LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Greeploze keuken

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: Greeploze keuken

Ongelezen bericht door GWTE »

Ome ben en zijn DMG vrienden verkopen vele honderde keukens per week (zelf zeggen zo'n 500 tot 600) dat is heel veel. Ik zie geen 600 reacties per week op dit forum. Ze leveren dus de meeste keukens goed uit. Veel kleine bedrijven krijgen het nog niet voor elkaar om 2 keukens per week foutloos uit te leveren.......! Vanwege mijn functie kan ik dat beamen en heb ik hier dagelijks me te maken, dus wie zijn nu de ..sukkels waar je weg moet blijven?

CocaCola81
Berichten: 453
Lid geworden op: 07 aug 2007 00:35

Re: Greeploze keuken

Ongelezen bericht door CocaCola81 »

KeukenKampioen verkoopt ook een greeloze Hacker, is dat een uitgeklede Systemat? Hun benaming is Gemini 500?

Iemand die dit kan bevestigen?
De Gemini 500 -> http://www.keukenkampioen.nl/index.php? ... uken_id=35
Thanks als iemand het weet, ik ben benieuwd... :)

Kulta
Berichten: 320
Lid geworden op: 14 apr 2006 09:24

Re: Greeploze keuken

Ongelezen bericht door Kulta »

Ik ken de greeploze uitvoering van Keukenkampioen niet, ze kunnen daar ieder willekeurig merk voor gebruiken.

De systemat edition (greeploos) is er niet in een uitgeklede versie.

Wil je het zeker weten, dan kun je jezelf het beste laten informeren over een Hacker systemat edition bij een Hacker dealer. Daarna kun je altijd nog bij de Keukenkampioen gaan kijken of het inderdaad hetzelfde is.

hark
Berichten: 447
Lid geworden op: 19 dec 2006 11:41

Re: Greeploze keuken

Ongelezen bericht door hark »

@ GWTE :
Ome ben en zijn DMG vrienden verkopen vele honderde keukens per week (zelf zeggen zo'n 500 tot 600) dat is heel veel. Ik zie geen 600 reacties per week op dit forum. Ze leveren dus de meeste keukens goed uit. Veel kleine bedrijven krijgen het nog niet voor elkaar om 2 keukens per week foutloos uit te leveren.......! Vanwege mijn functie kan ik dat beamen en heb ik hier dagelijks me te maken, dus wie zijn nu de ..sukkels waar je weg moet blijven?
Waar moet je wegblijven ?
Bij de DMG zaken natuurlijk.

Ik zal het nog 1 keer uitlehggen.
Met die keukens en montage zal best het meeste goed gaan . prima.
Waar ik tegen ageer is de misleidende manier van zaken doen op gebied van betaling : vooruit ! terwijl er van de daken wordt geschreeut dat er geen aanbetaling wordt gevraagd. Wat ze niet van de daken schreeuwen en tegen de CBW regels is, is dat alles voor levering moet worden betaald ! Dit wordt pas na ondertekening van de opdracht gemeld !!! En das geen zuivere koffie.
Zodra deze praktijken stoppen zal ik geen problemen hebben met keukens kopen bij DMG !!

Begrijp je het nu GWTE ??

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: Greeploze keuken

Ongelezen bericht door GWTE »

Beste Hark,

Als je zaken doet dien je de order te lezen voor je hem ondertekent, in de order staan namelijk de betalingscondities. Als je de order leest voordat je hem onderteken kom je niet voor verrassingen te staan. Zo werkt de grote mensen wereld…..

Pfffff

Re: Greeploze keuken

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 06 nov 2007 00:20, 1 keer totaal gewijzigd.

hark
Berichten: 447
Lid geworden op: 19 dec 2006 11:41

Re: Greeploze keuken

Ongelezen bericht door hark »

Wat een verziekte branche GWTE en pfffff !

Jij draait de zaak om GWTE.
Een klant moet niet voor de eerste keer met betaling vooraf worden geconfronteerd bij het lezen van de opdrachtbevestiging !
Er wordt van de daken geschreeuwd : Hier geen aanbetaling !!!

Wees een vent (ook de vrouwen verkopers ) en zeg in de eerste 5 minuten van het gesprek : beste meneer/mevrouw; ook al vragen wij geen aanbetaling; U dient echter wel voor levering het bedrag op onze rekening overgemaakt te hebben. Dan ben je straight !

Dat is het zieke in de branche.

En daar verzet ik me tegen.

CocaCola81
Berichten: 453
Lid geworden op: 07 aug 2007 00:35

Re: Greeploze keuken

Ongelezen bericht door CocaCola81 »

Ik ken de greeploze uitvoering van Keukenkampioen niet, ze kunnen daar ieder willekeurig merk voor gebruiken.

De systemat edition (greeploos) is er niet in een uitgeklede versie.

Wil je het zeker weten, dan kun je jezelf het beste laten informeren over een Hacker systemat edition bij een Hacker dealer. Daarna kun je altijd nog bij de Keukenkampioen gaan kijken of het inderdaad hetzelfde is.
Het betreft een versie met plastic onder- en bovenkanten van het (greeploze) front? Waarschijnlijk een Hacker, in ieder geval met Hettich(?) scharnieren en zo'n metalen bodemplaat in de spoelkast. (Hacker kenmerken?)

Pfffff

Re: Greeploze keuken

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 06 nov 2007 00:20, 1 keer totaal gewijzigd.

