LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Welke korting heeft u gekregen?
Welke korting heeft u gekregen?
De keukenhandel is extreem ondoorzichtig als het gaat om prijzen. Agezien van de korting die u vooraf al kreeg, welke korting heeft u zelf kunnen extra bedingen en bij welke zaak?
Re: Welke korting heeft u gekregen?
0%
Ja dat kan ook nog, en nog tevreden Bij Ikea, Praxis, Hornbach of een andere bouwmarkt betaal je gewoon per kast!
Als er een aktie is bij Karwei, is dat 10 tot 15% maar dat geld altijd, dus ook buiten de periode, alleen losse kasten later nabestellen geld de adviesprijs!
Zonder korting is meestal goedkoper!
Kllinkt misschien gek, maar kasten komen bij andere vandaan dan lichtlijst en werkblad!
Ook de apparaten, elders of oude herplaatst!
Want waarom alles nieuw kopen als alleen de kasten slecht worden?
De vaatwasser was net vervangen, en 2e hands brengen die niets op!
Daarom was ik tevreden met 0% korting, gewoon altijd lage prijzen voor de kasten, de rest was wel met Bouwvak vakantie kortings aktie's!
Ja dat kan ook nog, en nog tevreden Bij Ikea, Praxis, Hornbach of een andere bouwmarkt betaal je gewoon per kast!
Als er een aktie is bij Karwei, is dat 10 tot 15% maar dat geld altijd, dus ook buiten de periode, alleen losse kasten later nabestellen geld de adviesprijs!
Zonder korting is meestal goedkoper!
Kllinkt misschien gek, maar kasten komen bij andere vandaan dan lichtlijst en werkblad!
Ook de apparaten, elders of oude herplaatst!
Want waarom alles nieuw kopen als alleen de kasten slecht worden?
De vaatwasser was net vervangen, en 2e hands brengen die niets op!
Daarom was ik tevreden met 0% korting, gewoon altijd lage prijzen voor de kasten, de rest was wel met Bouwvak vakantie kortings aktie's!
Re: Welke korting heeft u gekregen?
Geen korting, wij zijn bij een goede, niet al te grote keukenzaak geslaagd, die gewoon direct een eerlijke prijs afgeeft, ik houd niet van dat gesjoemel met prijzen.
Re: Welke korting heeft u gekregen?
hmm,. als je bij mij een keuken zou uitkiezen dan zou het zijn gratis montage,. onze prijzen zijn eerlijk en dat is gewoon de marge die we weg kunnen geven. Heel erg succesvol, bevalt me veel beter qua verkoop dan 3jaar lang 50 procent geven.
Klant weet dat die niet bedonderd wordt, krijgt fantastisch product voor een lage prijs gaat met een goed gevoel naar huis en zorgt voor nieuwe klanten.
Veel korting geven is dus totaal overbodig. En als klant,.. zodra die verkoper begint met korting "weggooien" dan is de prijs niet eerlijk. Geen tekeningen meegeven,.. geen eerlijke prijs.
Veel winkels geven geen offerte af,. dat betekent vaak,. het is niet concurerrend,. oftewel prijs is niet eerlijk. Zodra je die WEL krijgt weet je dat het vaak goed zit,. en ja OOOK bij DMG kan je gewoon een prijs krijgen hoor. Kost je alleen wat meer moeite
Kortom, ga op je gevoel af,. trap niet in acties, veel korting wil niet zeggen goede prijs!!
Klant weet dat die niet bedonderd wordt, krijgt fantastisch product voor een lage prijs gaat met een goed gevoel naar huis en zorgt voor nieuwe klanten.
Veel korting geven is dus totaal overbodig. En als klant,.. zodra die verkoper begint met korting "weggooien" dan is de prijs niet eerlijk. Geen tekeningen meegeven,.. geen eerlijke prijs.
Veel winkels geven geen offerte af,. dat betekent vaak,. het is niet concurerrend,. oftewel prijs is niet eerlijk. Zodra je die WEL krijgt weet je dat het vaak goed zit,. en ja OOOK bij DMG kan je gewoon een prijs krijgen hoor. Kost je alleen wat meer moeite
Kortom, ga op je gevoel af,. trap niet in acties, veel korting wil niet zeggen goede prijs!!
