Meubelen van Poppeliers,NIET LEUK!!!!
Geplaatst: 06 aug 2007 15:53
Onze relatie met de Poppeliers begon op 4 november 2006.
Wij hebben één 3 zitbank middenbruin ribcord en 2 stoeltjes creme ribcord besteld bij de Poppeliers in Middelburg.Op de bon vond men het NIET NODIG om de kleurnrs erbij te zetten.(vreemd,toch?)Levertijd:8-12 weken.Eind januari 2007 dus.Maar na 4 weken telefonisch contact met het SERVICE AFDELING werden we het ZAT,telkens het zelfde antwoord:
Als de bank en stoeltjes binnen komen,wordt U gebeld.We krijgen na dat we boos werden een MANAGER te spreken.Voor het lange wachten kregen we korting maar het ging nog even duren,problemen met de leverancier.14 maart 2007 werd de bank en stoeltjes gebracht,alleen de stoeltejs waren ook middenbruin!!!(toch fijn die kleurnrs!)Ze moesten cremekleur zijn.Maar ze hebben GEEN creme kleur wel ivoorkleur maar is dat de goede kleur?We moesten maar gaan kijken bij een Poppelierswinkel voor de goede kleurnr dan konden ze de stoeltjes opnieuw bestellen.Maar de bank was/is OOK niet goed.We gingen dus dezelfde avond nog naar middelburg,40km heen en 40 km terug om de goede kleurnr op te schrijven EN de bank te bekijken want de bank die wij hebben gekregen was/is erg ZACHT en die in de showroom staat is wel goed,lekker hard,je ZAKT er niet in.
De verkoper kwam nog even langs toen wilden wij onze verhaal kwijt,riep hij direct dat hij niks kan doen.Ik los niks op,kan ik niet en mag ik niet.Leuk,goede service daar.
De volgende dag opnieuw gebeld en de goede kleurnr doorgegeven en gemeld dat de bank niet goed is,hij wou de service-monteur langs sturen.Maar wij wilden dat niet.Toen moesten we maar foto's opsturen wat er niet goed aan was.Hoe moet je dat laten zien op een foto dat de bank te zacht is?Verschillende stikksels zijn niet mooi gestikt,scheef bv.
De stof zit te ruim over de kussen.11 april 2007 is de bank opgehaald,
we kregen een leenbank en de stoeltjes bleven gewoon staan.27 april 2007 kregen we de bank weer terug.Maar er was NIKS aan gedaan!?
de zitting was/is nog steeds te zacht en de stiknaden was ook NIKS aan veranderd.Wij weer aangegeven dat we niet akkoord gaan met de bank.
11 mei 2007 is er een service-monteur geweest.Hij heeft de zitting zo opgevuld dat ze nu wel HARDER zijn,allleen nu zien de kussen er niet echt uit,volgepropt met polyther dat het niet echt mooi zit.NU STOPPEN WE ER MEE.18 mei 2007 hebben wij aangetekende brief verstuurd dat we de koopovereenkomst willen annuleren.Maar helaas daar gaat de Poppeliers niet mee akkoord,ze beginnen eerst met de stoeltjes dat de verkeerde kleur geleverd was door de fabrikant maar het is hun SCHULD. Dan gaan ze verder met een gezegde 'waar gehakt wordt,vallen spaanders'. De stoeltjes worden dan ook met SPOED geleverd,waarschijnlijk week 22.En de bank is gecontroleerd en opgevuld.Dan wordt het CWB-garantie erbij gehaald dat wij als consument hun de gelegenheid moeten geven om de fout te kunnen corrigeren.???!!!!! Hebben we dat nu al gedaan???
Op 30 mei 2007 hebben wij weer een nieuwe brief aangetekend verstuurd dat wij hier niet mee akkoord gaan.De stoeltjes zouden ook een levertijd hebben van 8-12 weken.Dus in week 11 zijn de nieuwe stoeltjes besteld en op 30 mei 2007 week 22 hebben we nog steeds NIKS gehoord van de stoeltjes die met SPOED zijn besteld.
