schuurtje.Het hoeven niet altijd beledigingen te worden.Zou zeggen blijf lekker meekletsen ,een beetje jennen mag ,Heb trouwens geen idee waar je het over hebt.

GR...........Nita.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Lenen.nl

Ongelezen bericht door D1RK »

Lieve Nita,

Hoewel ik vrij veel zeg, ik moet ook wel eens iets verwijderen, en probeer nu dat zoveel mogelijk te voorkomen!

Tijdens het luisteren naar een verkoopverhaal kom ik soms op ideeën die achteraf wel erg ver gingen, daarom vertel ik niet alles, maar ook ik vond achteraf mijzelf tever gaan, de verkoper moet ook nog thuis deze reactie verwerken!

Van mijn vriend Gozik gezien wat er kan gebeuren als je tever gaat, en dat gebeurde wel eens erg vaak!

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: Lenen.nl

Ongelezen bericht door Nita »

Dirk denk ook niet dat ik alles hoef te weten.Zoals je nu bezig bent ,gaat het goed.Hou het zo.

halfje
Berichten: 39
Lid geworden op: 10 mei 2007 22:11

Re: Lenen.nl

Ongelezen bericht door halfje »

@nita,

Ik weet niet waar je het over hebt hoor......ik doelde op die vent die bij jou aan de deur was.... :x

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: Lenen.nl

Ongelezen bericht door Nita »

Nou zeg dat dan ,Hierbij bied ik je mijn nederige exuus aan.zo ben ik ook wel weer .VRIENDEN HALFJE????? :wink:

GR........................Nita.

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: Lenen.nl

Ongelezen bericht door Nita »

Halfje ik reageerde weer op jou naar aanleiding van het antwoord dat D.weer gaf. dus nogmaals sorry. :wink:

changi
Berichten: 52
Lid geworden op: 09 feb 2007 09:54

Re: Lenen.nl

Ongelezen bericht door changi »

Wie wordt er ook stapel gek van al die reclames van lenen.nl, becam etc etc met die mensen met die serre , auto etc etc

Kan dit echt niet eens stoppen , je hoeft de nederlandse tv zender maar aan te zetten en je wordt er mee doodgegooid.

Het lijkt wel alsof het steeds meer en erger wordt ondanks de aangescherpte kredietregels

Als iedereen nu eens de DSB bank en zijn vele vertakkingen de rug toekeerd net zolang totdat ze stoppen met deze onzin !!

En ......... een andere zender helpt niet want ze zitten overal

Dus ik roep iedereen op DSB en soortgenoten te boycotten !!!

m.v.g.

changi

Lindel
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 jan 2008 13:42

Re: Lenen.nl

Ongelezen bericht door Lindel »

Mensen, waarschuwing

Dirk Scheringa, eigenaar van de collectief oplichting groepen en banken zoals Frisia, lennen.nl , Postkrediet ....enz.

Wij moeten alleemaal deze banken bestrijden, ze bregen mensen en gezinen in gevraar en ernistige financiele problemen. Ik ben door hun rond de 30000 € verschuldigd en nog steeds, de rente proberen ze om de 3 maanden hoger te zetten zodat ik een nieuwe lening maak en extra geld lenen en zo zit ik nog dieper in de ****.

Mensen Dirk Scheringa moet gestopt worden en liever in de Bak zitten. zelfs zijn stadion (DSB Stadion) vlodoet niet aan de veiligheid normen en ontruimings kreteria maar toch heeft hij de vergunning gekregen (gekocht) en heeft zijn illigale stadion gebouwd.

Mensen zulke mensen moeten stoppen en gestraft worden, ik hoop dat mensen mijn stem horen.

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: Lenen.nl

Ongelezen bericht door SJZ »

stadion (DSB Stadion) vlodoet niet aan de veiligheid normen en ontruimings kreteria maar toch heeft hij de vergunning gekregen (gekocht)

Heeft u daar bewijzen voor of is het een broodje aap verhaal?

Gesloten