-
- Berichten: 136
- Lid geworden op: 03 jan 2006 22:24
Re: Welke korting heeft u gekregen?
Beste consumenten,
Bent u nou op zoek naar een keuken of naar een korting? Geen enkele ondernemer geeft ook maar iets weg! Zelfs geen montage. De monteur moet betaald worden, de verlichting in de showroom moet branden en de werknemers moeten betaald worden. Wij besteden onze tijd in de showroom liever aan een goede voorlichting van de keuken, werkblad en apparatuur. De klant krijgt direkt een netto/nettoprijs en zodoende hebben we geen koehandel. Kijk eens wat er onder aan de streep staat van de offerte, dat moet je namelijk betalen of je nou 30, 40 of 50 % korting hebt gekregen. Tip: vraag bij dergelijke zaken eens naar het prijzenboek van de fabrikant. Wedden dat je het niet te zien krijgt?
Bent u nou op zoek naar een keuken of naar een korting? Geen enkele ondernemer geeft ook maar iets weg! Zelfs geen montage. De monteur moet betaald worden, de verlichting in de showroom moet branden en de werknemers moeten betaald worden. Wij besteden onze tijd in de showroom liever aan een goede voorlichting van de keuken, werkblad en apparatuur. De klant krijgt direkt een netto/nettoprijs en zodoende hebben we geen koehandel. Kijk eens wat er onder aan de streep staat van de offerte, dat moet je namelijk betalen of je nou 30, 40 of 50 % korting hebt gekregen. Tip: vraag bij dergelijke zaken eens naar het prijzenboek van de fabrikant. Wedden dat je het niet te zien krijgt?
Re: Welke korting heeft u gekregen?
ik ben geslaagd bij een zaak die mij GEEN korting gaf, en ik heb twee offertes naast me gelegd waarin ik 1500 respectievelijk 2000 euro korting kreeg.
De zaak waar ik geslaagd ben, werd mij overigens aanbevolen door de aannemer, die erbij eerlijk vertelde dat daar behalve een goede samenwerking voor hem ook marge in zat.
nadat ik getekend had voor de keuken moesten nog wel enkele details worden bepaald. Daarbij heb ik een kraan uitgekozen die duurder bleek dan de "stelpost", en het bleek dat de verkoper vergeten was een metalen plaat in het gootsteenkastje te verrekenen. Dit werd niet doorberekend, en leverde me ruim 300 euro op. Verder kregen we de tegels voor de achterwand met 50% korting.
Er is veel te koop in keukenland, maar door die concurrentie geloof ik niet dat er echt grote verschillen zijn in vergelijkbare keukens. Mijn advies: bepaal eerst goed wat je echt wilt door rond te kijken bij verschillende zaken, en doe vervolgens zaken met een zaak/verkoper waar je vertrouwen in hebt. Hecht vooral niet te veel waarde aan verhalen van mensen die duizenden euro's korting hebben bedongen. Mensen die dat zeggen willen dat kennelijk graag horen van een verkoper, en dan kunnen ze dat natuurlijk krijgen ook. Ik wilde van de verkoper vooral ideeen en tips hebben voor bijvoorbeeld de indeling en apparatuur. Die heb ik dan ook gekregen, en daar heb ik nog steeds veel plezier van. Meer plezier dan 100 euro extra korting ofzo!
De zaak waar ik geslaagd ben, werd mij overigens aanbevolen door de aannemer, die erbij eerlijk vertelde dat daar behalve een goede samenwerking voor hem ook marge in zat.
nadat ik getekend had voor de keuken moesten nog wel enkele details worden bepaald. Daarbij heb ik een kraan uitgekozen die duurder bleek dan de "stelpost", en het bleek dat de verkoper vergeten was een metalen plaat in het gootsteenkastje te verrekenen. Dit werd niet doorberekend, en leverde me ruim 300 euro op. Verder kregen we de tegels voor de achterwand met 50% korting.
