LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kruidvat-terreur

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door NAK »

Omdat ze in St Here-Jezusveen, de woonplaats van caruso maar 1 etalage hebben :wink: .

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door Nita »

Dirk denk dat je dan als consument vaker naar dit soort winkels moet gaan .Als we deze in stand willen houden natuurlijk.Persoonlijk zou ik het jammer vinden als dit soort winkels niet meer bestonden.Al was het alleen al voor het gemak en de service.Woon in een klein dorp waar nog een paar van die buurtwinkels bestaan .Er is daar altijd tijd voor een praatje en je blijft gelijk op de hoogte van wat er zoal in het dorp afspeelt.Vandaar dat mensen vaak socialer met elkaar omgaan dan in de grote steden.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door D1RK »

Zowel in grotere steden als in dorpen zijn kleine buurwinkels welkom, maar we verKRUIDVATten teveel!

Ik wil graag keuze uit verschillende winkels en er komen helaas steeds meer dezelfde!

Ook Jaap Blokker ziet dit probleem, Naast Leen Bakker en Bart Smit zoekt deze ook naar meer, want overal hetzelfde is niet meer lang houdbaar, er komen al online speelgoedwinkels die alleen maar produkten verkopen die Bij Bart Smit ontbreken, verdienen veel, en halen hoge omzetten!

Lees het jaarverslag van Blokker, en je ziet dat hij ook zorgen heeft, hij is de grootste, maar om het te blijven?

Er zijn plannen om produkten die niet in het assortiment passen wegens te lage verkoopcyfers toch aan te bieden op bestelling online, en via een plaatslijke winkel af te halen, dus geen TNTpost probleem of kosten!

Dus hij wil een half online winkel, en of het ooit komt, er zijn onderzoeken, dus ook deze grote voelen de concurentie!

Mijn online winkel heeft minder kosten dus hogere winstmarge en ook de reclame is voordeliger!

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door Nita »

Mijn online winkel???wat verkoop je dan zoal Dirk?

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door D1RK »

Het is volgende de redactie van radar verboden hier de naam of produkten te vermelden!
Verder zijn het 21 namen met verschillende produkten, ook enkele lastig verkrijgbare produkten, want normale verdien je tekort!

Dus ik verkoop Linkshandige scharen, geen Rechts...en zo nog veel meer!

Ook speelgoed dus, maar helaas mag ik geen namen noemen, en gezien de reactie van Caruso en enkele anderen is het dus binnen 24 uur bekend op de Tros Redactie, sorry!

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door Nita »

Dirk misschien verstandig als je daar dan niet meer op reageert anders blijf je de klos.

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door caruso »

Ik weet wel wat je verkoopt: lariekoek en apekool (in grootverpakking)!

langerjan
Berichten: 89
Lid geworden op: 28 sep 2006 11:56

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door langerjan »

Geplaatst op 12 Jul 2007 20:10 door Nita


--------------------------------------------------------------------------------

Zo is dat dirk pak gelijk mijn dikke zwarte viltsift,zijn ze daar nou helemaal van de ratten besnuffelt.
Velletje toch :wink:

Marco Polo
Berichten: 299
Lid geworden op: 25 aug 2004 16:16

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door Marco Polo »

Dus ik verkoop Linkshandige scharen, geen Rechts...en zo nog veel meer!
..en niet te vergeten: Gebakken Lucht!

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door Nita »

Gebakken lucht is erruuuuuuuuuuuug lekker als het luchtig gebakken is en dan met slagroom en natuurlijk me een luchtig gebakken wafeltje er bij.Smullen maar. :wink:

DL3B
Berichten: 111
Lid geworden op: 28 okt 2005 12:42

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door DL3B »

Wat ben ik blij dat deze "bijdehante mama" niet voor me heeft gestaan in het rijtje bij de kassa. Zij heeft het over Kruidvat "terreur", maar m.i. is zij de terroriste. Wat een geneuzel zeg.
Je weet dat Kruidvat goedkoop is, de meeste winkels zijn een beetje puinhoop & het personeel is meestal niet hooggeschoold, maar ja: dat kan ook niet, anders kunnen de prijzen niet zo zijn.
Ga dan ook niet met een verwachtingspatroon zo'n winkel in en tja op=op, weg=weg. Staat meestal ook in de folders e.d. vermeld. Dan heb je gewoon pech, calculeer zoiets nu eens van te voren in. En: als je zo nodig een goedkoop telefoontje wil gewoon naar een daarvoor bestemde winkel; daar hebben ze ze zeker nog wel liggen. Maar ook bij dat soort winkels moet je geen al te hoge verwachtingen hebben.
Het oude spreekwoord geldt helaas nog steeds voor het gros van de consumenten, ze willen allemaal voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Alle waar naar z'n geld zou ik er nog aan toe willen voegen.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door D1RK »

Caruso,

Alweer gelijk!

Ik verkoop Apekool en Gebakken lucht,
maar andere noemen het DVD's met Cabaret groepen die iets minder bekend zijn als Joep van 't Hek!

Helaas mag ik geen 21 links plaatsen, want reclame mag niet op dit forum!
Ook door andere wel geplaatste is reeds verwijderd, en terecht, IK ben IK heeft het ook nooit gedaan!

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door Nita »

Snap niet dat het bij de e-sig wel mag.

bert0570
Berichten: 69
Lid geworden op: 25 feb 2007 12:27

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door bert0570 »

Ik eis dat bijdehante mama gaat werken. Wat een lulverhaal.

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door Nita »

Jaaaaaaa,maar niet bij kruidvat mag ik hopen. :shock:

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Ja het kan wel dat D1RK linkshandige scharen verkoopt, want ze bestaan gewoon. (dus geen gebakken lucht)

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door caruso »

Maar Dvd's van Joep van 't Hek ken ik niet, wél van YOUP van 't hek!
Wat een vakkennis.....

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door bot321 »

Geplaatst op 13 Jul 2007 15:33 door caruso

Maar Dvd's van Joep van 't Hek ken ik niet, wél van YOUP van 't hek!
Wat een vakkennis.....
Ik heb er een van drie kleutertjes op een 't Hek

Te weten Gozik- Dirk -Hutje

Ook nog eentje daar zit Anastatia ook bij en een
paar te dikke lelijke ouderen. :wink:

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door D1RK »

Sorry, Youp, ik wist niet de schrijfwijze en verkoop deze net niet helaas.

Meer de onbekende plaatselijke die meestal per stuk gebrand worden, en zeer lage oplage cyfers hebben, maar vele artiesten geven toch een leuk totaal, en sommige komen weer op TV, vooral bij de VAR@ enkele die toch meer kregen!

Ik vind beginnners een kans geven soms belangrijker dan grote winst, en iemand moet hun toch helpen!

De oude studio was bij de koop van het gebouw, en de apparaten werken nog!
Zodra ik deze ruimte nodig zou hebben zou ik het slopen, maar zelfs familie staat op punt door te breken, of het top 40 word????

Slopen kost geld, en dit was gratis bij de koop, vandaar!
Laatst gewijzigd door D1RK op 13 jul 2007 21:22, 1 keer totaal gewijzigd.

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door caruso »

Maar handel is handel! Het lijkt Koninginnedag wel, ook je rotzooi slijten aan een ander....
Laatst gewijzigd door caruso op 16 jul 2007 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten