LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] polarlite

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
berneboel

polarlite

Ongelezen bericht door berneboel »

heeft iemand hier ook ervaring mee, ze schijnen beter te zijn dan gewoon kunstlicht omdat ze de zon nabootsen.
maar had er nog nooit van gehoord,ze worden verkocht bij tell sell en ik ben in balans. maar dit is dus ook de reden dat ik er wantrouwent tegenover sta omdat dat van die comerciele verkoop zenders zijn.

D1RK

Re: polarlite

Ongelezen bericht door D1RK »

als het een goed produkt was zou ik het goedkoper leveren, en als ik het weiger te verkopen is het meestal.....

Een wandeling in bos is gezonder en gratis, zelfs op zondag ochtend in een drukke binnenstad is gezonder dan dit soort onzin!

Tell Sell is vaak genoeg, zeg op een verjaardag dat je iets gekocht heb, maakt niet uit wat, en de meeste beginnen te lachen, weer zon sukkel!

Duur of slechts, soms alle 2.

kanovaarder

Ongelezen bericht door kanovaarder »

polarlite Tellsell

Het is altijd wel makkelijk om eens heel goed datgene te lezen wat die Tellsell nu wel zegt in haar beschrijving en welke beloften.

Wel, ik heb hun beschrijving eens gelezen en nergens staat dat deze lamp die straling afgeeft die bijvoorbeeld vitamine D aanmaakt.
Men kan uit de tekst opmaken dat deze lamp niet ander is dan een gewone spaarlamp.

Hun verwijzing naar serotonine-aanmaak is pure onzin!

Kortom,
Geloof in sprookjes kan net zo goed helpen!
't Is alleen uw portemonnaie die dunner wordt en die van Tellsell weer een stukje dikker als u daarin trapt.

TELLSELL , Hellup!!
Nee..... niet hun maar mij.
Net als de letters UPC krijg ik ook van deze naam pukkels op m'n benen.
Wat een bedrijf.
Verbazender is dat dit gewoon mag!
Maar ja, 't is de zorgzame samenleving van Balkenende die ook de negatieve optie en telefonische overeenkomsten toejuicht.

Grootvader

jefbenning

Ongelezen bericht door jefbenning »

heeft u ervaring in dit product?

Hoe kunt u nou iets afkraken, als u het nog nooit geprobeerd heeft?

mvg,

Jef

Gesloten