Er is veel te koop in keukenland, maar door die concurrentie geloof ik niet dat er echt grote verschillen zijn in vergelijkbare keukens. Mijn advies: bepaal eerst goed wat je echt wilt door rond te kijken bij verschillende zaken, en doe vervolgens zaken met een zaak/verkoper waar je vertrouwen in hebt. Hecht vooral niet te veel waarde aan verhalen van mensen die duizenden euro's korting hebben bedongen. Mensen die dat zeggen willen dat kennelijk graag horen van een verkoper, en dan kunnen ze dat natuurlijk krijgen ook. Ik wilde van de verkoper vooral ideeen en tips hebben voor bijvoorbeeld de indeling en apparatuur. Die heb ik dan ook gekregen, en daar heb ik nog steeds veel plezier van. Meer plezier dan 100 euro extra korting ofzo!
Re: Welke korting heeft u gekregen?
Beste mensen,De keukenhandel is extreem ondoorzichtig als het gaat om prijzen.
Een gemiddelde keuken verkoper is niet slechter dan willekeurig welke andere verkoper. Als je een advertentie van Albert heijn ziet met “3 flessen Cola voor de prijs van twee” gebeurt eigenlijk al het zelfde.
Dit is slechts een voorbeeld:
Laten we zeggen dat een fles Cola normaal € 1,60 kost. Dan betaal je dus € 4,80 voor drie flessen Cola, maar nu (tijdens de actie) betaal je voor die drie flessen € 3,20! Natuurlijk betaal jij die derde fles dan ook gewoon zelf want de inkoop prijs voor drie flessen is slechts € 1,80
Dus in plaats van € 3,00 winst neemt Albert heijn genoegen met wat minder marge namelijk € 2,40 in plaats van die € 3,00 Toch zeggen ze bij Albertheijn dat die derde fles gratis is! In een dergelijk geval verdienen ze echter nog steeds aan je. Dat geeft natuurlijk niet, de service is goed en het is een mooie winkel.
Ga je nu naar Bas van der Heijden (bijvoorbeeld) dan betaal je altijd € 3,20 voor drie flessen Cola en daar is de derde fles helemaal niet gratis. Toch kun je niet zeggen dat Albert heijn de boel flest want de fabrieksadviesprijs is € 1,60 per fles en dan zou je kunnen redeneren dat de derde fles dus inderdaad gratis is. Slimme jongens toch die verkopers.
Het is dus slechts een slim idee om mensen naar je winkel te lokken. Bij Bas van der Heijden proberen ze mensen op een andere mannier te lokken, daar adverteren ze dus anders. Daar zeggen ze wellicht dat ze altijd de goedkoopste zijn, en of dat waar is?
Daarom zeggen wij (keuken specialisten) ook altijd… kijk onder aan de streep wat je betaalt…. en niet naar de acties of kortingen... dat is slechts een mannier van verkopen. Bij keukens is “Gratis montage” dus ook echt gratis montage, maar je betaalt het wel gewoon zelf natuurlijk. Of dit dan slecht is alleen omdat het om wat meer centjes gaat? ..........Denk het niet. Niet dus.
Re: Welke korting heeft u gekregen?
Bedankt voor de reacties.
Laat iedereen zich nu echt wijs maken dat er geen korting te krijgen is bij een kwaliteitszaken zaak als Bruynzeel Tulp? Zo zit de handel volgens mij niet in elkaar. Volgens mij is de keuken business keihard en staand de verkopers zwaar op provisie. Er moeten targets gehaald worden.
Vertel gewoon welke korting waar bedongen is.
Laat iedereen zich nu echt wijs maken dat er geen korting te krijgen is bij een kwaliteitszaken zaak als Bruynzeel Tulp? Zo zit de handel volgens mij niet in elkaar. Volgens mij is de keuken business keihard en staand de verkopers zwaar op provisie. Er moeten targets gehaald worden.
Vertel gewoon welke korting waar bedongen is.
