16 delige pannenset van Müller aangeschaft via LiveShop
Geplaatst: 13 jul 2007 13:03
Januari dit jaar heb ik via LiveShop een 16 delige pannenset gekocht. Volgens de presentatoren van LiveShop en de inscriptie onder op de bodem van deze pannenset mogen de pannen in de vaatwasser gewassen worden. Vorige week, d.d. 4 juli 2007, kom ik tot de ontdekking dat de speciale moertjes(waarmee de kunststof stukken die aan de handgrepen zijn bevestigd) van de handgrepen aan het roesten zijn. Ik heb de pannen nog geen 6 maanden ingebruik en zoals gezegt, de moertjes zijn dusdanig aan het roesten, dat eerdaags deze kunststof delen erafvallen. Als het nou normale moertjes zijn dan zou je zeggen, loop even naar een ijzerwinkel en koop er een aantal zodat je ze zelf vervangt.
Helaas is dit niet mogelijk omdat deze geen standaard moertjes en dus niet via de normale vakhandel te koop zijn.
Ik heb dit voorgelegd bij LiveShop en zij willen er alles aan doen om aan de garantie mee te werken. De afspraak is dat ik de pannen kan retourneren en zij zorgen ervoor dat ik een andre pannenset krijg.
Wat ik ook probeer, ik kan het de medewerkers van de klantenservice niet aan het verstand brengen mijn verhaal door te spelen naar hun leverancier die op hun beurt de fabrikant op de hoogte steld. M.i.z. staat deze fabrikant een miljoenen claim te wachten. Deze pannenset wordt via LiveShop TV aan de man gebracht en wordt grif afgenomen.
Ik ben bang, dat wanneer alle klanten dit euvel ontdekken, dat Müller, zoals gezegt een miljoenen strop te wachten staat.
Ik kan de pannen retour sturne maar dan heb ik geen pannen meer om mijn eten te bereiden. Ik moet zeggen, LiveShop is mij tegemoed gekomen en mag 2 pannen houden en hoef deze pas terug te sturen zodra ik de andere pannenset reug heb gekregen.
Ik vraag mij alleen af, stel dat ik over 5 maanden weer merk dat deze moertjes gaan weg roesten? IK ben dan net zover. Ik heb liever dat Müller mij Nieuwe roestvrijstalen moertjes toestuurd zodat ik ze zelf kan vervangen. Van mijn part mogen dit ook kunststof moertjes zijn.
Zijn er meer mensen die via LiveShop deze of een andere set van het merk Müller hebben gekocht. Ik raad deze mensen aan om hier goed op te letten en zich ervan overtuigen dat zij niet voor het zelfde delimma komen te staan.
MvG
gdev44
Helaas is dit niet mogelijk omdat deze geen standaard moertjes en dus niet via de normale vakhandel te koop zijn.
Ik heb dit voorgelegd bij LiveShop en zij willen er alles aan doen om aan de garantie mee te werken. De afspraak is dat ik de pannen kan retourneren en zij zorgen ervoor dat ik een andre pannenset krijg.
Wat ik ook probeer, ik kan het de medewerkers van de klantenservice niet aan het verstand brengen mijn verhaal door te spelen naar hun leverancier die op hun beurt de fabrikant op de hoogte steld. M.i.z. staat deze fabrikant een miljoenen claim te wachten. Deze pannenset wordt via LiveShop TV aan de man gebracht en wordt grif afgenomen.
Ik ben bang, dat wanneer alle klanten dit euvel ontdekken, dat Müller, zoals gezegt een miljoenen strop te wachten staat.
Ik kan de pannen retour sturne maar dan heb ik geen pannen meer om mijn eten te bereiden. Ik moet zeggen, LiveShop is mij tegemoed gekomen en mag 2 pannen houden en hoef deze pas terug te sturen zodra ik de andere pannenset reug heb gekregen.
Ik vraag mij alleen af, stel dat ik over 5 maanden weer merk dat deze moertjes gaan weg roesten? IK ben dan net zover. Ik heb liever dat Müller mij Nieuwe roestvrijstalen moertjes toestuurd zodat ik ze zelf kan vervangen. Van mijn part mogen dit ook kunststof moertjes zijn.
Zijn er meer mensen die via LiveShop deze of een andere set van het merk Müller hebben gekocht. Ik raad deze mensen aan om hier goed op te letten en zich ervan overtuigen dat zij niet voor het zelfde delimma komen te staan.
MvG
gdev44