Hierbij tel ik ook contributie vereniging/club en bv. visverguningen
mee ...... ik ben benieuwd ......
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Was een foutje ... maar kan de poll niet aanpassen ... waarom weet ik ook niet ???Je gaat er in je poll van uit dat niemand meer dan 2000 euri te besteden heeft?
Het was de bedoeling ook een optie meer als 2000 euro te hebben.beetje vaag cybertomaat... wat valt onder de noemer vakantie/recreatie etc. en is dat per persoon of per huishouden? In elk geval, het bedrag dat ik voor 11 dagen vakantie voor een gezin kwijt ben staat er niet bij.
ik ben de enige die tot nu toe gestemd heeft ...En jij dan?
Wat geef jij uit? Heb je er voor over?
Goh, Tomaat......Da's ook zuunig.En jij dan?
Wat geef jij uit? Heb je er voor over?
--------------------------------------------------------------------------------
ik ben de enige die tot nu toe gestemd heeft ...
heb alleen een visverguning (wat ik overigens ook liever niet had
uitgegeven maar de boete's zijn hoger als de prijs van een akte/
verguning)
Lijkt me logisch om eerst je schulden af te lossen en dan pas weer geld voor fun te hebben.Nee ... al paar jaar niet geweest ...
dat mag/kan in dit land niet als je
(al dan niet door eigen schuld ... )
schulden hebt ......
Ja, voortaan dus maar vanaf het begin de tering naar de nering zetten. Oud spreekwoord, maar werkt nog steeds.Dat geld MOET je aan de schulden besteden.
Dankzij de overheid / regeringJa, voortaan dus maar vanaf het begin de tering naar de nering zetten. Oud spreekwoord, maar werkt nog steeds.
Aiaiaiaiai, pijnlijke zaak.@ S. ......
Nee ... al paar jaar niet geweest ...
dat mag/kan in dit land niet als je
(al dan niet door eigen schuld ... )
schulden hebt ......