Re: Welke korting heeft u gekregen?
Stel je een serieuze vraag, krijg je een serieus antwoord.
Als je dat niet wilt geloven, dan stopt het hier.
Dat zijn de aanstaande slachtoffers voor de boefjes van DMG, Bruynzeel, Tulp etc.
Het gaat toch op het eind van de rit om wat je moet betalen voor wat je krijgt?
Of je nu 3 flessen cola koopt van € 100,- voor € 3,- ( korting 97%)
Of 3 flesssen cola voor € 3,- en geen korting krijgt.
Dat maakt toch geen verschil ?
Helaas is het wel zo dat de meest consumenten er enorm op g3ilen om korting te krijgen. Leuk voor op een verjaardag.
Meestal gaat het dan als volgt: "Gisteren 3 flessen cola gekocht! Kreeg eerst 80% korting, maar daar ga ik niet mee accoord. Flink onderhandeld, krijg ik zomaar 95 % korting: Van € 100,- voor € 5,-"
En dan blijkt dat elders de cola € 3,- te kosten. en je krijgt niet eens korting !!
Ben ik dan zo slim of zijn zij zo dom ?
Uiteraard moet je wel in staat zijn om appels met appels te vergelijken en dat gaat in de supermarkt , met cola iets gemakkelijker, maar als je bij een keukenzaak geen specificatie van het merk keuken, de type kasten en de apparaat type krijgt, dan hebben ze iets te verbergen en zou ik er met een boog omheen lopen !!
Als je dat niet wilt geloven, dan stopt het hier.
Dat zijn de aanstaande slachtoffers voor de boefjes van DMG, Bruynzeel, Tulp etc.
Het gaat toch op het eind van de rit om wat je moet betalen voor wat je krijgt?
Of je nu 3 flessen cola koopt van € 100,- voor € 3,- ( korting 97%)
Of 3 flesssen cola voor € 3,- en geen korting krijgt.
Dat maakt toch geen verschil ?
Helaas is het wel zo dat de meest consumenten er enorm op g3ilen om korting te krijgen. Leuk voor op een verjaardag.
Meestal gaat het dan als volgt: "Gisteren 3 flessen cola gekocht! Kreeg eerst 80% korting, maar daar ga ik niet mee accoord. Flink onderhandeld, krijg ik zomaar 95 % korting: Van € 100,- voor € 5,-"
En dan blijkt dat elders de cola € 3,- te kosten. en je krijgt niet eens korting !!
Ben ik dan zo slim of zijn zij zo dom ?
Uiteraard moet je wel in staat zijn om appels met appels te vergelijken en dat gaat in de supermarkt , met cola iets gemakkelijker, maar als je bij een keukenzaak geen specificatie van het merk keuken, de type kasten en de apparaat type krijgt, dan hebben ze iets te verbergen en zou ik er met een boog omheen lopen !!
Re: Welke korting heeft u gekregen?
Mijn verhaal gaat niet over nep Korting door veel te hoog opdrijven van prijzen (daar ben ik tegen). Mijn verhaal gaat over het principe of je iets gratis mag noemen als het niet echt gratis is of wel natuurlijk. Het idee of het nu om een paar Euro gaat zoals bij wat flessen Cola of om veel geld zoals bij een keuken blijft naar mijn mening het zelfde.
-
- Berichten: 51
- Lid geworden op: 25 jun 2007 21:55
Re: Welke korting heeft u gekregen?
Ik begrijp precies wat Kees1024 vraagt en wat maar niet tot de koppen van die keukenverkopers op dit forum wil doordringen.
Het gaat er niet om wat je onder de streep betaalt (want daar kun je het zo gek maken als je zelf wilt), het gaat erom of je een ten minste marktconforme deal hebt (en wellicht zelfs iets beters kan krijgen).
