Om je lot te activeren hebben ze je gegevens nodig. En aan het einde van de invuloefening komt de grap - of je ze even wil machtigen voor twee loten à 6,75 en wanneer je de machtiging niet invult, wordt je registratie niet geaccepteerd! Dus ook geen meespelen als reeds bestaande deelnemer van deze loterij.
Mijn partner heeft ook zo'n kaart gekregen dus dat zou dan ook 13 x 6,75 worden; ik snap wel hoe ze aan het geld gaan komen om 7 dagen lang ieder uur 25.000 euro te verloten. Voor ons huishouden zou deze 'ongelooflijke extra kans die te mooi is om waar te zijn' 340 euro extra per jaar kosten
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
De kleine lettertjes zijn niet voor niets klein
![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
'Deelnemers maken automatisch kans op alle prijzen. Door uw kaartnummer te activeren en (een) extra lot(en) te bestellen maakt u meer kans.' Er staat alleen niet bij dat je er minstens twee moet kopen die minstens dertien keer worden afgeschreven.
Zelfs dit klopt dus twee keer niet want je moet ook per se twee extra loten per lotnummer nemen. Het is dus weer een actie om meer loten te laten kopen waar iedereen weer minstens een jaar lang aan vast zit en iedereen die dit te laat opzegt zit er nog langer aan vast.
Van mij mag deze loterij voor het goede doel - ze zeggen dat 50% van de inleg daar terecht komt maar gezien deze actie zet ik daar mijn vraagtekens bij - afgeschaft worden. [/i][/u]