E-bad badkamer
Geplaatst: 19 jul 2007 18:44
In maart heb ik een wastafel meubel van Detremmerie en een radiator van Jaga besteld. De levertijd van de beide artikelen was maximaal 8 weken en zou ca. week 19 geleverd worden.
In week 19 werd er niets geleverd en toen ik belde bleek dat Detremmerie al een jaar leveringsproblemen had en dat ik dat had moeten / kunnen weten?!
Daar heeft men mij niet voortijdig over geinformeerd. Alles werd uiteindelijk in week 24 geleverd.
Toen de installateur kwam om alles te installeren bleek er een enorme beschadiging op de radiator te zitten. IK heb direct E-bad gebeld en een service-aanvraag gedaan. Toen ik hierop na 2 weken niets had gehoord belde ik weer met E-bad. De leverancier bleek de behandeling niet te accepteren omdat, volgens hen, de radiator allang geleverd was en de vraag om service te laat kwam.
De radiator was inderdaad al in week 14 aan E-bad geleverd maar nog niet doorgestuurd aan mij omdat E-bad altijd alles in 1 keer levert.
Nu is de service aanvraag wel in behandeling genomen maar nu moet ik eerst een nieuwe radiator bestellen en betalen voordat de defecte radiator wordt teruggenomen. Daar heb ik vanochtend opdracht voor gegeven omdat ik nu eindelijk van deze situatie af wil zijn. Blijkt dat de fabriek in de bouwvak dicht is en dat ik nu met een levertijd van ca. 2 maanden zit!! In maart besteld en, als het goed is, in september geleverd.
De (telefonisch)medewerkers doen prima werk als je maar blijft bellen, echter het is het beleid van E-bad waar het aan schort! Het is erg goedkoop en als het goed gaat, gaat het ook vast goed. Maar als het fout gaat...
In week 19 werd er niets geleverd en toen ik belde bleek dat Detremmerie al een jaar leveringsproblemen had en dat ik dat had moeten / kunnen weten?!
Daar heeft men mij niet voortijdig over geinformeerd. Alles werd uiteindelijk in week 24 geleverd.
Toen de installateur kwam om alles te installeren bleek er een enorme beschadiging op de radiator te zitten. IK heb direct E-bad gebeld en een service-aanvraag gedaan. Toen ik hierop na 2 weken niets had gehoord belde ik weer met E-bad. De leverancier bleek de behandeling niet te accepteren omdat, volgens hen, de radiator allang geleverd was en de vraag om service te laat kwam.
De radiator was inderdaad al in week 14 aan E-bad geleverd maar nog niet doorgestuurd aan mij omdat E-bad altijd alles in 1 keer levert.
Nu is de service aanvraag wel in behandeling genomen maar nu moet ik eerst een nieuwe radiator bestellen en betalen voordat de defecte radiator wordt teruggenomen. Daar heb ik vanochtend opdracht voor gegeven omdat ik nu eindelijk van deze situatie af wil zijn. Blijkt dat de fabriek in de bouwvak dicht is en dat ik nu met een levertijd van ca. 2 maanden zit!! In maart besteld en, als het goed is, in september geleverd.
De (telefonisch)medewerkers doen prima werk als je maar blijft bellen, echter het is het beleid van E-bad waar het aan schort! Het is erg goedkoop en als het goed gaat, gaat het ook vast goed. Maar als het fout gaat...