Kees1024 wil met andere woorden gewoon weten:
(i)wat het gangbare kortingspercentage is ten opzichte van een doorsnee eerste offerte voor het merk keuken of apparatuur dat hij zoekt [wat is een marktconforme deal], en
(ii) of er ergens een ondernemer is die (door een andere kostenstructuur of om welke reden ook) in staat en uiteindelijk bereid is substantieel verder te gaan dan dat gangbare percentage voor dat merk keuken of apparatuur [kan ik ergens een beter dan een marktconforme deal krijgen, en zo ja waar/hoe dan].
Hij wil dus de voorsprong in kennis en ervaring die een keukenverkoper nu eenmaal heeft voor een deel egaliseren. Daarbij moeten jullie (Rayke, GWTE, Pffffff en al die anderen) toch bij kunnen helpen.
In de transacties waarbij ik mensen beroepsmatig adviseer, gaat het er ook niet zozeer om of mensen bereid zijn contractueel (garanties, aansprakelijkheidsbeperkingen, zekerheid) iets weg te geven of niet: ze willen gewoon niet iets weggeven, waarvan achteraf blijkt dat dat in een gebruikelijke, vergelijkbare transactie niet weggegeven had behoeven te worden. Het is echter heel moeilijk om daarachter te komen, tenzij je deskundig wordt geadviseerd (en dat kost geld, tenzij je op een internetforum de juiste antwoorden op je vragen kunt vinden ).
Het geeft een goed (zij het enigszins beschroomd) gevoel als je erachter komt dat verschillende vrienden bij dezelfde keukenleverancier (topmerk) niet verder zijn gekomen dan 0% of zeg 5% korting op de kastjes en je zelf, door goed te shoppen en een beetje te onderhandelen op een wezenlijk hoger percentage kunt uitkomen (wetend dat het voor dat topmerk in ieder geval in Duitsland nog goedkoper kan, maar uiteindelijk geen zin hebbend in die sores en bovendien de verkoper met wie je een goed contact hebt gehad, ook iets gunnend).
Zo shoppen kost echter wel heel veel tijd en moeite, tijd die je misschien beter kunt steken in iets waarin je goed bent, zoals je eigen werk; dat levert ongetwijfeld meer euro's op.
Achteraf gezien zou ik graag een onafhankelijke adviseur in de arm hebben kunnen nemen, die op basis van uren x tarief (prijs-)onderhandelingen voor je voert, op basis van wiens advies (ik zou deze deal maar nemen) je uiteindelijk de keuken koopt.
Ook dan weet je niet of je de beste deal hebt, maar kun je er in ieder geval vrij zeker van zijn dat je een marktconforme deal hebt. Ik weet niet of het in keukenland bestaat, maar het is misschien wel een gat in de markt. Het vereist echter wel een heel andere attitude van iemand om te adviseren in plaats van te verkopen.
seller panic
Het gaat er niet om wat je onder de streep betaalt (want daar kun je het zo gek maken als je zelf wilt), het gaat erom of je een ten minste marktconforme deal hebt (en wellicht zelfs iets beters kan krijgen).
Kees1024 wil met andere woorden gewoon weten:
(i)wat het gangbare kortingspercentage is ten opzichte van een doorsnee eerste offerte voor het merk keuken of apparatuur dat hij zoekt [wat is een marktconforme deal], en
(ii) of er ergens een ondernemer is die (door een andere kostenstructuur of om welke reden ook) in staat en uiteindelijk bereid is substantieel verder te gaan dan dat gangbare percentage voor dat merk keuken of apparatuur [kan ik ergens een beter dan een marktconforme deal krijgen, en zo ja waar/hoe dan].
Hij wil dus de voorsprong in kennis en ervaring die een keukenverkoper nu eenmaal heeft voor een deel egaliseren. Daarbij moeten jullie (Rayke, GWTE, Pffffff en al die anderen) toch bij kunnen helpen.
In de transacties waarbij ik mensen beroepsmatig adviseer, gaat het er ook niet zozeer om of mensen bereid zijn contractueel (garanties, aansprakelijkheidsbeperkingen, zekerheid) iets weg te geven of niet: ze willen gewoon niet iets weggeven, waarvan achteraf blijkt dat dat in een gebruikelijke, vergelijkbare transactie niet weggegeven had behoeven te worden. Het is echter heel moeilijk om daarachter te komen, tenzij je deskundig wordt geadviseerd (en dat kost geld, tenzij je op een internetforum de juiste antwoorden op je vragen kunt vinden ).
