Tele2 licht KPN abonnees op
Geplaatst: 24 jul 2007 11:49
Hoi,
Ook mijn KPN abonnement is door Tele2 opgezegd, en wordt morgen of overmorgen naar Tele2 geporteerd.
Via de KPN moest ik hier achterkomen, maar KPN kan hier uiteraard niets aan doen. Tele2 aan de andere kant zegt ook niets te kunnen doen!?! Dit laatste is natuurlijk van de zotten, want zij zijn degenen die de portering plaatsen. Zonder toestemming overigens, want die heb ik nooit gegeven. Ze hebben me hiervoor zelfs een keer gebeld, toen heb ik aangegeven dat ik dat niet wilde, en dat ik sowieso niet outbound door hun gebeld wenste te worden.
Nu heb ik Tele2 zover gekregen dat ze vie hun 'Technische dienst' iets doorgezet hebben om de portering eruit te halen (wat overigens nooit veel meer werk kan zijn dan hier en daar wat vinkjes weghalen in een computerprogramma). Al een aantal weken lang wordt mij toegezegd dat deze afdeling contact met mij op zal nemen. Hier geloof ik echter niets meer van.
Ik ben lang niet de enige die dit overkomt. Verschillende forums staan er bol van. Als je de klantenservice belt dan hoor je van iedereen exact hetzelfde verhaal, alsof het de hele dag afgerateld word: "Nee meneer wij kunnen dit niet meer annuleren, hij moet eerst geporteerd worden, en dan kunt u een terugportering aanvragen bij KPN". Bij de KPN zit je dan echter aan een nieuw contract vast, moet je heraansluitkosten betalen, en heb je een enorme administratieve rompslomp.
Ik daag Tele2 uit mij te bewijzen dat ik hier ooit een mondeling of schriftelijk akkoord voor heb gegeven.
Ook mijn KPN abonnement is door Tele2 opgezegd, en wordt morgen of overmorgen naar Tele2 geporteerd.
Via de KPN moest ik hier achterkomen, maar KPN kan hier uiteraard niets aan doen. Tele2 aan de andere kant zegt ook niets te kunnen doen!?! Dit laatste is natuurlijk van de zotten, want zij zijn degenen die de portering plaatsen. Zonder toestemming overigens, want die heb ik nooit gegeven. Ze hebben me hiervoor zelfs een keer gebeld, toen heb ik aangegeven dat ik dat niet wilde, en dat ik sowieso niet outbound door hun gebeld wenste te worden.
Nu heb ik Tele2 zover gekregen dat ze vie hun 'Technische dienst' iets doorgezet hebben om de portering eruit te halen (wat overigens nooit veel meer werk kan zijn dan hier en daar wat vinkjes weghalen in een computerprogramma). Al een aantal weken lang wordt mij toegezegd dat deze afdeling contact met mij op zal nemen. Hier geloof ik echter niets meer van.
Ik ben lang niet de enige die dit overkomt. Verschillende forums staan er bol van. Als je de klantenservice belt dan hoor je van iedereen exact hetzelfde verhaal, alsof het de hele dag afgerateld word: "Nee meneer wij kunnen dit niet meer annuleren, hij moet eerst geporteerd worden, en dan kunt u een terugportering aanvragen bij KPN". Bij de KPN zit je dan echter aan een nieuw contract vast, moet je heraansluitkosten betalen, en heb je een enorme administratieve rompslomp.
Ik daag Tele2 uit mij te bewijzen dat ik hier ooit een mondeling of schriftelijk akkoord voor heb gegeven.