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: Greeploze keuken

Ongelezen bericht door GWTE »

Jij draait de zaak om GWTE.
Een klant moet niet voor de eerste keer met betaling vooraf worden geconfronteerd bij het lezen van de opdrachtbevestiging !Wees een vent (ook de vrouwen verkopers ) en zeg in de eerste 5 minuten van het gesprek : beste meneer/mevrouw; ook al vragen wij geen aanbetaling; U dient echter wel voor levering het bedrag op onze rekening overgemaakt te hebben. Dan ben je straight !
Je heb helemaal gelijk Hark. Ben laats bij een reisbureau geweest om een vakantie te boeken. De reisagent informeerde niet naar mijn gewenste bestemming maar vertelde me gelijk dat ik wel alles vooruit moest betalen. Ben gelijk weggelopen, dat zul je begrijpen.........

hark
Berichten: 447
Lid geworden op: 19 dec 2006 11:41

Re: Greeploze keuken

Ongelezen bericht door hark »

prima, meteen weg daar !
Misschien weet je het niet maar bij geen enkel reisbureau hoef je vooruit te betalen.....Je moet dit wel aangeven en anders ga je naar de volgende. Heb nog nooit meegemaakt dat ze me lieten lopen.

Zeker iemand als jij GWTE; bekend met vooruitbetaalpraktijken, had dit moeten weten !

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: Greeploze keuken

Ongelezen bericht door GWTE »

Misschien weet je het niet maar bij geen enkel reisbureau hoef je vooruit te betalen.....Je moet dit wel aangeven
Oh.....en dan weet je het wel. Nou zo werkt het met keukens ook Harkje... Je moet dit wel even aangeven 8)
(wat een schatje he dat Harkje).

hark
Berichten: 447
Lid geworden op: 19 dec 2006 11:41

Re: Greeploze keuken

Ongelezen bericht door hark »

Beste GWTE :

Doe toch niet zo naief.....
Bij oom Ben gaat er per definitie geen keuken de vrachtwagen in die niet is betaald; dat weet jij toch ook.

Bij het reisbureau ook : eerst de boter en dan de vis.
Ik betaal pas als ik de reisbescheiden heb. Dat weten ze en is geen probleem.
Bij oom Ben en consorten een mission impossible; vandaar : doorlopen !

opdehoogte
Berichten: 19
Lid geworden op: 27 sep 2007 21:08

Re: Greeploze keuken

Ongelezen bericht door opdehoogte »

Beste Hark,

Ik heb nog nooit een vliegticket ontvangen VOOR dat deze betaald is! Je betaald ook niet bij een zaak als DMG (en veeeeele anderen) vooruit, nee, je betaald VOOR levering.
Als je geen vertrouwen hebt in de onderneming, dan koopt een (zekere) consument daar ook niet. Een degelijke maatschappij als Cathay Pacific laat je ook niet instappen en vraagt in Taipei niet hoe de vlucht was en of je DAAR even de vlucht, brandtoftoeslagen, lunch, diner en luchthavenbelastingen wilt betalen.
En toen kwam de consument er achter geen betalingsmiddelen te hebben.
Wie is er nu dom?

Umwoning
Berichten: 102
Lid geworden op: 18 aug 2006 20:12

Re: Greeploze keuken

Ongelezen bericht door Umwoning »

Je kan echter wel direct je vliegticket krijgen...

beetje kromme vergelijking met die vliegtickets :?

opdehoogte
Berichten: 19
Lid geworden op: 27 sep 2007 21:08

Re: Greeploze keuken

Ongelezen bericht door opdehoogte »

Ooit de bestemming bereikt, voor betaling? Kom je ook niet ver buiten de regio!

Pfffff

Re: Greeploze keuken

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 06 nov 2007 00:21, 1 keer totaal gewijzigd.

CocaCola81
Berichten: 453
Lid geworden op: 07 aug 2007 00:35

Re: Greeploze keuken

Ongelezen bericht door CocaCola81 »

Ik ken de greeploze uitvoering van Keukenkampioen niet, ze kunnen daar ieder willekeurig merk voor gebruiken.

De systemat edition (greeploos) is er niet in een uitgeklede versie.

Wil je het zeker weten, dan kun je jezelf het beste laten informeren over een Hacker systemat edition bij een Hacker dealer. Daarna kun je altijd nog bij de Keukenkampioen gaan kijken of het inderdaad hetzelfde is.
Kulta, ik ben het te weten gekomen; mijn vermoeden dat het een Hacker is was al half bevestigd in de showroom (metalen plaat spoelkast, Hettich scharnieren, de rubberfluisterprofielen).

Het is de Systemat Edition SM1010 (oud wit yep).

Wat hier verder uitgekleed aan zou moeten zijn (door DMG) zou ik niet weten: blumotion, de metalen plaat in de spoelkast, Hettich scharnieren, zulke zaken zitten erop/-in.

Overigens zal ik in het Systemat topic eens mijn prijs posten plus kast- & apparaatwerk, ik ben benieuwd wat jij en bijv. loesjes hierover hebben te zeggen. :)
Thnx!

16again
Berichten: 16138
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Greeploze keuken

Ongelezen bericht door 16again »

Volgens mij gaat de vergelijking met de reisbranche fors mank: Bij ANVR aangesloten reisburo krijg je gehele reissom vergoed indien het reisburo niet presteert, andere koek dus dan die max 15% die je bij het CBW kan "terugkrijgen" indien de keukenwinkel op de fles gaat.

passtuk
Berichten: 20
Lid geworden op: 01 okt 2007 11:09

Re: Greeploze keuken

Ongelezen bericht door passtuk »

Er is voor mij maar een vraag.
hoogglans of mat.
Kies je voor hoogglans dan weet ik zeker dat je er geen spijt van krijgt.
Glade oppervlakte zonder porien waardoor er bijna geen hechting is van vuil, daar krijg je hem ook heel makkelijk schoon.
Kies je voor mat (kunststof) drama

Gesloten