Het geeft een goed (zij het enigszins beschroomd) gevoel als je erachter komt dat verschillende vrienden bij dezelfde keukenleverancier (topmerk) niet verder zijn gekomen dan 0% of zeg 5% korting op de kastjes en je zelf, door goed te shoppen en een beetje te onderhandelen op een wezenlijk hoger percentage kunt uitkomen (wetend dat het voor dat topmerk in ieder geval in Duitsland nog goedkoper kan, maar uiteindelijk geen zin hebbend in die sores en bovendien de verkoper met wie je een goed contact hebt gehad, ook iets gunnend).
Zo shoppen kost echter wel heel veel tijd en moeite, tijd die je misschien beter kunt steken in iets waarin je goed bent, zoals je eigen werk; dat levert ongetwijfeld meer euro's op.
Achteraf gezien zou ik graag een onafhankelijke adviseur in de arm hebben kunnen nemen, die op basis van uren x tarief (prijs-)onderhandelingen voor je voert, op basis van wiens advies (ik zou deze deal maar nemen) je uiteindelijk de keuken koopt.
Ook dan weet je niet of je de beste deal hebt, maar kun je er in ieder geval vrij zeker van zijn dat je een marktconforme deal hebt. Ik weet niet of het in keukenland bestaat, maar het is misschien wel een gat in de markt. Het vereist echter wel een heel andere attitude van iemand om te adviseren in plaats van te verkopen.
seller panic
-
- Berichten: 1971
- Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
- Locatie: Belgie
Re: Welke korting heeft u gekregen?
Dus een keuken van 20.000 euro met 50% korting na zware onderhandeling, is een betere koop als een keuken direct netto 10.000 geoffreerd?Ik begrijp precies wat Kees1024 vraagt en wat maar niet tot de koppen van die keukenverkopers op dit forum wil doordringen.
Het gaat er niet om wat je onder de streep betaalt (want daar kun je het zo gek maken als je zelf wilt), het gaat erom of je een ten minste marktconforme deal hebt (en wellicht zelfs iets beters kan krijgen).
Nee dan wil het bij mij nog steeds niet doordringen..........ik ben dan ook al vaker een "buitenbeentje" in de keukenbranche genoemd omdat ik weiger in kortingspercentages te verkopen........
En onder "iets beters" versta ik ondermeer een betere kwaliteit, maar dan vervaagt de "marktconformiteit" want dan praat je over andere producten.
Re: Welke korting heeft u gekregen?
Dat bedoel ik..............
Re: Welke korting heeft u gekregen?
Beste,
Zolang er voor goederen geld wordt gevraagd zullen er altijd mensen zijn die het gevoel hebben teveel te betalen. Transparantie is een ideaal wat nooit bereikt zal worden.
Wij hebben de verkoopboeken ter inzage voor de klant in de winkel. Maar weet de klant of dat dit een normaal of opgedraaid verkoopboek betreft? Het blijft terugvallen op vertrouwen en gunning.
MVG
Zolang er voor goederen geld wordt gevraagd zullen er altijd mensen zijn die het gevoel hebben teveel te betalen. Transparantie is een ideaal wat nooit bereikt zal worden.
Wij hebben de verkoopboeken ter inzage voor de klant in de winkel. Maar weet de klant of dat dit een normaal of opgedraaid verkoopboek betreft? Het blijft terugvallen op vertrouwen en gunning.
MVG
Re: Welke korting heeft u gekregen?
Adviesprijzen;
In keukenland met vele lastig verkrijgbare inbouwapparaten niet te kontroleren!
Maar de folders van BCC de Block en plaatselijke winkel, 3x hetzelfde toestel, alle verkochten het tussen de E795,- en E799,- maar de adviesprijzen varieerden met E995,- E1199,- en 1295,-.
Dus voor hetzelfde merk en produkt, ook het type was hetzelfde!
