Probleem met de Postbank
Geplaatst: 23 jul 2007 23:43
Maak weer wat leuks mee met de Postbank.
Op 16-7 staat er een aanbieding in de postbank winkel, de KLM gift cart
je betaald 50€ en kan voor 100€ boeken bij de KLM, maar je moet per kaart
wel 5000 rente punten inleveren ,Ik denk nou dat is wat
voor mij ik bel vervolgens de KLM en vraag of ik meerdere kaarten kan
inleveren bij 1 boeking,en dat kan,ook werd mij verwezen naar de KLM
site waar dit ook duidelijk staat vermeld.Ik bel weer met de Postbank
en stel hier ook de zelfde vraag,het antwoord is,als de KLM dat zegt
dan is dat ook zo,ik bestel gelijk 20 kaarten en die zelfde avond
bestel ik er nog eens 79 bij.Ik krijg de kaarten netjes op gestuurd,maar tot mijn
verbazing zit er een brief bij van de KLM met de vermelding 1 kaart
per boeking,ik bel gelijk weer met de Postbank, waar ze mij vertelen
hier niks van af te weten,vervolgens bel ik ook weer de KLM, en ook
zij zijn hier niet van op de hoogte ,maar ik hoef me geen zorgen
te maken omdat ik gewoon meerdere kaarten kan inleveren en om mij
gerust te stellen stelt een medewerker voor om online een reis te
boeken ik boek de reis,en inderdaad hij accepteert gewoon 2 kaarten
De reis word op mijn verzoek door de medewerker gelijk weer geanneleerd.
Maar het zit me toch niet echt lekker en bel weer met de Postbank.
Daar krijg ik Mevrouw xxxx aan de lijn en doe haar mijn verhaal
Ze vraagt waarom ik me nog druk maak als de KLM toch zegt dat het
goed zit,maar ze kan het toch ook wel begrijpen en beloofd mij dat
ze contakt opneemt met de KLM voor een bevestiging zodat
ik echt zeker weet dat de bijgeleverde brief niet klopt.
2 uur later krijg van haar een mailtje,waar in staat dat ik zelf maar
cotakt moet opnemen met de KLM,ook kijk ik gelijk op de Postbank site
en tot mijn verbazing staat er nu ineens wel bij 1 kaart per boeking
wat er eerst niet stond,waar ik ook bewijs van heb,ik heb namelijk
alle ouwe pagina's opgeslagen en uitgeprint.
Ook heb ik gelijk maar weer gebeld met de KLM waar men nu ineens wel
op de hoogte was van de actie en mij vertelden
dat de fout toch echt bij de Postbank zit omdat A: die de actie te vroeg
is gestart B:er niet bij heeft gezet 1 kaart per klant C: 1 kaart per boeking.
Dit alles in een brief gezet en naar de Postbank gestuurd.
Krijg ik dit als antwoord.
Geachte meneer/mevrouw,
Naar aanleiding van het contact dat u heeft gehad
met onze klantenservice, sturen wij u deze mail.
U kunt de kaarten aangetekend retour zenden naar;
Postbank N.V.Postbus 918900 AB Leeuwarden
Het verzenden is op eigen risico.
De kaarten die niet aankomen worden ook niet vergoed.
Als de kaarten in originele staat bij ons retour komen ontvangt
u uw geld en rentepunten binnen 30 dagen retour.
Moet je voor stellen 2 tassen vol met kaarten
met een waarde van 10.000€
Op 16-7 staat er een aanbieding in de postbank winkel, de KLM gift cart
je betaald 50€ en kan voor 100€ boeken bij de KLM, maar je moet per kaart
wel 5000 rente punten inleveren ,Ik denk nou dat is wat
voor mij ik bel vervolgens de KLM en vraag of ik meerdere kaarten kan
inleveren bij 1 boeking,en dat kan,ook werd mij verwezen naar de KLM
site waar dit ook duidelijk staat vermeld.Ik bel weer met de Postbank
en stel hier ook de zelfde vraag,het antwoord is,als de KLM dat zegt
dan is dat ook zo,ik bestel gelijk 20 kaarten en die zelfde avond
bestel ik er nog eens 79 bij.Ik krijg de kaarten netjes op gestuurd,maar tot mijn
verbazing zit er een brief bij van de KLM met de vermelding 1 kaart
per boeking,ik bel gelijk weer met de Postbank, waar ze mij vertelen
hier niks van af te weten,vervolgens bel ik ook weer de KLM, en ook
zij zijn hier niet van op de hoogte ,maar ik hoef me geen zorgen
te maken omdat ik gewoon meerdere kaarten kan inleveren en om mij
gerust te stellen stelt een medewerker voor om online een reis te
boeken ik boek de reis,en inderdaad hij accepteert gewoon 2 kaarten
De reis word op mijn verzoek door de medewerker gelijk weer geanneleerd.
Maar het zit me toch niet echt lekker en bel weer met de Postbank.
Daar krijg ik Mevrouw xxxx aan de lijn en doe haar mijn verhaal
Ze vraagt waarom ik me nog druk maak als de KLM toch zegt dat het
goed zit,maar ze kan het toch ook wel begrijpen en beloofd mij dat
ze contakt opneemt met de KLM voor een bevestiging zodat
ik echt zeker weet dat de bijgeleverde brief niet klopt.
2 uur later krijg van haar een mailtje,waar in staat dat ik zelf maar
cotakt moet opnemen met de KLM,ook kijk ik gelijk op de Postbank site
en tot mijn verbazing staat er nu ineens wel bij 1 kaart per boeking
wat er eerst niet stond,waar ik ook bewijs van heb,ik heb namelijk
alle ouwe pagina's opgeslagen en uitgeprint.
Ook heb ik gelijk maar weer gebeld met de KLM waar men nu ineens wel
op de hoogte was van de actie en mij vertelden
dat de fout toch echt bij de Postbank zit omdat A: die de actie te vroeg
is gestart B:er niet bij heeft gezet 1 kaart per klant C: 1 kaart per boeking.
Dit alles in een brief gezet en naar de Postbank gestuurd.
Krijg ik dit als antwoord.
Geachte meneer/mevrouw,
Naar aanleiding van het contact dat u heeft gehad
met onze klantenservice, sturen wij u deze mail.
U kunt de kaarten aangetekend retour zenden naar;
Postbank N.V.Postbus 918900 AB Leeuwarden
Het verzenden is op eigen risico.
De kaarten die niet aankomen worden ook niet vergoed.
Als de kaarten in originele staat bij ons retour komen ontvangt
u uw geld en rentepunten binnen 30 dagen retour.
Moet je voor stellen 2 tassen vol met kaarten
met een waarde van 10.000€