LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bericht vervallen

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
peterdv

bericht vervallen

Ongelezen bericht door peterdv »

bericht vervallen
Laatst gewijzigd door peterdv op 10 sep 2007 20:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Maarschalk

Re: bericht vervallen

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Jij bent zeker ook te stom om van te voren de forum rgels te lezen?

mrtelecom

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Kan dat niet wat netter?!

Maarschalk

Nee, dat kan wel maar gaat niet.
Als dit soort Klo*tviolen te asociaal is om de forumregels te respecteren en hier niet te pitchen en spammen mag elk soort taalgebruik gebezigd worden om ze daarop te wijzen.
Let wel: elk soort taalgebruik. Beschuldigingen van strafbare feiten zijn wel buiten proportie.
Laatst gewijzigd door Maarschalk op 18 aug 2007 11:34, 1 keer totaal gewijzigd.

mrtelecom

Mooi, heb je ook even op je eigen taalgebruik gelet?! En op het taalgebruik dat je in het verleden hebt gebruikt?!

jor

Ongelezen bericht door jor »

De tweede loser in drie dagen die het nodig vind het forum te spammen. De forumregels verbieden dit soort ongein E*kel!!.
Maar ja, Lezen is ook een vak.
Quote:
Het is niet toegestaan om persoonlijke informatie (zoals telefoonnummers, emailadressen en privé-adressen) van anderen in de bijdragen op te nemen.
Bijdragen mogen maar een (1) keer worden geplaatst door bezoekers.
Het is niet toegestaan advertenties te plaatsen op het forum of allerlei commerciële of non-commerciële bedrijven en organisaties te promoten.
Bezoekers zullen elkaar en anderen respecteren.
Gewoon een sukkel die kennelijk ten einde raad is.Waarom zou je jezelf anders niet aan de forumregels houden.Gezeur over taalgebruik leid af van het feit dat topicstarter verkeerd bezig is, Misschien de broek nader dan de rok??

mrtelecom

tipje aan jor: als je je wat openminderder opstelt zou je mogelijker wijs kunnen zien dat er tal van andere oorzaken zouden kunnen zijn voor zijn gedrag.
Was jij het niet die aangaf dat je een beetje met MLM gedaan had? Want zoals je je nu opstelt is het geen wonder dat je weinig succes hebt gehad.

Want als iemand die een fout maakt direkt een sukkel is die ten einde raad is weet ik meteen ook wat ik van jou moet denken. Want in mijn ogen is jouw reactie absoluut fout.

jor

Was jij het niet die aangaf dat je een beetje met MLM gedaan had? Want zoals je je nu opstelt is het geen wonder dat je weinig succes hebt gehad

Dat je slecht leest is al langer bekend want anders zou je weten dat ik op dit moment met mlm bezig ben. En om nu al te stellen dat ik weinig succes heb lijkt me erg voorbarig omdat ik gewoon aan de slag ben. In tegenstelling tot bv jou persoon ben ik echter van mening dat dit helemaal niet moet inhouden dat ik afkeurensgedrag ga goedpraten. Topicstarter is en blijkt in mijn ogen een e*kel omdat hij/zij zich van de forumregels (bewust)niets aantrekt.

ps hij/zij doet dit bewust anders zou de link verwijderd zijn.Dat jij nu iedereen in voor en tegenstanders indeelt kan ik niets aan doen.

mrtelecom

Zo zeg, wat een groot aantal conclusies die wijzen op slecht lezen.

jor

Geplaatst op 14 Aug 2007 12:06 door mrtelecom

--------------------------------------------------------------------------------

tipje aan jor: als je je wat openminderder opstelt zou je mogelijker wijs kunnen zien dat er tal van andere oorzaken zouden kunnen zijn voor zijn gedrag.
Was jij het niet die aangaf dat je een beetje met MLM gedaan had? Want zoals je je nu opstelt is het geen wonder dat je weinig succes hebt gehad

De enige conclusie is dat je slecht leest.De rest is een gegeven, Voor iedereen na te lezen in je reactie's. In meerdere topic vertel ik dat ik met mlm bezig ben .Alleen voel Ik me niet geroepen hier op dit forum te gaan vertellen over mijn mlm-zaakjes omdat het in mijn ogen geen enkel voordeel bied.

Maarschalk

Wat mij verbaast mrtelecom is dat hier begint over taalgebruik als iemand hard wordt aangesproken op reclame maken, terwijl iedereen kan nalezen dat dit tegen de regels is.
Een van de klachten die je hoort over mlm, dan wel mlm-ers is dat ze het hele mlm gedoe door je strot willen duwen, ongeacht of jij dat wil of niet. Als iemand hier reclame komt maken dan is dat dus wat er gebeurt. Als mlm-er zou juist ja dit soort idioten hard moeten willen afstraffen zodat de mening die mensen hebben over mlm niet wordt aangetast door dit soort ongeoorloofde acties.

joopataa

Ongelezen bericht door joopataa »

Men kan natuurlijk ook via zijn mail even duidelijk maken dat we hier niet van gediend zijn. :D

[email protected]

Joopataa

Onder het motto, Wie spam wil Zal spam krijgen.

