verhuisbericht TPG Post/TNT Post komt niet aan bij Tele2
Geplaatst: 20 aug 2007 16:56
let op, verhuisbericht via TPG Post website, komt niet aan bij Tele2 /wordt niet verwerkt......
9 juni via internet bij TPG Post aangegeven, aan welke bedrijven mijn verhuisbericht door te geven... bij alle is het bericht aangekomen, behalve bij Tele2. Per 1 augustus verhuisd, ik kreeg eind juli argwaan, had nog geen bevestiging van Tele2, heb ze gebeld, nee hoor, niks doorgekregen. TPG post doet moeilijk om een verzendbewijs(naar Tele2) te sturen, anders dan de standaard bevestiging, en Tele2 zegt niks te hebben ontvangen, dus kunnen niks anders doen dan de verhuizing, die ik dus pas eind juli zelf heb doorgegeven, normaal in gang te zetten, 22 dagen duurt dat, betekent dat we nu 3 weken zonder telefoon en internet zitten....
Na mails naar TPG en Tele2 te hebben gestuurd zegt TPG dat ze een verzendbewijs op de post hebben gedaan.. ik wacht af... En Tele2 zegt dat Tele2 helemaal niet met TPG Post samen werken, hier de letterlijke tekst van de klantenservice van Tele2:
"Na enige navraag kan ik u melden dat wij geen verhuisbericht van TNT post hebben ontvangen, omdat tele2 niet werkt met de verhuisservice van TNT post.
Een verhuizing kan alleen via onze internetsite, via onze telefonische klantenservice of via een schriftelijke brief aan Tele2 gericht worden doorgegeven.
Voor zover wij voor u hebben kunnen achterhalen, bent u bij TNT post verkeerd geinformeerd over het feit dat zij melden dat zij de verhuizing voor uw Tele2 internetverbinding kunnen doorgeven.
Dit is dus niet mogelijk."
rare manier van zaken doen...
eens kijken wat TPG Post van dit alles vindt....
nog iemand hier ervaring mee, en zo ja, wat voor acties ondernomen?
9 juni via internet bij TPG Post aangegeven, aan welke bedrijven mijn verhuisbericht door te geven... bij alle is het bericht aangekomen, behalve bij Tele2. Per 1 augustus verhuisd, ik kreeg eind juli argwaan, had nog geen bevestiging van Tele2, heb ze gebeld, nee hoor, niks doorgekregen. TPG post doet moeilijk om een verzendbewijs(naar Tele2) te sturen, anders dan de standaard bevestiging, en Tele2 zegt niks te hebben ontvangen, dus kunnen niks anders doen dan de verhuizing, die ik dus pas eind juli zelf heb doorgegeven, normaal in gang te zetten, 22 dagen duurt dat, betekent dat we nu 3 weken zonder telefoon en internet zitten....
Na mails naar TPG en Tele2 te hebben gestuurd zegt TPG dat ze een verzendbewijs op de post hebben gedaan.. ik wacht af... En Tele2 zegt dat Tele2 helemaal niet met TPG Post samen werken, hier de letterlijke tekst van de klantenservice van Tele2:
"Na enige navraag kan ik u melden dat wij geen verhuisbericht van TNT post hebben ontvangen, omdat tele2 niet werkt met de verhuisservice van TNT post.
Een verhuizing kan alleen via onze internetsite, via onze telefonische klantenservice of via een schriftelijke brief aan Tele2 gericht worden doorgegeven.
Voor zover wij voor u hebben kunnen achterhalen, bent u bij TNT post verkeerd geinformeerd over het feit dat zij melden dat zij de verhuizing voor uw Tele2 internetverbinding kunnen doorgeven.
Dit is dus niet mogelijk."
rare manier van zaken doen...
eens kijken wat TPG Post van dit alles vindt....
nog iemand hier ervaring mee, en zo ja, wat voor acties ondernomen?