PIXMANIA Oplichtersbende!
Geplaatst: 27 jul 2007 12:21
PIXMANIA IS EEN OPLICHTERSBENDE!
ik heb een zeer slechte ervaring met PIXMANIA.
12 Februari 2007 hebben wij van dit bedrijf een stoomreiniger ontvangen. Bij de aankoop heb ik een extra "zorgenvrije aankoopgarantie" afgesloten. De zorgenvrije aankoopgarantie staat garant voor het geval er defecten zijn, de cliënt het product op kosten van de leverancier ter reparatie kan aanbieden.
Wij gingen het apparaat op 2 Maart in gebruik nemen waarbij binnen 5 minuten de werkborstel afbrak. Pixmania is alleen te bereiken via 0900 - 2658520 (0,25€/min).
Daar werd mij verteld dat ik het apparaat kon verzenden de verzendkosten moest ik even voorschieten, die zouden mij direct terug betaald worden zodra de nota gefaxt zou worden.
Ik moest een fax sturen naar Frankrijk t.a.v. Mw. K. Cogen, met de door mij gemaakte kosten van €23,95 die dan aan mij retour gestort zouden worden.
Na 9 weken op 31-05-07 kregen wij eindelijk het nieuwe apparaat thuis, wat aan alle kanten kokend water spuit, dus ook weer terug gestuurd zou moeten worden. Maar de 1e verzendkosten had ik nog steeds niet terug ontvangen.
Ik heb weer gebeld, gefaxt en gemaild en gezegd dat ik eerst mijn 1e verzendkosten terug wil hebben. Zij zeiden mij per mail dat ze het apparaat op laten halen. Het staat nu al weken klaar. Niemand reageert meer op mail en terugbetaling is echter na 4 dure telefoontjes (0,25€/min) en 3 faxen naar Frankrijk tot op heden niet gebeurd.
Wanneer ik het 0900 nr probeer te bellen wordt de verbinding soms wel tot 3x verbroken tijdens het keuze menu en kan ik weer van voor af aan beginnen. Dure grap dus!
Op de website staat vermeld Niet goed geld terug, maar geld terug is in de vorm van tegoedbonnen. Maar vanwege de hoge kosten durf ik het apparaat niet nog eens terug te sturen, want terugbetaling gebeurd niet.
De aanschafkosten waren in totaal €78,73 + €23,95 retour zenden + diverse telefoontjes en faxen. Ik heb van alle telefoongesprekken de naam van de personen genoteerd en alle bewijzen bewaard.
Pixmania heeft een Nederlands site, maar we hebben uitsluitend een Frans adres en staan ingeschreven bij de Belgische KvK.
Ik laat het hier echt niet bij zitten en ga alles op alles zetten.
Ook heb ik de Belgische KvK ingeschakeld en het hele verhaal verteld. Ben benieuwd of die iets kunnen.
Mijn advies is KOOP NOOIT IETS BIJ PIXMANIA!!!!!
ik heb een zeer slechte ervaring met PIXMANIA.
12 Februari 2007 hebben wij van dit bedrijf een stoomreiniger ontvangen. Bij de aankoop heb ik een extra "zorgenvrije aankoopgarantie" afgesloten. De zorgenvrije aankoopgarantie staat garant voor het geval er defecten zijn, de cliënt het product op kosten van de leverancier ter reparatie kan aanbieden.
Wij gingen het apparaat op 2 Maart in gebruik nemen waarbij binnen 5 minuten de werkborstel afbrak. Pixmania is alleen te bereiken via 0900 - 2658520 (0,25€/min).
Daar werd mij verteld dat ik het apparaat kon verzenden de verzendkosten moest ik even voorschieten, die zouden mij direct terug betaald worden zodra de nota gefaxt zou worden.
Ik moest een fax sturen naar Frankrijk t.a.v. Mw. K. Cogen, met de door mij gemaakte kosten van €23,95 die dan aan mij retour gestort zouden worden.
Na 9 weken op 31-05-07 kregen wij eindelijk het nieuwe apparaat thuis, wat aan alle kanten kokend water spuit, dus ook weer terug gestuurd zou moeten worden. Maar de 1e verzendkosten had ik nog steeds niet terug ontvangen.
Ik heb weer gebeld, gefaxt en gemaild en gezegd dat ik eerst mijn 1e verzendkosten terug wil hebben. Zij zeiden mij per mail dat ze het apparaat op laten halen. Het staat nu al weken klaar. Niemand reageert meer op mail en terugbetaling is echter na 4 dure telefoontjes (0,25€/min) en 3 faxen naar Frankrijk tot op heden niet gebeurd.
Wanneer ik het 0900 nr probeer te bellen wordt de verbinding soms wel tot 3x verbroken tijdens het keuze menu en kan ik weer van voor af aan beginnen. Dure grap dus!
Op de website staat vermeld Niet goed geld terug, maar geld terug is in de vorm van tegoedbonnen. Maar vanwege de hoge kosten durf ik het apparaat niet nog eens terug te sturen, want terugbetaling gebeurd niet.
De aanschafkosten waren in totaal €78,73 + €23,95 retour zenden + diverse telefoontjes en faxen. Ik heb van alle telefoongesprekken de naam van de personen genoteerd en alle bewijzen bewaard.
Pixmania heeft een Nederlands site, maar we hebben uitsluitend een Frans adres en staan ingeschreven bij de Belgische KvK.
Ik laat het hier echt niet bij zitten en ga alles op alles zetten.
Ook heb ik de Belgische KvK ingeschakeld en het hele verhaal verteld. Ben benieuwd of die iets kunnen.
Mijn advies is KOOP NOOIT IETS BIJ PIXMANIA!!!!!