TELE2 gaat echt te ver!!!!!
Geplaatst: 16 jul 2007 15:51
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... highlight=
Dit is wat ik eerder geschreven heb, maar nu gaan ze toch echt te ver. Ik ben nu ruim 2 maand bezig om dit geouwehoer op te laten lossen door Tele2. Maar ik ben nog geen steek verder.
De oude bewoner van het huis waar ik in zit, heeft elke dag kontact gehad met Tele2. Tele2 heeft ons beide nergens van op de hoogte gestelt en annuleerd gewoon opdrachten, omdat zij ergens niet uitkomen. Doordat je toevallig belt, kom je erachter dat de boel geannulleerd is. Zo is dit het geval bij de oude bewoner bij zijn nieuwe adres, en bij mij hetzelfde op mijn nieuwe adres.
Ik moet wachten totdat ze zijn lijn vrij geven, dan kan mijne opgeleverd worden!
Ik heb vorige week vrijdag kontact gehad met de oude bewoner die vervolgens kontact heeft kunnen krijgen met iemand van de technische dienst. Deze vertelde hem dat op zijn nieuwe adres een te oude aansluiting zat om ADSL te kunnen leveren. Dit moesten ze eerst verhelpen. (Dit word geregeld door Tele2 zoals ik begreep), maar als dit gedaan was, moest de verhuizing opnieuw aangevraagt worden. Waardoor er weer 21 dagen overheen gaan, voordat het opgeleverd word. De oude bewoner had mijn telefoonnummer ook doorgegeven zodat men ook kontact met mij kon opnemen. (Omdat we op elkaar moeten wachten).
Maar er belt niemand, waardoor ik weer met de mobiel naar de servicedesk van Tele2 moet bellen en weer het hele verhaal moet uitleggen (14de keer).
Dan krijg ik te horen dat mijn probleem binnen 15 dagen zou worden opgepakt, en dat dit pas aankomende woensdag verloopt (18 Juli). Dan pas zou ik bericht krijgen....
Dus ik vraag aan deze beste jongen hoe het zit met mijn oplevering. Moet ik dan ook weer de verhuizing opnieuw in schieten? Waardoor het weer 21 dagen gaat duren?
De jongen beweerde hoog en laag dat dit niet zo was, het kon dezelfde week opgeleverd worden. (KAN!!!!)
Dus ik wil het 100% zekerweten, en de jongen word geirriteerd en wil de hoorn erop gooien. Waardoor ik hem daarop aanspreek, en aangeef dat het logisch is dat iemand na 2 maand wel eens wil weten waar hij aan toe is. Hij geeft aan niks te kunnen doen en me niet met de technische dienst kan doorverbinden. (Ik had hier om gevraagt, omdat men mij vanuit daaruit meer informatie zou verschafeen. Naam van persoon al doorgegeven die mijn kontactpersoon daar is). Maar ik word niet doorverbonden en het gesprek word beeindigt.
Nu maandag word ik door weer iemand anders gebelt die me een verhaal begint af te steken dat compleet niet overeenkomt met het verhaal waar ik al 2 maand mee bezig ben. ik vertel haar het HELE verhaal nog eens en ze moet dit nazoeken.
15 minuten later word ik terug gebelt en ze geeft aan dat dit verhaal klopt en dat aankomende zaterdag de lijn van de oude bewoner eraf word gehaald. Dat dan de lijn vrij komt voor een nieuwe verbinding.
Direct geeft ze erachteraan dat ik hier nog 21 dagen op moet wachten (Werkdagen).........
Dat houdt in dat ik bijna 3 a 4 maand bezig ben met een verhuizing en dat ik gewoon door betaal, terwijl ik niks heb. Dus ik geef haar aan dat ik het hier niet mee eens ben, dat ik een paar dagen nog wel zonder kan, maar dat ik voor mijn werk nu echt een internet moet hebben.
Ik geef haar ook aan dat ik door dit hele geouwehoer het wel eens zat ben en graag over wil stappen naar een andere provider. Of dit mogelijk is! Ze geeft aan dat dit best mogelijk is, maar dat de lijn niet vrij word gegeven, dus dat dan tot Januari geen internet kan krijgen, omdat Tele2 tot dan de lijn gewoon bezet houdt. Dit omdat mijn kontract dan pas officieel afloopt. Ze gaf hier duidelijk aan dat dit WEL het geval is. En dat ik eigenlijk maar gewoon de 21 dagen netjes moet afwachten. En als ik wil internetten of dergelijke, dat ik dan maar naar een internetcafe moet gaan. Echt Absurd!
Dus ben ik nog eens verplicht bij Tele2 te blijven, terwijl ze aan alle kanten in gebreke zijn gebleven. Maar jij als klant die voor hun diensten betaald hebt niks te willen en moet maar pikken wat Tele2 doet.
Jij ben de benadeelde en zoals ik tot nu toe met Tele2 heb meegemaakt, interesseert het ze niet (2 personen na), maar de overige 12 die ik heb gesproken wilden telkens de hoorn erop gooien of zette je gewoon in de wacht enz.
AAAAAAAAAAAAAAAAAH, Tele2 maakt me nu echt ziek! Hoe gaat het nu straks met de terugbetaling van de tijd dat ik er geen gebruik van heb kunnen maken? Ik moet namelijk betalen, en ik krijg van Tele2 de maanden terug gestort dat ik geen gebruik van hun diensten heb kunnen maken. Maar ik heb er weinig vertrouwen in dat dit wel goed gaat. En als ik het inhoudt, dan krijg ik weer geen diensten van ze geleverd, waardoor ze mij weer te pakken hebben en de lijn weer bezet houden.
