Pagina 1 van 1

Probleem met de Postbank

Geplaatst: 23 jul 2007 23:43
door rog
Maak weer wat leuks mee met de Postbank. :twisted:

Op 16-7 staat er een aanbieding in de postbank winkel, de KLM gift cart
je betaald 50€ en kan voor 100€ boeken bij de KLM, maar je moet per kaart
wel 5000 rente punten inleveren ,Ik denk nou dat is wat
voor mij ik bel vervolgens de KLM en vraag of ik meerdere kaarten kan
inleveren bij 1 boeking,en dat kan,ook werd mij verwezen naar de KLM
site waar dit ook duidelijk staat vermeld.Ik bel weer met de Postbank
en stel hier ook de zelfde vraag,het antwoord is,als de KLM dat zegt
dan is dat ook zo,ik bestel gelijk 20 kaarten en die zelfde avond
bestel ik er nog eens 79 bij.Ik krijg de kaarten netjes op gestuurd,maar tot mijn
verbazing zit er een brief bij van de KLM met de vermelding 1 kaart
per boeking,ik bel gelijk weer met de Postbank, waar ze mij vertelen
hier niks van af te weten,vervolgens bel ik ook weer de KLM, en ook
zij zijn hier niet van op de hoogte ,maar ik hoef me geen zorgen
te maken omdat ik gewoon meerdere kaarten kan inleveren en om mij
gerust te stellen stelt een medewerker voor om online een reis te
boeken ik boek de reis,en inderdaad hij accepteert gewoon 2 kaarten
De reis word op mijn verzoek door de medewerker gelijk weer geanneleerd.
Maar het zit me toch niet echt lekker en bel weer met de Postbank.
Daar krijg ik Mevrouw xxxx aan de lijn en doe haar mijn verhaal
Ze vraagt waarom ik me nog druk maak als de KLM toch zegt dat het
goed zit,maar ze kan het toch ook wel begrijpen en beloofd mij dat
ze contakt opneemt met de KLM voor een bevestiging zodat
ik echt zeker weet dat de bijgeleverde brief niet klopt.
2 uur later krijg van haar een mailtje,waar in staat dat ik zelf maar
cotakt moet opnemen met de KLM,ook kijk ik gelijk op de Postbank site
en tot mijn verbazing staat er nu ineens wel bij 1 kaart per boeking
wat er eerst niet stond,waar ik ook bewijs van heb,ik heb namelijk
alle ouwe pagina's opgeslagen en uitgeprint.
Ook heb ik gelijk maar weer gebeld met de KLM waar men nu ineens wel
op de hoogte was van de actie en mij vertelden
dat de fout toch echt bij de Postbank zit omdat A: die de actie te vroeg
is gestart B:er niet bij heeft gezet 1 kaart per klant C: 1 kaart per boeking.


Dit alles in een brief gezet en naar de Postbank gestuurd.
Krijg ik dit als antwoord.

Geachte meneer/mevrouw,

Naar aanleiding van het contact dat u heeft gehad
met onze klantenservice, sturen wij u deze mail.
U kunt de kaarten aangetekend retour zenden naar;
Postbank N.V.Postbus 918900 AB Leeuwarden

Het verzenden is op eigen risico.
De kaarten die niet aankomen worden ook niet vergoed.
Als de kaarten in originele staat bij ons retour komen ontvangt
u uw geld en rentepunten binnen 30 dagen retour.



Moet je voor stellen 2 tassen vol met kaarten
met een waarde van 10.000€

Re: Probleem met de Postbank

Geplaatst: 24 jul 2007 00:04
door rog
En echt slim zijn ze ook niet, als je dit mailt.


Geachte meneer/mevrouw,

Naar aanleiding van het contact dat u heeft gehad met onze klantenservice, sturen wij u deze mail. Voor de voorwaarden verwijzen wij u door naar de KLM. U kunt eventueel uw vraag ook stellen via de mail. Dat is te vinden op www.klm.com.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,


De voorwaarden van de KLM is toch echt meerdere kaarten
per boeking. :idea:

Re: Probleem met de Postbank

Geplaatst: 24 jul 2007 10:03
door Marco Polo
.....2 tassen vol met kaarten
met een waarde van 10.000€
Belachelijk; ieder weldenkend mens begrijpt dat dit nooit de bedoeling van de Postbank-actie kan zijn!