18 juni 2007 krijgen we een nieuwe brief van de Poppeliers dat de stoeltjes op 19 juni 2007 bij hun worden geleverd.En ze zullen niet overgaan tot annulering.22 juni 2007 hebben wij weer een aangetekende brief verstuurd met de vraag binnen 14 dagen te reageren dat we er NIET mee eens zijn dat hun de koopovereenkomst niet willen annuleren.Vandaag is het 3 augustus 2007 tot heden hebben er nog steeds NIKS van hun gehoord.We zitten al sinds 18 mei 2007 zitten we niet meer op de bank.We hebben OOK nog steeds NIKS gehoord van de met spoed bestelde stoeltjes, het is week 32,dus de levertijd van 8-12 weken KLOPT OOK NIET!Volgens het CWB-garantie zijn de Poppeliers nu in gebreken.WIj willen nu NIKS meer met de Poppeliers te maken.Ze zijn te arrogant om op onze laatste brief te reageren.Wat kunnen wij hier nou aan doen?Wie heeft er een goed idee????!!!
M.Kreukniet uit Zierikzee.
Update 10-08-2007: weer een brief op 08-08-2007 gestuurd met daarin vermeld dat we tot op heden nog niks van poppeliers hebben vernomen ondanks dat er in de laatste brief stond dat de stoeltjes op 19-06-2007 bij hun zouden worden geleverd .
Vandaag een brief binnen met weer een afwijzing voor onze ontbinding koop contract omdat wij geen afspraak hebben gemaakt voor de levering .In het laaste schrijven stond toch duidelijk dat als de stoeltjes gecontroleerd waren er contact met ons zouden worden opgenomen .
Na lezen van brief gebeld om in contact tekomen met mevrouw Laro alleeen deze blijkt geen tijd gehad tehebben want werd wel door verbonden maar geen mevrouw Laro en ik krijg tehoren dat er wel contact met ons wordt opgenomen .
PS ik moet wel vermelde dat dit wordt gelezen bij de poppeliers want in de brief halen ze dit forum aan en wat wij hebben geschreven.
Dus telefonisch niet bereikbaar maar we via TROSRADAR FORUM
Wij hebben één 3 zitbank middenbruin ribcord en 2 stoeltjes creme ribcord besteld bij de Poppeliers in Middelburg.Op de bon vond men het NIET NODIG om de kleurnrs erbij te zetten.(vreemd,toch?)Levertijd:8-12 weken.Eind januari 2007 dus.Maar na 4 weken telefonisch contact met het SERVICE AFDELING werden we het ZAT,telkens het zelfde antwoord:
Als de bank en stoeltjes binnen komen,wordt U gebeld.We krijgen na dat we boos werden een MANAGER te spreken.Voor het lange wachten kregen we korting maar het ging nog even duren,problemen met de leverancier.14 maart 2007 werd de bank en stoeltjes gebracht,alleen de stoeltejs waren ook middenbruin!!!(toch fijn die kleurnrs!)Ze moesten cremekleur zijn.Maar ze hebben GEEN creme kleur wel ivoorkleur maar is dat de goede kleur?We moesten maar gaan kijken bij een Poppelierswinkel voor de goede kleurnr dan konden ze de stoeltjes opnieuw bestellen.Maar de bank was/is OOK niet goed.We gingen dus dezelfde avond nog naar middelburg,40km heen en 40 km terug om de goede kleurnr op te schrijven EN de bank te bekijken want de bank die wij hebben gekregen was/is erg ZACHT en die in de showroom staat is wel goed,lekker hard,je ZAKT er niet in.
De verkoper kwam nog even langs toen wilden wij onze verhaal kwijt,riep hij direct dat hij niks kan doen.Ik los niks op,kan ik niet en mag ik niet.Leuk,goede service daar.
De volgende dag opnieuw gebeld en de goede kleurnr doorgegeven en gemeld dat de bank niet goed is,hij wou de service-monteur langs sturen.Maar wij wilden dat niet.Toen moesten we maar foto's opsturen wat er niet goed aan was.Hoe moet je dat laten zien op een foto dat de bank te zacht is?Verschillende stikksels zijn niet mooi gestikt,scheef bv.
