Pagina 1 van 1

helaas heeft het "UPC" monster ook bij ons toegesl

Geplaatst: 29 jul 2007 21:50
door glasa
Na jaren een zeer tevreden gebruiker van de diensten van UPC te zijn geweest, is er vandaag een einde gekomen aan de geloofwaardigheid van UPC.

Ik heb digitale televisie met een extra zender pakket, zonder film1 en sport.
Sinds gisterenmiddag heb ik de beschikking over de pakketten film 1 en sport 1 en tot overmaat van ramp werd er vandaag een dvr afgeleverd aan de deur, weigeren mocht niet en moest hem zelf eventueel retour sturen via het postkantoor.

Nu was ik aan het werk en heeft mijn zoon hem aangenomen, zonder erg.

Ik heb gebeld en kreeg te horen dat ik een abonnement had afgesloten voor de actieperiode van een halfjaar van 15 euro voor de extra paketten.
Daarbij hoorde de dvr incl. ontvanger.
Ik heb de goede man gezegd dat ik dit niet had besteld en niet nodig had, omdat ik een eigen hd recorder heb.

Kon de dvr retour sturen en op mijn opmerking dat ze hem maar konden ophalen, omdat ze hem ook gebracht hadden werd lacherig gereageerd en verteld dat dat niet kon. Vreemd.

Voor het abonnement op de paketten moest ik een opzeggingsbrief schrijven!!!!
Ik heb niets aangevraagd, dus hoef ik ook niets op te zeggen, legde ik de man uit, dus regel het maar.

Al met al zou de man een aantekening maken en zorgen dat de paketten zouden stoppen.
Vroeg gelijk om een schriftelijke bevestiging, deze zou hij per ommegaande sturen.
Zal mij benieuwen.
Nu maar hopen dat de facturen de komende maanden kloppen, anders voorzie ik een lange lijdensweg, getuige de diverse topics op het forum.

Misschien dat iemand ook met dit bijltje heeft gehakt en mij van extra advies kan voorzien.

Re: helaas heeft het "UPC" monster ook bij ons toegesl

Geplaatst: 30 jul 2007 16:30
door Ron58
Al met al zou de man een aantekening maken en zorgen dat de paketten zouden stoppen.
Vergeet het maar, dat is de makkelijkste manier om een telefoongesprek met een onwillige klant af te kunnen breken.