TELE2
Geplaatst: 16 aug 2007 14:47
Volgende probleem doet zich voor:
Een jaar lang wordt mijn Tele2 rekening automatisch geincasseerd van rekening zoon.
Plots komt er een dreigement van afsluiting en incassokosten dit omdat wegens verandering in de facturatie bij Tele2, Tele2 aan de Postbank mijn naam heeft doorgegeven met het rekeningnummer van mijn zoon. Deze naam en dat rekeningnr. horen niet bij elkaar omdat mijn zoon een andere naam heeft.
Na enig heen en weer gebel en emails verzenden wordt er op 7-8 excuses aangeboden van de kant van Tele2 met het vriendelijk verzoek de nota op een andere manier dan maar te betalen. Op 8-8 is mijn opdracht naar de bank gegaan. Daarbij besluit Tele2 mijn telefoon af te sluiten en al wat ik ook bel of mail ze zijn niet genegen mij aan te sluiten ook al is de opdracht tot betaling gedaan. Tele2 heeft voordat ze met de facturatieverandering begon mij niet gewaarschuwd alert te zijn op afschrijven van de nota. Omdat dit al geruime tijd steeds goed ging heb ik noch mijn zoon hier controle op uitgeoefend. Na ruim 2 maanden komt er dus bovengenoemd dreigement wat na enig heen en weer gebel ertoe geleid heeft dat duidelijk was waar de fout zat en ben ik tot betaling overgegaan. Helaas heeft Tele2 gemeend zijn altijd betalende klant op deze manier ernstig te benadelen door de telefoon af te sluiten en het vervolg zal ik zeker t.z.t. laten horen.
Egeltje
Een jaar lang wordt mijn Tele2 rekening automatisch geincasseerd van rekening zoon.
Plots komt er een dreigement van afsluiting en incassokosten dit omdat wegens verandering in de facturatie bij Tele2, Tele2 aan de Postbank mijn naam heeft doorgegeven met het rekeningnummer van mijn zoon. Deze naam en dat rekeningnr. horen niet bij elkaar omdat mijn zoon een andere naam heeft.
Na enig heen en weer gebel en emails verzenden wordt er op 7-8 excuses aangeboden van de kant van Tele2 met het vriendelijk verzoek de nota op een andere manier dan maar te betalen. Op 8-8 is mijn opdracht naar de bank gegaan. Daarbij besluit Tele2 mijn telefoon af te sluiten en al wat ik ook bel of mail ze zijn niet genegen mij aan te sluiten ook al is de opdracht tot betaling gedaan. Tele2 heeft voordat ze met de facturatieverandering begon mij niet gewaarschuwd alert te zijn op afschrijven van de nota. Omdat dit al geruime tijd steeds goed ging heb ik noch mijn zoon hier controle op uitgeoefend. Na ruim 2 maanden komt er dus bovengenoemd dreigement wat na enig heen en weer gebel ertoe geleid heeft dat duidelijk was waar de fout zat en ben ik tot betaling overgegaan. Helaas heeft Tele2 gemeend zijn altijd betalende klant op deze manier ernstig te benadelen door de telefoon af te sluiten en het vervolg zal ik zeker t.z.t. laten horen.
Egeltje