Klacht Keukenkampioen
Geplaatst: 25 jul 2007 16:32
Enkele weken geleden kocht ik een keuken bij de keukenkampioen Woerden. Met alle bouwtekeningen ben ik naar de vestiging gegaan en daar heeft een verkoper een tekening van een keuken gemaakt. Tijdens het tekenen heb ik duidelijk aangegeven dat de tekening gespiegeld moet worden omdat mijn kavel in spiegelbeeld staat. Dat staat ook duidelijk op de bouwtekening vermeld. De verkoper vertelde dat hij dat achteraf nog zou doen.
Nadat de keuken geleverd was, kwam ik erachter de keuken dus niet in spiegelbeeld geleverd is. Na contact te hebben opgenomen met de Keukenkampioen wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. Niemand kan je vertellen wat er is fout gegaan. Ik ben naar de verstiging in Woerden geweest, daar werd ik erg makkelijk afgewimpeld. Zij konden mij niet helpen. Het stond niet op de keukentekening dat het gespiegeld moest worden geleverd, terwijl ik dat wel duidelijk had aangegeven.
Ik kan dus bepaalde onderdelen in mijn keuken niet plaatsen omdat deze niet op de juiste manier kunnen worden aangesloten. Omdat wij de keuken zelf zouden plaatsen, is er dus geen monteur geweest. In het keukenblad zit ook geen gat voor de spoelbak en ook het gat voor het gasfornuis moeten wij er zelf in zagen. Terwijl ze dat wel voor ons zouden doen. De keukenkampioen wil niet komen kijken naar de situatie.
Daarnaast is er bij de levering een keukenkastje beschadigd. Na vele keren gebeld te hebben is deze nog steeds niet omgewisseld.
Ik wil de keukenkampioen in ieder geval duidelijk gaan maken dat ik niet blij ben de gang van zaken.[/b]
Nadat de keuken geleverd was, kwam ik erachter de keuken dus niet in spiegelbeeld geleverd is. Na contact te hebben opgenomen met de Keukenkampioen wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. Niemand kan je vertellen wat er is fout gegaan. Ik ben naar de verstiging in Woerden geweest, daar werd ik erg makkelijk afgewimpeld. Zij konden mij niet helpen. Het stond niet op de keukentekening dat het gespiegeld moest worden geleverd, terwijl ik dat wel duidelijk had aangegeven.
Ik kan dus bepaalde onderdelen in mijn keuken niet plaatsen omdat deze niet op de juiste manier kunnen worden aangesloten. Omdat wij de keuken zelf zouden plaatsen, is er dus geen monteur geweest. In het keukenblad zit ook geen gat voor de spoelbak en ook het gat voor het gasfornuis moeten wij er zelf in zagen. Terwijl ze dat wel voor ons zouden doen. De keukenkampioen wil niet komen kijken naar de situatie.
Daarnaast is er bij de levering een keukenkastje beschadigd. Na vele keren gebeld te hebben is deze nog steeds niet omgewisseld.
Ik wil de keukenkampioen in ieder geval duidelijk gaan maken dat ik niet blij ben de gang van zaken.[/b]