| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geen provisie, geen contract, niet vooruitbetalen, het kan!
Geen provisie, geen contract, niet vooruitbetalen, het kan!
Als ik de tactieken lees die mijn collega-verkopers gebruiken voel ik plaatsvervangende schaamte. Het bedrijf waar ik werk betaalt mij geen provisie, we werken zelf de offertes uit, gaan langs bij de klant met een bloemetje, en betalen, dat doen ze pas als echt alles geinstalleerd is naar tevredenheid. Geen vooruitbetalen, geen contract...
We werken met 3 vaste kortingen, en iedere klant krijgt dezelfde korting op meubels, apparatuur en werkblad. Het geeft zoveel meer plezier in je werk. We krijgen vaak teleurgestelde klanten die al meerdere adressen af hebben gelopen, maar nergens een goed gevoel bij hebben. We laten mensen een paar dagen nadenken, vaak komen ze nog een 2e, 3e, 4e keer voor wijzigingen. Tuurlijk zijn we daardoor niet de allergoedkoopste, maar we zijn wel de meest transparante keukenzaak van heel noord-brabant waarschijnlijk.
Ik denk dat de markt behoorlijk ziek is, maar als je eerlijk bent, zul je zien dat mensen je eeuwig dankbaar zijn, en al hun familie en vrienden op je afsturen.
We werken met 3 vaste kortingen, en iedere klant krijgt dezelfde korting op meubels, apparatuur en werkblad. Het geeft zoveel meer plezier in je werk. We krijgen vaak teleurgestelde klanten die al meerdere adressen af hebben gelopen, maar nergens een goed gevoel bij hebben. We laten mensen een paar dagen nadenken, vaak komen ze nog een 2e, 3e, 4e keer voor wijzigingen. Tuurlijk zijn we daardoor niet de allergoedkoopste, maar we zijn wel de meest transparante keukenzaak van heel noord-brabant waarschijnlijk.
Ik denk dat de markt behoorlijk ziek is, maar als je eerlijk bent, zul je zien dat mensen je eeuwig dankbaar zijn, en al hun familie en vrienden op je afsturen.
-
Pfffff
Re: Geen provisie, geen contract, niet vooruitbetalen, het kan!
Laatst gewijzigd door Pfffff op 24 aug 2007 13:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Een contract is altijd nodig! Dit bepaalt wat wordt geleverd, tegen welke prijs.geen contract
Verder hulde.
Tis dat ie mag aangeven hoe de zaak heet maar ik heb nu al zin om langs te gaan; echt waar.
Blij dat er nog van dergelijke zaken zij.
Heb zelf onlangs gelukkig ook bij een dergelijk winkel mijn keuken aangeschaft.
Veel forumlezers die op zoek zijn naar een keuken( zaker in de regio Brabant ) zouden eens bij je langs moeten gaan !
Welke merken keukens leveren jullie trouwens?
Blij dat er nog van dergelijke zaken zij.
Heb zelf onlangs gelukkig ook bij een dergelijk winkel mijn keuken aangeschaft.
Veel forumlezers die op zoek zijn naar een keuken( zaker in de regio Brabant ) zouden eens bij je langs moeten gaan !
Welke merken keukens leveren jullie trouwens?
-
zelfstandigste
Fijn om te lezen dat er nog "vakbroeders" zijn met dezelfde eerlijke werkwijze. (Ik werk alleen niet met kortingen maar direct netto prijzen, en dit ook per onderdeel)
Maar je bent niet de enige in Brabant hoor! dat is ook mijn "vestigingsprovincie"
Maar je bent niet de enige in Brabant hoor! dat is ook mijn "vestigingsprovincie"
Ik weet niet of het wijs is om hier met namen te gaan strooien, voor je het weet maak je reclame. We verkopen voornamelijk Schuller keukens, Next 125, afgestemd op de wat behoudende stijl van de regio.
We hebben regelmatig discussies over hoe gekker het nog kan worden in de branche. Maar eigenlijk hebben we geen last van mandemakers en kornuiten, hij mag zo hiernaast beginnen. Kunnen we klanten naar elkaar doorsturen.
... En tuurlijk verlangt de klant een orderbevestiging, die wij netjes gespecificeerd opsturen en getekend retour ontvangen.
(de vakantie en verjaardagskaarten zijn hier ook welbekend trouwens)
We hebben regelmatig discussies over hoe gekker het nog kan worden in de branche. Maar eigenlijk hebben we geen last van mandemakers en kornuiten, hij mag zo hiernaast beginnen. Kunnen we klanten naar elkaar doorsturen.
... En tuurlijk verlangt de klant een orderbevestiging, die wij netjes gespecificeerd opsturen en getekend retour ontvangen.
(de vakantie en verjaardagskaarten zijn hier ook welbekend trouwens)