Na jaren Nuon rekeningen
Geplaatst: 20 aug 2007 01:31
Begin 2003 ben ik op mijn huidige adres komen wonen. Ik heb mij toen direct aangemeld als klant bij Nuon.
Ik krijg echter geen facturen. Contact met Nuon leverde alleen op dat er achterstanden zouden zijn, en dit zo snel mogelijk zou worden opgelost. Na een half jaar was ik dit zat en heb ik mij aangemeld bij Durion, van wie ik het bericht kreeg dat 'mijn huidige aanbieder' de overstap blokkeerde en of ik dit wilde oplossen en doorgeven. Ik het Nuon schrijven maar niets terug. Na verschillende pogingen (telefonisch en schriftelijk) wilde het maar niet lukken.
Halverwege 2006 nam de netbeheerder contact met mij op omdat ik geen aanbieder zou hebben. Toen de situatie uitgelgd en ze zouden dit in orde maken. Maanden later kreeg ik plotseling inderdaad facturen, maar niet van Durion maar van het Nuon. Op dat moment heb ik overwogen deze te betalen, maar naast dat het Nuon duurder is bleken ze over een verkeerde periode te gaan, en zowel qua opbouw als gebruik onjuist te zijn (veel hoger dan het in werkelijkheid was). Hierover contact gehad met Nuon en ze zouden het oplossen (maar weer, niets).
Toen kwam de deurwaarder. Toen heb ik mij direct aangemeld als klant bij Greenchoice en de deurwaarder mijn bezwaren kenbaar gemaakt. Zelfs nog aangegeven dat ik best aan het Nuon wil betalen, als alles maar zou kloppen. Maar hierop krijg ik wederom geen reactie, en dit was in maart.
Heeft iemand tips? En weet iemand of ik de periode voor dat ik bij Greenchoice klant ben verschuldigd ben aan het Nuon, of dat ik kan afdwingen dat ik deze aan Durion betaal? Eerlijk gezegd maakt het laatste me niet eens zo gek veel uit, maar dan moeten de facturen wel kloppen en zelfs dat lijkt niet te lukken.
Ik krijg echter geen facturen. Contact met Nuon leverde alleen op dat er achterstanden zouden zijn, en dit zo snel mogelijk zou worden opgelost. Na een half jaar was ik dit zat en heb ik mij aangemeld bij Durion, van wie ik het bericht kreeg dat 'mijn huidige aanbieder' de overstap blokkeerde en of ik dit wilde oplossen en doorgeven. Ik het Nuon schrijven maar niets terug. Na verschillende pogingen (telefonisch en schriftelijk) wilde het maar niet lukken.
Halverwege 2006 nam de netbeheerder contact met mij op omdat ik geen aanbieder zou hebben. Toen de situatie uitgelgd en ze zouden dit in orde maken. Maanden later kreeg ik plotseling inderdaad facturen, maar niet van Durion maar van het Nuon. Op dat moment heb ik overwogen deze te betalen, maar naast dat het Nuon duurder is bleken ze over een verkeerde periode te gaan, en zowel qua opbouw als gebruik onjuist te zijn (veel hoger dan het in werkelijkheid was). Hierover contact gehad met Nuon en ze zouden het oplossen (maar weer, niets).
Toen kwam de deurwaarder. Toen heb ik mij direct aangemeld als klant bij Greenchoice en de deurwaarder mijn bezwaren kenbaar gemaakt. Zelfs nog aangegeven dat ik best aan het Nuon wil betalen, als alles maar zou kloppen. Maar hierop krijg ik wederom geen reactie, en dit was in maart.
Heeft iemand tips? En weet iemand of ik de periode voor dat ik bij Greenchoice klant ben verschuldigd ben aan het Nuon, of dat ik kan afdwingen dat ik deze aan Durion betaal? Eerlijk gezegd maakt het laatste me niet eens zo gek veel uit, maar dan moeten de facturen wel kloppen en zelfs dat lijkt niet te lukken.