De stof zit te ruim over de kussen.11 april 2007 is de bank opgehaald,
we kregen een leenbank en de stoeltjes bleven gewoon staan.27 april 2007 kregen we de bank weer terug.Maar er was NIKS aan gedaan!?
de zitting was/is nog steeds te zacht en de stiknaden was ook NIKS aan veranderd.Wij weer aangegeven dat we niet akkoord gaan met de bank.
11 mei 2007 is er een service-monteur geweest.Hij heeft de zitting zo opgevuld dat ze nu wel HARDER zijn,allleen nu zien de kussen er niet echt uit,volgepropt met polyther dat het niet echt mooi zit.NU STOPPEN WE ER MEE.18 mei 2007 hebben wij aangetekende brief verstuurd dat we de koopovereenkomst willen annuleren.Maar helaas daar gaat de Poppeliers niet mee akkoord,ze beginnen eerst met de stoeltjes dat de verkeerde kleur geleverd was door de fabrikant maar het is hun SCHULD. Dan gaan ze verder met een gezegde 'waar gehakt wordt,vallen spaanders'. De stoeltjes worden dan ook met SPOED geleverd,waarschijnlijk week 22.En de bank is gecontroleerd en opgevuld.Dan wordt het CWB-garantie erbij gehaald dat wij als consument hun de gelegenheid moeten geven om de fout te kunnen corrigeren.???!!!!! Hebben we dat nu al gedaan???
Op 30 mei 2007 hebben wij weer een nieuwe brief aangetekend verstuurd dat wij hier niet mee akkoord gaan.De stoeltjes zouden ook een levertijd hebben van 8-12 weken.Dus in week 11 zijn de nieuwe stoeltjes besteld en op 30 mei 2007 week 22 hebben we nog steeds NIKS gehoord van de stoeltjes die met SPOED zijn besteld.
18 juni 2007 krijgen we een nieuwe brief van de Poppeliers dat de stoeltjes op 19 juni 2007 bij hun worden geleverd.En ze zullen niet overgaan tot annulering.22 juni 2007 hebben wij weer een aangetekende brief verstuurd met de vraag binnen 14 dagen te reageren dat we er NIET mee eens zijn dat hun de koopovereenkomst niet willen annuleren.Vandaag is het 3 augustus 2007 tot heden hebben er nog steeds NIKS van hun gehoord.We zitten al sinds 18 mei 2007 zitten we niet meer op de bank.We hebben OOK nog steeds NIKS gehoord van de met spoed bestelde stoeltjes, het is week 32,dus de levertijd van 8-12 weken KLOPT OOK NIET!Volgens het CWB-garantie zijn de Poppeliers nu in gebreken.WIj willen nu NIKS meer met de Poppeliers te maken.Ze zijn te arrogant om op onze laatste brief te reageren.Wat kunnen wij hier nou aan doen?Wie heeft er een goed idee????!!!
M.Kreukniet uit Zierikzee.
Update 10-08-2007: weer een brief op 08-08-2007 gestuurd met daarin vermeld dat we tot op heden nog niks van poppeliers hebben vernomen ondanks dat er in de laatste brief stond dat de stoeltjes op 19-06-2007 bij hun zouden worden geleverd .
Vandaag een brief binnen met weer een afwijzing voor onze ontbinding koop contract omdat wij geen afspraak hebben gemaakt voor de levering .In het laaste schrijven stond toch duidelijk dat als de stoeltjes gecontroleerd waren er contact met ons zouden worden opgenomen .
Na lezen van brief gebeld om in contact tekomen met mevrouw Laro alleeen deze blijkt geen tijd gehad tehebben want werd wel door verbonden maar geen mevrouw Laro en ik krijg tehoren dat er wel contact met ons wordt opgenomen .
PS ik moet wel vermelde dat dit wordt gelezen bij de poppeliers want in de brief halen ze dit forum aan en wat wij hebben geschreven.
Dus telefonisch niet bereikbaar maar we via TROSRADAR FORUM