Pagina 1 van 1

ALEX info zonder nr

Geplaatst: 13 jul 2007 18:48
door smir
Sinds een maand heb ik een nieuwe SIM Kaart van Vodafone en krijg ik ongevraagd smsjes van ALEX over aandelenkoersen e.d. ( € 0,40 per bericht) Waarschijnlijk heeft de vorige eigenaar zich hiervoor aangemeld en zit ik er ook aan vast.
Er is geen nummer waarop ik kan reageren om deze dan ook uit te zetten. wel heb ik al "alex uit" geprobeerd. Ik kreeg wel een bevestiging, maar 3 dagen later had ik alweer een sms te pakken.
Is er iemand die hetzelfde probleem heeft gehad en mij kan helpen :?:

Re: ALEX info zonder nr

Geplaatst: 13 jul 2007 19:01
door Fully
als die dienst inderdaad al actief was toen je het kaartje kocht kun je het beste de klantenservice van Vodafone bellen...
als die dienst pas later is geactiveerd kun je de exacte tekst ervan hier posten en dan kunnen wij je ermee helpen.[/url]

Re: ALEX info zonder nr

Geplaatst: 13 jul 2007 19:13
door smir
Ik heb me hier echt niet voor aangemeld en heb Vodafone enkele malen hierover gebeld, maar zij hebben dus aangegeven dat ik "alex uit" moest sturen naar 4141. Dit heeft dus niet geholpen...

Re: ALEX info zonder nr

Geplaatst: 13 jul 2007 19:35
door Fully
als de smsjes idd zijn aangemeld via 4141 is de aanbieder Telitas en het nummer van de helpdesk 020-6403535 (bereikbaar van 9 - 17u) (zie www.smsafzeggen.nl)

echter, ik vind het onterecht dat jij de kosten moet betalen als een vorige gebruiker de dienst heeft aangemeld, dus ik raad je toch aan om via de klantenservice iets geregeld te krijgen of anders kun je langs een Vodafone Winkel gaan en proberen het op die manier recht te zetten...
Bij afsluiting van het nummer hoort de dienst namelijk te worden afgesloten.

Re: ALEX info zonder nr

Geplaatst: 14 jul 2007 09:29
door smir
bedankt voor de reactie. Er staat geen nummer bij dat het van 4141 af komt en afmelden daarop lukt niet.
Wel heb ik eindelijk een e-mail adres gekregen van de klantenservice om de dienst af te zeggen [email protected]. Hier heb ik een mail naar gestuurd en tevens erbij vermeld dat ik de kosten terug wil ontvangen. Even afwachten of het lukt.
Mocht dit niet lukken, dan ga ik zeker langs een Vodafone Winkel om mijn recht te halen.