Re: Probleem met de Postbank

Geplaatst: 24 jul 2007 14:55
door rog
Marco Polo

Werk jij soms bij de Postbank..

Ik krijg minder spaarrente dan bij de gemiddelde bank.,
Maar daar tegenover staat dat ik rente punten spaar.
En dan staat er op de Postbank site Als u genoeg punten spaart
kunt bij ons producten kopen tegen de helft van de adviesprijs.
Hoe moet een WELDENKEND mens dan begrijpen dat dit nooit de
bedoeling kan zijn van de POSTBANK.

[/quote]

Re: Probleem met de Postbank

Geplaatst: 12 aug 2007 03:08
door Inter
De helft van de adviesprijs ?
De door de fabrikant of importeur geadviseerde verkoopprijs van een artikel, waar de winkelier zich niet aan hoeft te houden.
Maar het is meer prijs die een winkel zelf verzint zodat het lijkt of het goedkoper is geworden.

Weer één die deze onzin naar jaren nog gelooft.

:lol:

Re: Probleem met de Postbank

Geplaatst: 04 nov 2007 12:50
door Lexjes
Tja wie spaart er ook bij de Postbank,onbegrijpelijk als je zoveel punten krijgt dan heb je wel enig kapitaal op een postbankrekening staan neem een wilekeurige andere bank en je had van de hogere rente de tickets voor niets kunnen kopen

Hoe dom kan men zijn :!: :!: :!: :!:

Re: Probleem met de Postbank

Geplaatst: 04 nov 2007 16:32
door Inter
Ja dat is al vaak genoeg gezegd .En nu ook in Kassa en Hallo Gelderland (regionaal consumentenprogramma die ik ook online is te bekijken)

Kijk maar eens op een echte onafhankelijke site : http://www.spaarinformatie.nl/

Naast de hoge rente van de ATBank van 4,5 % kan je nu ook een deposito`s voor 2 jaar openen met een rente van 5% per jaar.

Re: Probleem met de Postbank

Geplaatst: 09 dec 2007 10:26
door alex150
Omdat er inmiddels een astronomisch aantal rentepunten is gespaard, toch maar weer eens gaan kijken naar dat postbank winkeltje.

En weer blijkt dat het mij niet mogelijk is om te verzilveren , de redenen:

1. Prijzen zijn altijd hoger dan de PB er zelf voor betaalt, dus deze manier van rente uitkeren kost ze geen geld.,
daardoor is het de particulier ook altijd mogelijk hetzelfde artikel bij een tussenhandel die geringe marge hanteert,
zoals webshops voor dezelfde of lagere prijs te kopen.
2. Klantonvriendelijke reeks van handelingen moeten verricht worden alvorens het artikel bij je thuis ligt.
3. Onduidelijke garantie regeling, deze moet verkregen worden bij een derde partij.
4. reisvouchers en tegoedbonnen zoals bij Acer, gelden nooit voor speciale aanbiedingen, dus alleen voor artikelen en services waarveel geld aan verdiend wordt
5. Er wordt gelegenheid geboden de punten te doneren aan een goed doel, maar zelfs dan worden kosten berekend, ja, stel je voor dat de postbank er bij inschiet!!

Kortom de punten worden gepresenteerd als een extra rente bonus om de geringe rente op spaarrekeningen interessanter te maken, maar het is en blijft niets anders dan een klein sigaartje uit eigen doos.
Een idee voor de nieuwe pb/ing promotie: Geen cent teveel uitkeren, hoor!!!

Re: Probleem met de Postbank

Geplaatst: 09 dec 2007 19:10
door Consumentt
Binnenkort is mijn rekening bij de Postbank opgeheven.
Daarom heb ik nog even gekeken of ik iets met die rentepunten kan.
Niet dus

Zeer beperkt assortiment. En wat ze hebben staat me dan ook nog niet aan. En sommige artikelen zijn elders voor nauwelijks meer € te koop.

Zelfs de baddoeken zijn niks 100x50cm... Dat noem ik een handdoek en geen baddoek. Ze vragen er wel een baddoek prijs voor.

Als ze nu ook de mogelijkheid hadden om zonder bijbetaling iets te bestellen of de rentepunten laten besteden bij een echte winkel, dan had ik misschien nog wat besteld maar nu niet dus.

Dus ze steken die rentepunten maar in hun r**t

Elke 10.000 punten is wel € 100 te weinig ontvangen rente!