T-mobile slechte dekking
Geplaatst: 14 aug 2007 17:59
Ik woon in Brabant. We hebben in huis geen ontvangst met t-mobile. Dat was niet zo erg maar naarmate je meer gebruik maakt van je mobiele telefoon wordt dat storend. Vorig jaar kreeg ik een andere baan en moest ik bereikbaar zijn via mijn mobiele telefoon. Via KPN heb ik toen met nummerbehoud mijn T-mobile contract opgezegd. Binnen twee weken was een en ander geregeld. T-mobile heeft wel vijf telefoontjes gehad en minstens 3 emails waarin we uitgelegd hebben dat de dekking niet goed was.
Nu zitten we voor mijn zoon met hetzelfde probleem ook hij wil thuis bereikbaar zijn op zijn mobiele telefoon. We zijn nu al drie weken bezig om contact te maken met t-mobile. Wel krijgen we een brief van ze dat we niet bereikbaar zijn op het mobiele nummer van mijn zoon. Dat klopt, dat heb je immers als er geen dekking is. Wanneer we vervolgens terugbellen naar het aangegeven nummer uit de brief worden we van het kastje naar de muur gestuurd. Met als klap op de vuurpijl dat T-mobile de hoorn erop gooit.
Ineens is T-mobile niet zo klantvriendelijk meer. Wanneer je een abonnement wilt afsluiten kan dat 's avonds en in het weekend. Een klacht kun je alleen tussen 900 en 1630 uur kwijt, op werkdagen. Een email sturen is ook niet makkelijk, via ik stel een vraag krijg je uiteindelijk de optie om een mailtje te sturen. Daarvan krijg je zelf geen kopietje dus bewijzen dat je iets gestuurd hebt kun je niet. De reactie op een email laat overigens ook op zich wachten. We zijn nu ruim drie weken bezig.
Nu zitten we voor mijn zoon met hetzelfde probleem ook hij wil thuis bereikbaar zijn op zijn mobiele telefoon. We zijn nu al drie weken bezig om contact te maken met t-mobile. Wel krijgen we een brief van ze dat we niet bereikbaar zijn op het mobiele nummer van mijn zoon. Dat klopt, dat heb je immers als er geen dekking is. Wanneer we vervolgens terugbellen naar het aangegeven nummer uit de brief worden we van het kastje naar de muur gestuurd. Met als klap op de vuurpijl dat T-mobile de hoorn erop gooit.
Ineens is T-mobile niet zo klantvriendelijk meer. Wanneer je een abonnement wilt afsluiten kan dat 's avonds en in het weekend. Een klacht kun je alleen tussen 900 en 1630 uur kwijt, op werkdagen. Een email sturen is ook niet makkelijk, via ik stel een vraag krijg je uiteindelijk de optie om een mailtje te sturen. Daarvan krijg je zelf geen kopietje dus bewijzen dat je iets gestuurd hebt kun je niet. De reactie op een email laat overigens ook op zich wachten. We zijn nu ruim drie weken bezig.