Dit is wat ik eerder geschreven heb, maar nu gaan ze toch echt te ver. Ik ben nu ruim 2 maand bezig om dit geouwehoer op te laten lossen door Tele2. Maar ik ben nog geen steek verder.
De oude bewoner van het huis waar ik in zit, heeft elke dag kontact gehad met Tele2. Tele2 heeft ons beide nergens van op de hoogte gestelt en annuleerd gewoon opdrachten, omdat zij ergens niet uitkomen. Doordat je toevallig belt, kom je erachter dat de boel geannulleerd is. Zo is dit het geval bij de oude bewoner bij zijn nieuwe adres, en bij mij hetzelfde op mijn nieuwe adres.
Ik moet wachten totdat ze zijn lijn vrij geven, dan kan mijne opgeleverd worden!
Ik heb vorige week vrijdag kontact gehad met de oude bewoner die vervolgens kontact heeft kunnen krijgen met iemand van de technische dienst. Deze vertelde hem dat op zijn nieuwe adres een te oude aansluiting zat om ADSL te kunnen leveren. Dit moesten ze eerst verhelpen. (Dit word geregeld door Tele2 zoals ik begreep), maar als dit gedaan was, moest de verhuizing opnieuw aangevraagt worden. Waardoor er weer 21 dagen overheen gaan, voordat het opgeleverd word. De oude bewoner had mijn telefoonnummer ook doorgegeven zodat men ook kontact met mij kon opnemen. (Omdat we op elkaar moeten wachten).
Maar er belt niemand, waardoor ik weer met de mobiel naar de servicedesk van Tele2 moet bellen en weer het hele verhaal moet uitleggen (14de keer).
Dan krijg ik te horen dat mijn probleem binnen 15 dagen zou worden opgepakt, en dat dit pas aankomende woensdag verloopt (18 Juli). Dan pas zou ik bericht krijgen....
Dus ik vraag aan deze beste jongen hoe het zit met mijn oplevering. Moet ik dan ook weer de verhuizing opnieuw in schieten? Waardoor het weer 21 dagen gaat duren?
De jongen beweerde hoog en laag dat dit niet zo was, het kon dezelfde week opgeleverd worden. (KAN!!!!)
Dus ik wil het 100% zekerweten, en de jongen word geirriteerd en wil de hoorn erop gooien. Waardoor ik hem daarop aanspreek, en aangeef dat het logisch is dat iemand na 2 maand wel eens wil weten waar hij aan toe is. Hij geeft aan niks te kunnen doen en me niet met de technische dienst kan doorverbinden. (Ik had hier om gevraagt, omdat men mij vanuit daaruit meer informatie zou verschafeen. Naam van persoon al doorgegeven die mijn kontactpersoon daar is). Maar ik word niet doorverbonden en het gesprek word beeindigt.
Nu maandag word ik door weer iemand anders gebelt die me een verhaal begint af te steken dat compleet niet overeenkomt met het verhaal waar ik al 2 maand mee bezig ben. ik vertel haar het HELE verhaal nog eens en ze moet dit nazoeken.
15 minuten later word ik terug gebelt en ze geeft aan dat dit verhaal klopt en dat aankomende zaterdag de lijn van de oude bewoner eraf word gehaald. Dat dan de lijn vrij komt voor een nieuwe verbinding.
Direct geeft ze erachteraan dat ik hier nog 21 dagen op moet wachten (Werkdagen).........
Dat houdt in dat ik bijna 3 a 4 maand bezig ben met een verhuizing en dat ik gewoon door betaal, terwijl ik niks heb. Dus ik geef haar aan dat ik het hier niet mee eens ben, dat ik een paar dagen nog wel zonder kan, maar dat ik voor mijn werk nu echt een internet moet hebben.
Ik geef haar ook aan dat ik door dit hele geouwehoer het wel eens zat ben en graag over wil stappen naar een andere provider. Of dit mogelijk is! Ze geeft aan dat dit best mogelijk is, maar dat de lijn niet vrij word gegeven, dus dat dan tot Januari geen internet kan krijgen, omdat Tele2 tot dan de lijn gewoon bezet houdt. Dit omdat mijn kontract dan pas officieel afloopt. Ze gaf hier duidelijk aan dat dit WEL het geval is. En dat ik eigenlijk maar gewoon de 21 dagen netjes moet afwachten. En als ik wil internetten of dergelijke, dat ik dan maar naar een internetcafe moet gaan. Echt Absurd!
Dus ben ik nog eens verplicht bij Tele2 te blijven, terwijl ze aan alle kanten in gebreke zijn gebleven. Maar jij als klant die voor hun diensten betaald hebt niks te willen en moet maar pikken wat Tele2 doet.
Jij ben de benadeelde en zoals ik tot nu toe met Tele2 heb meegemaakt, interesseert het ze niet (2 personen na), maar de overige 12 die ik heb gesproken wilden telkens de hoorn erop gooien of zette je gewoon in de wacht enz.
AAAAAAAAAAAAAAAAAH, Tele2 maakt me nu echt ziek! Hoe gaat het nu straks met de terugbetaling van de tijd dat ik er geen gebruik van heb kunnen maken? Ik moet namelijk betalen, en ik krijg van Tele2 de maanden terug gestort dat ik geen gebruik van hun diensten heb kunnen maken. Maar ik heb er weinig vertrouwen in dat dit wel goed gaat. En als ik het inhoudt, dan krijg ik weer geen diensten van ze geleverd, waardoor ze mij weer te pakken hebben en de lijn weer bezet houden.