sms 5082
Geplaatst: 10 jul 2007 14:23
3 weken terug ben ik erachter gekomen dat mijn 10 jarige dochter een "gratis"ringtone heeft geactiveerd via internet. Zij bleek kosten buiten haar bundel te hebben. Ik heb contact gezocht met Debitel en deze heeft gezegd dat het om 5082 ging. Via google kwam ik op de site en hierop stond dat ik Stop moest smsen. Dat heb ik gedaan. Ik kreeg een sms dat de diensten werden stopgezet. Nu blijkt dat er nog steeds kosten worden geind door 5082. Heb contact gezocht met de helpdesk en die zeiden dat ik STOP met hoofdletters had moeten smsen. Terwijl er op de site duidelijk Stop staat. Dat heb ik gedaan, maar toen kreeg ik een smsje terug met: Oeps! We hebben je verzoek niet begrepen. Controleer je bericht en probeer het nog eens. Voor meer info zie nl.mobi.dada.net. Heb toen gelijk weer de helpdesk gebeld. Zij konden alleen een mailtje sturen in de hoop dat het definitief stop wordt gezet. Hoe kom je nu definitief van dit abonnement af. Het kost klauwen met geld en eigenlijk kun je nergens terecht. Je wordt overal afgescheept.