Pagina 1 van 3

Zo verbeterd upc de service

Geplaatst: 18 aug 2007 14:45
door agro
zie voor hele artikel de bron: http://www.fd.nl/ShowRedactieNieuws.asp ... ntId=37695
Grote online schoonmaak is begonnen
De pr-afdeling heeft er een nieuwe zorg bij gekregen: online reputatiemanagement. Dankzij de bloggers. Een bedrijf als UPC is er al meer dan vertrouwd mee: scheldkannonades op populaire weblogs als Geenstijl en andere internetfora. Bij de kabelexploitant is de pr-afdeling uitgebreid met een speciaal team dat moet reageren op negatieve berichten.

Wat is de remedie in zulke gevallen? Er zijn kort gezegd twee oplossingen, luisterend naar de experts: ten eerste, zoals UPC doet, de blogs bijhouden en op negatieve berichten adequaat reageren. Mocht de pr-afdeling het daar zelf te druk voor hebben, dan zijn er dus partijen die dat werk met handige software kunnen uitvoeren
Niet de problemen worden opgelost, maar negatieve berichten worden door de firma list en bedrog aangevuld met positieve berichten, en lijkt het of het imago daardoor verbeterd.
Het is maar hoe je jezelf en je klanten voor de gek houdt. :oops: :roll:

Re: Zo verbeterd upc de service

Geplaatst: 18 aug 2007 15:10
door gravedigger
Weten we meteen uit welke hoek Henri komt ;)

Re: Zo verbeterd upc de service

Geplaatst: 18 aug 2007 15:21
door ronald g
Er valt over upc niets meer te zeuren, alles werkt goed maar de naam upc moet koste wat kost door het slijk gehaald worden.

Al een tevreden upc klant.

Ronald.

Re: Zo verbeterd upc de service

Geplaatst: 18 aug 2007 15:33
door agro
Al een tevreden upc klant.

Ronald.
En hier nog zo een. :oops: :oops: :oops:

Re: Zo verbeterd upc de service

Geplaatst: 18 aug 2007 15:52
door gravedigger
Werken ze bij Joepie 24/7??

Re: Zo verbeterd upc de service

Geplaatst: 18 aug 2007 16:03
door kanovaarder
Goede recencies op dit forum.

Ook al in dagbladen aangekondigd dat nu de grotere bedrijven studenten gaan inhuren om dit soort fora (meervoud van forum) af te speuren en met foute artikelen de negatieve kanten van hun bedrijf proberen af te zwakken en te pogen de verslechterende naam door "goede"artikelen die naam weer wat op te krikken.

We krijgen daardoor waarschijnlijk nog heel wat te schrijven.

Raakt mijn tikdoos versleten dan hoop ik dat de redactie dit gaat vergoeden.

Grootvader

Re: Zo verbeterd upc de service

Geplaatst: 18 aug 2007 17:57
door rene117
ha laat me niet lagen met upc ze maken meer kapot dan lief is
wel is upc vanavond de bob

Re: Zo verbeterd upc de service

Geplaatst: 18 aug 2007 18:12
door ronald g
Wie van de reageerders is er upc klant?

Re: Zo verbeterd upc de service

Geplaatst: 18 aug 2007 18:21
door gravedigger
Ik heb Sjello al een paar jaar geleden de deur uit geschopt. En ik ben er heel blij mee.

Re: Zo verbeterd upc de service

Geplaatst: 18 aug 2007 22:44
door rene117
ben jij er een van dan ronald g

Re: Zo verbeterd upc de service

Geplaatst: 19 aug 2007 09:51
door Henri42
UPC heeft een nieuwe mijlpaal bereikt : 700.000 klanten, de stroom van ex KPN en aanverwante bedrijven blijft maar overwaaien. :D

Rene en Agro veel succes met jullie schoteltje en bagger commentaar. :D :twisted:

Re: Zo verbeterd upc de service

Geplaatst: 19 aug 2007 10:18
door gravedigger
Wat een uitbuiters bij Joepie. Het personeel moet zelfs op zondag werken :?

Re: Zo verbeterd upc de service

Geplaatst: 19 aug 2007 10:57
door kanovaarder
UPC -een bericht voor Henri 42

Zeg Henri,

Wat bedoel je met een mijlpaal?
Enkele jaren geleden zaten ze toch nog dik boven het miljoen?
Ben je dan net zo als ik een UPC-hater dat je dat abonneeverlies nogeens extra onder die neus van dat verrotte UPC wil wrijven?

Maar........ JIJ was toch die UPC-fan?

Ach, ik word kennelijk te oud voor die dingen.
Verwarrende berichtjes hoor!

Grootvader

Re: Zo verbeterd upc de service

Geplaatst: 19 aug 2007 11:03
door rene117
hij lult uit zijn nek maar dat is bekent van hem met de 700 duizend
ja en morgen zijn er weer 50 duizend af

Re: Zo verbeterd upc de service

Geplaatst: 19 aug 2007 11:13
door A. tolboom
Totaal geen problemen met UPC, prima provider! :D

Re: Zo verbeterd upc de service

Geplaatst: 19 aug 2007 11:37
door gravedigger
Ha. Nog iemand van PR :) er werken wat mensen op zondag bij Joepie.

Re: Zo verbeterd upc de service

Geplaatst: 19 aug 2007 11:47
door ronald g
Ik heb chello sinds 2003 en in 2006 telefoon er bij genomen. Geen problemen gehad niet met verbinding danwel facturatie.

Re: Zo verbeterd upc de service

Geplaatst: 19 aug 2007 12:07
door Henri42
Ik heb UPC al vanaf deze club in Helmond Combivisie kocht,hun service is sterk verbeterd.
Gisteren had UPC een grote mailbox storing in de omgeving van Helmond_Duizel, via juiste media berichtgeving werd de klant op de hoogte gesteld. prachtig toch. :D :lol:
Kijk eens naar de geweldige actie aanbieding mbt tot de kwalitatief goede Dell pc,s.!! :) :o

Het zou me niets verbazen dat UPC dit jaar de mijlpaal van 1 miljoen bereikt en waarom ook niet,een goed product krijgt wat het verdient, dit in vergelijking met de bagger van KPN en al hun vazal bedrijven.:)
:o

Re: Zo verbeterd upc de service

Geplaatst: 19 aug 2007 12:19
door ronald g
Dat kpn verhaal zal topicstarter niet leuk vinden, hij zit zelf bij die kpnplanet bagger. :D

Ronald.

Re: Zo verbeterd upc de service

Geplaatst: 19 aug 2007 14:44
door agro
Het maakt mij niet zoveel uit wat een paar upc idioten neerpennen.