Problemen T-Mobile afgeschoven op consument...
Geplaatst: 26 jul 2007 17:01
Ik heb in 2004 mijn abonnement opgezegd, omdat ik niet meer bereikbaar was voor de buitenwereld. Ik was al 1,5 maand praktisch afgesloten, omdat ik geen juist adres in de computer had staan bij T-Mobile. Waarvoor betaal je dan je abonnementsgeld??
Ik had destijds netjes een verhuiskaart gestuurd en vervolgens een geheen- en weer gehad over mijn adres wat T-Mobile niet in het computersysteem wilde zetten, omdat ik naar het buitenland was verhuisd. Ik kreeg van mijn (ex)vriend wel de rekeningen binnen maar van mijn nummer kreeg ik willens en wetens geen rekening verstuurd.
Nu heb ik Transfair die over de periode dat ik dus niet meer kon bellen, graag 2 facturen (nooit ontvangen) vorderen maar het incassobureau luistert totaal niet naar mijn verhaal met argumenten. Het wordt allemaal de wind in geslagen.
Een vriendin heeft dat zij facturen van T-Mobile in 2004 heeft betaald maar 2,5 jaar na dato ook via Transfair onder druk is gezet. Zij heeft uiteindelijk voor een 2e keer de factuur voldaan.
Ik kan mij haast niet anders inbeelden dat hier meer mensen moeten zijn die gedupeerd zijn geraakt en op een uiterst rare/vervelende manier door Transfair verantwoordelijk worden gehouden voor fouten in de administratie bij T-Mobile.
Daarom wil ik graag kijken hoeveel mensen in hetzelfde schuitje zitten als ik en of zij zich willen melden. Hopelijk kunnen we dan met elkaar een zaak opzetten tegen beide bedrijven.
Groeten,
Marloes
Ik had destijds netjes een verhuiskaart gestuurd en vervolgens een geheen- en weer gehad over mijn adres wat T-Mobile niet in het computersysteem wilde zetten, omdat ik naar het buitenland was verhuisd. Ik kreeg van mijn (ex)vriend wel de rekeningen binnen maar van mijn nummer kreeg ik willens en wetens geen rekening verstuurd.
Nu heb ik Transfair die over de periode dat ik dus niet meer kon bellen, graag 2 facturen (nooit ontvangen) vorderen maar het incassobureau luistert totaal niet naar mijn verhaal met argumenten. Het wordt allemaal de wind in geslagen.
Een vriendin heeft dat zij facturen van T-Mobile in 2004 heeft betaald maar 2,5 jaar na dato ook via Transfair onder druk is gezet. Zij heeft uiteindelijk voor een 2e keer de factuur voldaan.
Ik kan mij haast niet anders inbeelden dat hier meer mensen moeten zijn die gedupeerd zijn geraakt en op een uiterst rare/vervelende manier door Transfair verantwoordelijk worden gehouden voor fouten in de administratie bij T-Mobile.
Daarom wil ik graag kijken hoeveel mensen in hetzelfde schuitje zitten als ik en of zij zich willen melden. Hopelijk kunnen we dan met elkaar een zaak opzetten tegen beide bedrijven.
Groeten,
Marloes