Dus waar krijg je de meeste korting..?
die slechts E200,- gaf!
In keukenland met vele lastig verkrijgbare inbouwapparaten niet te kontroleren!
Maar de folders van BCC de Block en plaatselijke winkel, 3x hetzelfde toestel, alle verkochten het tussen de E795,- en E799,- maar de adviesprijzen varieerden met E995,- E1199,- en 1295,-.
Dus voor hetzelfde merk en produkt, ook het type was hetzelfde!
Dus waar krijg je de meeste korting..?
die slechts E200,- gaf!
Re: Welke korting heeft u gekregen?
Bij Bruynzeel moet een korting van 40% op de bruto prijs haalbaar zijn zonder al teveel problemen,uiteraard wel even stevig onderhandelen.
Re: Welke korting heeft u gekregen?
Niet dus.....20 tot 30% Max.Bij Bruynzeel moet een korting van 40% op de bruto prijs haalbaar zijn
Re: Welke korting heeft u gekregen?
40 ja
Laatst gewijzigd door Pfffff op 13 aug 2007 23:47, 4 keer totaal gewijzigd.
Re: Welke korting heeft u gekregen?
Ikzelf ben dus een tijdje geleden geslaagd voor een greeploze Rotpunkt keuken Hoogglans gelakt.
Samen met de verkoper ( Middelkoop / Culemborg ) door de verkoopmap gelopen waarin alle bruto prijzen staan, die hij gewoon aan ons liet zien.
Na onderhandelen hebben we 42% op de kasten gekregen.
40 % op Bosch koelkast en vaatwasser
40 % op AEG vriezer
38 % op Smeg kookplaat, oven, combioven en afzuigkap
50 % korting op
40 % op een kraan van M-system
42 % % korting op DOECO ondedelen zoals en LeMans draaiplateau, afvalbakje, varioindeling voor borden, etc.
50% korting op een Pennings Nero profondo blad van Graniet
45 % korting op de spoelbak van Kemienorm
Alle brutoprijzen lieten ze me keurig zien !
Daarnaast : Wijzigingen kostenloos tot 8 weken voor levering.
Prijsverhogingen worden niet doorberekend.
Samen met de verkoper ( Middelkoop / Culemborg ) door de verkoopmap gelopen waarin alle bruto prijzen staan, die hij gewoon aan ons liet zien.
Na onderhandelen hebben we 42% op de kasten gekregen.
40 % op Bosch koelkast en vaatwasser
40 % op AEG vriezer
38 % op Smeg kookplaat, oven, combioven en afzuigkap
50 % korting op
40 % op een kraan van M-system
42 % % korting op DOECO ondedelen zoals en LeMans draaiplateau, afvalbakje, varioindeling voor borden, etc.
50% korting op een Pennings Nero profondo blad van Graniet
45 % korting op de spoelbak van Kemienorm
Alle brutoprijzen lieten ze me keurig zien !
Daarnaast : Wijzigingen kostenloos tot 8 weken voor levering.
Prijsverhogingen worden niet doorberekend.
Re: Welke korting heeft u gekregen?
Er wordt inderdaad veelal minderwaardig over Rotpunkt gedaan ( altijd doorverkopers ) terwijl 9 van de 10 klanten tevreden zijn....Hoe kan dit?
Ik heb voordat ik tot aanschaf van de keuken overging dit hele forum uitgepluist waarom Rotpunkt niet goed zou zijn. Ik heb niets kunnen vinden wat dit onderbouwd.
Paar topic geleden nogmaals de vraag gesteld. Geen fatsoenlijk antwoord.
En pfffff, wat bedoel je met ""zal we aangeboden zijn "" ?
Ik heb voordat ik tot aanschaf van de keuken overging dit hele forum uitgepluist waarom Rotpunkt niet goed zou zijn. Ik heb niets kunnen vinden wat dit onderbouwd.
Paar topic geleden nogmaals de vraag gesteld. Geen fatsoenlijk antwoord.
En pfffff, wat bedoel je met ""zal we aangeboden zijn "" ?