Wegens matige ontvangst met de binnen antenne van Digitenne heb ik de volgende vraag?
Kan ik naast de binnenantenne (die overigens overdekt buiten staat) met een splitter een 2e binnenantenne plaatsen, of gaat dit elkaar tegenwerken inplaats van versterken.
Ik heb nu de binnenantenne met een zwakke draadantenne en een splitter verbonden. heel klein beetje beter beeld.
Ik kan namelijk goedkoop een extra binnen antenne van Digitenne aanschaffen, en toestanden met dak of camping antennes wil ik niet echt. Kom je ook weer in dikke antennekabels waarvan ik nu juist zo blij ben dat ik daarvan af ben.
Bij voorbaat dank alvast voor de suggesties en antwoorden.
groet John
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] digitenne antenne vraag
Re: digitenne antenne vraag
Zelfs al zou dat kunnen,
het beeld blijft bagger, zeker op jouw scherm van 107 cm.
Probeer ervan af te komen en je geld terug te krijgen.
Je kan beter satellietontvangst nemen en als dat niet gaat, digitale kabel.
het beeld blijft bagger, zeker op jouw scherm van 107 cm.
Probeer ervan af te komen en je geld terug te krijgen.
Je kan beter satellietontvangst nemen en als dat niet gaat, digitale kabel.
Re: digitenne antenne vraag
1 antenne gebruiken en als je kabeltje tekort is, dan een goeie kwaliteit verlengkabel en metalen coax connectors gebruiken. En wat voor tv-antenne je ook wilt gebruiken: let erop dat deze verticaal staat. Dus iemand die zijn oude dakantenne, ook wel hark genoemd, wil gebruiken: zal je toch een keer het dak opmoeten om je antenne een kwartslag te draaien en om hem zonodig opnieuw uit te richten.