Al 4 weken geen telefoon hoogzwanger en radeloos.
Geplaatst: 16 jul 2007 11:25
Hallo allemaal,
Ik denk dat ik wel wat hulp kan gebruiken. Ik heb al gereageerd op een discussie waar een KPN medewerker of misschien wel eeen grote fan van KPN???????? zijn reacties heeft geplaatst, maar op die van mij komt geen reactie. Ik ben dus hoogzwanger en kan elk moment bevallen. Sinds 4 weken hebben wij plotseling geen telefoon meer. Wij hebben overigens surfen en bellen via het Hetnet. Eerst konden wij alleen niet gebeld worden, maar na een geweldige actie (Mevrouw we hebben het gevonden vanacht een harde reset en alles is opgelost) kunnen wij dus ook niet meer bellen. Terugzetten kan niet, het zit in de grond, u moet geduld hebben, we zijn er mee bezig, zijn zo´n beetje de standaard antwoorden. Er is eigenlijk niemand bij de KPN die mij nu eens kan vertellen wat er echt aan de hand is, want diegenen die er mee bezig zijn en weten wat het probleem is zijn telefonisch niet te bereiken. Ook via de mail een klacht gestuurd met mijn vragen en dan krijg je een prachtig antwoord die KPN standaard in hun systeem hebben staan. Er wordt dan verzocht om alleen nog telefonisch contact op te nemen. Wat heel handig is als de telefoon het niet doet. En ja MPHD (de KPNfan) of hoe je ook maar heet iedereen heeft tegenwoordig een mobiel. Ten eerste is prepaid bellen met de helpdesk niet goedkoop, het geld groeit niet bij iedereen op de rug, terugbellen doen ze niet. En ten tweede bewaar ik dat tegoed liever voor noodgevallen, een bevalling of zoiets. Maar goed. Mijn vraag, wat kan ik nog doen. Welke maatschappij maakt geen gebruik van KPN leidingen en hoe kom ik zo snel mogelijk weer aan een vaste telefoonlijn. Ik zou graag mijn internet even behouden nu we geen telefoon hebben. Help mij alsjeblieft.
Ik denk dat ik wel wat hulp kan gebruiken. Ik heb al gereageerd op een discussie waar een KPN medewerker of misschien wel eeen grote fan van KPN???????? zijn reacties heeft geplaatst, maar op die van mij komt geen reactie. Ik ben dus hoogzwanger en kan elk moment bevallen. Sinds 4 weken hebben wij plotseling geen telefoon meer. Wij hebben overigens surfen en bellen via het Hetnet. Eerst konden wij alleen niet gebeld worden, maar na een geweldige actie (Mevrouw we hebben het gevonden vanacht een harde reset en alles is opgelost) kunnen wij dus ook niet meer bellen. Terugzetten kan niet, het zit in de grond, u moet geduld hebben, we zijn er mee bezig, zijn zo´n beetje de standaard antwoorden. Er is eigenlijk niemand bij de KPN die mij nu eens kan vertellen wat er echt aan de hand is, want diegenen die er mee bezig zijn en weten wat het probleem is zijn telefonisch niet te bereiken. Ook via de mail een klacht gestuurd met mijn vragen en dan krijg je een prachtig antwoord die KPN standaard in hun systeem hebben staan. Er wordt dan verzocht om alleen nog telefonisch contact op te nemen. Wat heel handig is als de telefoon het niet doet. En ja MPHD (de KPNfan) of hoe je ook maar heet iedereen heeft tegenwoordig een mobiel. Ten eerste is prepaid bellen met de helpdesk niet goedkoop, het geld groeit niet bij iedereen op de rug, terugbellen doen ze niet. En ten tweede bewaar ik dat tegoed liever voor noodgevallen, een bevalling of zoiets. Maar goed. Mijn vraag, wat kan ik nog doen. Welke maatschappij maakt geen gebruik van KPN leidingen en hoe kom ik zo snel mogelijk weer aan een vaste telefoonlijn. Ik zou graag mijn internet even behouden nu we geen telefoon hebben. Help mij alsjeblieft.