verkeerde levering/ doos opengemaakt
Geplaatst: 29 jul 2007 13:15
Ik heb een videokaart besteld bij een online winkel. Enige dagen later heb ik deze ook netjes gekregen.
Nadat ik de doos uitgepakt heb, en de videokaart wilde monteren in mijn computer bleek dat het een verkeerde kaart te zijn.
Er zijn namelijk 2 soorten, een agp uitvoering en een pci-express. De bestelde kaart is een agp uitvoering maar de geleverde een pci-express. Bovendien is de prijs van een pci-express lager dan een agp versie.
Op de verpakking staat vermeld dat het om een pci-express gaat.
Op een (magazijn?)etiket dat op de doos geplakt is, staat het artikelnummer dat ik heb besteld.
Ik heb de juiste kaart (agp)besteld, volgens de orderbevestiging. De verwisseling is dus geen bestelfout van mij.
In de leveringsvoorwaarden staat dat ze geen retour accepteren nadat de doos geopend is. Maar de doos is dus wel open geweest.
Wie weet waar ik recht op heb, en kan ik de kaart ruilen.
Nadat ik de doos uitgepakt heb, en de videokaart wilde monteren in mijn computer bleek dat het een verkeerde kaart te zijn.
Er zijn namelijk 2 soorten, een agp uitvoering en een pci-express. De bestelde kaart is een agp uitvoering maar de geleverde een pci-express. Bovendien is de prijs van een pci-express lager dan een agp versie.
Op de verpakking staat vermeld dat het om een pci-express gaat.
Op een (magazijn?)etiket dat op de doos geplakt is, staat het artikelnummer dat ik heb besteld.
Ik heb de juiste kaart (agp)besteld, volgens de orderbevestiging. De verwisseling is dus geen bestelfout van mij.
In de leveringsvoorwaarden staat dat ze geen retour accepteren nadat de doos geopend is. Maar de doos is dus wel open geweest.
Wie weet waar ik recht op heb, en kan ik de kaart ruilen.