Ik ben vandaag bij de arbeidsdeskundige van het UWV geweest en tussen nu en 4 weken moet ik een keuze hebben gemaakt voor de IRO. ff googlen deed mij de moed in de schoenen zinken....wat een aanbod zeg!
Zelf weet ik al wel wat ik wil (en ga doen)...dus vraag mij het nut af van deze stap...maar hopelijk zal het zijn nut op den duur bewijzen. Het UWV heeft ook al enigzins toegestemt met de richting die ik op wil en de cursus/opleiding die ik wil volgen.
Het probleem zit 'm erin dat ik een vrij beroep ga leren (edelsmid) en ik tot nu toe alleen bureaus heb gevonden voor reguliere banen, zodoende heb ik mijn twijfels of zij mij wel goed genoeg kunnen begeleiden.
Ik zit in de WAO en blijf zelfs nu nog (en waarschijnlijk voor altijd aangezien ik progressief lichamelijk gehandicapt ben) 100% afgekeurd. Mijn ideaal zou zijn parttime te werken...hoop doet zotten in vreugde leven
Morgen ga ik al wel 2 bureaus bellen, maar ondertussen hoop ik dat er mensen zijn met relatief goede ervaringen want uit de kwartaalverslagen van het UWV wordt ik ook geen wijs met al die nummers voor doelgroepen. En de rapportcijfers in de keuzegids van Blikopwerk vertrouw ik ook niet helemaal aangezien de kosten van het bureau daar ook in meespelen.
iig is alle hulp (positief en negatief) welkom!
alvast bedankt,
Schemering