Ray-Dorco

Ongelezen bericht door Ray-Dorco »

Waarom laten jullie de moderators dit soort zaken niet aanpakken? Nu heeft dit topic toch weer de nodige aandacht. Ik vind dat trouwens prima. Het gaat hier over MLM en dan moet daar ook met naam en toenaam over gediscussieerd kunnen worden. Als er voor en tegens worden besproken over een concept dan heeft de lezer daar het meest aan.

Gasten als Maarschalk overtreden de regels continu met chat gedrag en ongepaste en irrelevante bijdrages en herhalingen en daar hoor je bijna niemand over. Wat mij betreft zijn dat soort bijdrages een stuk irritanter dan iemand die iets roept of plaatst over MLM.

jor

Geplaatst op 14 Aug 2007 14:06 door Ray-Dorco

--------------------------------------------------------------------------------

Waarom laten jullie de moderators dit soort zaken niet aanpakken

Welke moderators?? Kom op zeg, Als iemand het zo nodig vind om de regels te negeren word daar wat van gezegd. Ik blijf het vreemd vinden dat pro-mlm links makkelijker getolereerd worden en de regels er kennelijk niet zo toe doen, maar toen de regels in jou topic werden overtreden daar chatgedrag wist je daar wel feilloos op te wijzen. Ik heb best respect voor jou mening, maar nu niet hypocriet gaan doen.
Jor.

jor

Als er voor en tegens worden besproken over een concept dan heeft de lezer daar het meest aan.

Trouwens, Er zijn geen lezers of reageerders meer in het hele mlm-topic. Op de bekende voor en tegenstanders na ( wat een rotwoord ) zie je aan de reactie's dat het nauwelijks door anderen word gelezen en reageren al niemand buiten het groepje vaste reageerders. :idea:

Om precies te zijn 15 keer ,en alle bekenden.

Ray-Dorco

Geen reageerders meer, maar hoe weet jij zo zeker dat er niemand mee leest? Volgens mij zijn er genoeg mensen die zo af en toe lezen maar niet reageren.

Ik vind niet dat ik hypocriet doe. Wat mij betreft is veel geoorloofd, maar iedere opening voor een discussie wordt hier vakkundig om zeep geholpen. Welk doel heeft een forum over MLM dan?

jor

Wat mij betreft is veel geoorloofd, maar iedere opening voor een discussie wordt hier vakkundig om zeep geholpen. Welk doel heeft een forum over MLM dan?
De tros denkt daar anders over als ik de regels lees.

Wat jou betreft is veel geoorloofd, dat is dan heel fijn en gedeeltelijk ben ik het er nog mee eens ook. Toch hoeft dat natuurlijk niet gepaard te gaan met het overtreden van de forumregels. Topicstarter zou de voordelen van zijn produkt uit kunnen leggen ZONDER daarbij links naar zijn eigen shoppie te plaatsen.De discussie word door de topicstarter zelf om zeep geholpen en ik vraag me toch echt af of dit soort ongein nu nodig is in combinatie met mlm-produkten.? Of word het zonder deze fratsen te moeilijk.?

Ray-Dorco

Ik ben het met je eens dat de link naar z'n eigen site niet nodig is. Maar er wordt hier door mensen als Maarschalk al gerept over reclame en pitchen zodra je over een concept anderen gaat informeren. Je hebt dat zelf gezien in mijn eigen topic. En dat terwijl ik nergens mijn referral link heb geplaatst. Wat ik bepleit op dit forum zijn goede en informatieve discussies met argumenten en visies over MLM of MLM gerelateerde onderwerpen. Als een bedrijf of concept dan slecht in elkaar steekt wordt er snel genoeg doorheen geprikt door alle experts hier. Als het goed in elkaar steekt dan krijg je vast een thread met meer dan 1480 reacties :D

Maarschalk

Ray, hou nou toch op. Iedereen hier heeft kunnen zien dat jouw doel pitchen was. En ook van de schertsfiguur die deze thread opende.
Wat ik bepleit op dit forum zijn goede en informatieve discussies met argumenten en visies over MLM of MLM gerelateerde onderwerpen.
En ook hier gelooft niemand je. Alle diepere vragen had je geen antwoord op en vond jij niet belangrijk. Dan opnieuw de vraag (en nog steeds onbeantwoord) welke vragen had je dan wel verwacht?
Als een bedrijf of concept dan slecht in elkaar steekt wordt er snel genoeg doorheen geprikt door alle experts hier. Als het goed in elkaar steekt dan krijg je vast een thread met meer dan 1480 reacties
Ik vermoed dat nu iedereen zich vragen stelt bij jouw iq. Er is meer dan doorheen geprikt. Enige respons van jou was: jullie hebben geen visie. En ja, daar kunnen we inderdaad enkele duizenden reacties over discussieren. Het werkelijke bewijs van succesvol zijn komt als loco gaat uitbetalen. Je hebt nog 13 dagen voordat de maand van uitbetaling aanbreekt. Althans, jij hoopt dat ze in die maand gaan uitbetalen.

So be it

Ongelezen bericht door So be it »

en ik vraag me toch echt af of dit soort ongein nu nodig is in combinatie met mlm-produkten.? Of word het zonder deze fratsen te moeilijk.?
Ze hebben niet allemaal in hun handen wat JIJ in je handen hebt, Jor...... 8)

SBI

Gesloten