Slechte service Beter Meubel
Geplaatst: 27 sep 2002 17:25
In juni dit jaar hebben wij een bed gekocht bij Beter Meubel in Peer (B). Over het ledikant waren wij het al eens, we hadden nog wat advies nodig van een verkoper. Na wat proefliggen op verschillende matrassen en een discussie met de verkoopster, hebben we een keuze gemaakt voor een 'follow-me'-schotel bodem met pocketvering matrassen.
De door ons gemaakte keuze was (natuurlijk) niet in zijn geheel te bezichtigen.
Vandaag is ons bed afgeleverd. Het ledikant is prachtig, maar nu komt de schotelbodem zo'n 5 centimeter boven de bovenrand van het ledikant uit. Daar bovenop komt nog het matras.
Dit ziet er niet uit, we zijn dan ook bijzonder teleurgesteld in de aankoop. We vragen ons af of de verkoopster ons hier op had moeten wijzen en of we op eniger wijze een kans horen te krijgen op een nette oplossing. Indien we dit van te voren geweten hadden, was deze combinatie niet aangeschaft.
Mijn vrouw heeft vandaag meteen de klantenservice van Beter Meubel gebeld. De tweede zin van de service medewerker was '
mevrouw we nemen niets terug' . Volgens de betreffende medewerker hoort het zo, maar het plaatje bij ons thuis lijkt nu in de verste verte niet in het plaatje op pagina 305 van het Beter Meubel boek. De 'aardige' man wist ook nog te vermelden dat het volledig normaal is dat een boxspring matras(!) boven het bed uitkomt (we hebben dus een pocketvering...)
De door ons gemaakte keuze was (natuurlijk) niet in zijn geheel te bezichtigen.
Vandaag is ons bed afgeleverd. Het ledikant is prachtig, maar nu komt de schotelbodem zo'n 5 centimeter boven de bovenrand van het ledikant uit. Daar bovenop komt nog het matras.
Dit ziet er niet uit, we zijn dan ook bijzonder teleurgesteld in de aankoop. We vragen ons af of de verkoopster ons hier op had moeten wijzen en of we op eniger wijze een kans horen te krijgen op een nette oplossing. Indien we dit van te voren geweten hadden, was deze combinatie niet aangeschaft.
Mijn vrouw heeft vandaag meteen de klantenservice van Beter Meubel gebeld. De tweede zin van de service medewerker was '
mevrouw we nemen niets terug' . Volgens de betreffende medewerker hoort het zo, maar het plaatje bij ons thuis lijkt nu in de verste verte niet in het plaatje op pagina 305 van het Beter Meubel boek. De 'aardige' man wist ook nog te vermelden dat het volledig normaal is dat een boxspring matras(!) boven het bed uitkomt (we hebben dus een pocketvering...)