boycot.nu Chris Zegers
Geplaatst: 02 aug 2007 16:50
Ben benieuwd naar de ervaringen van consumenten en bedrijven m.b.t. de zogenaamde consumentensite boycot.nu van de heer Zegers.
Mijn ervaringen zijn niet zo best. Consumenten horen, na € 5,= betaald te hebben, niets tot weinig van de heer Zegers. Het enige wat er meestal gebeurt, is het doorzetten van de klacht naar het betreffende bedrijf en verder doet mijnheer eigenlijk niets.
Wanneer bedrijven proberen te onderhandelen, te nuanceren of de klacht afwijzen op basis van gegronde redenen, krijgen de bedrijven alleen een scheldmailtje terug vol met spelfouten.
Er wordt geen hoor en wederhoor toegepast (zoals echte consumentenorganisaties en -instellingen wel doen) en de heer Zegers brand een bedrijf af op basis van 1 of een klein aantal klachten en haakt af wanneer hij gelijk moet geven.
Ik ben voor bemiddeling door echte consumentenorganisaties. De heer Zegers hoort hier m.i. niet bij. Ben benieuwd hoe anderen hier over denken.
Mijn ervaringen zijn niet zo best. Consumenten horen, na € 5,= betaald te hebben, niets tot weinig van de heer Zegers. Het enige wat er meestal gebeurt, is het doorzetten van de klacht naar het betreffende bedrijf en verder doet mijnheer eigenlijk niets.
Wanneer bedrijven proberen te onderhandelen, te nuanceren of de klacht afwijzen op basis van gegronde redenen, krijgen de bedrijven alleen een scheldmailtje terug vol met spelfouten.
Er wordt geen hoor en wederhoor toegepast (zoals echte consumentenorganisaties en -instellingen wel doen) en de heer Zegers brand een bedrijf af op basis van 1 of een klein aantal klachten en haakt af wanneer hij gelijk moet geven.
Ik ben voor bemiddeling door echte consumentenorganisaties. De heer Zegers hoort hier m.i. niet bij. Ben benieuwd hoe anderen hier over denken.